ulva Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Har slitt med underlivsinfeksjoner i snart to mnd. Først var det sopp, som jeg behandlet og ble bra av. Men den kom tilbake etter mensen. Prøvde en ny kur med Canesten. Etter tre dager kom det blodige pillerester ut igjen og jeg begynte å få smerter. Smertene avtok ikke, og etter ti dager gikk jeg til lege. Fikk GU og diagnosen bakteriell vaginose ble stilt. Ble gitt en pillekur på tre dager, og den hjalp. Men bare ett døgn. Nå er alt like vondt igjen. Smertene minner om de smertene jeg hadde som gravid - men jeg er ikke det. De sitter dessuten også i ryggen og bekkenet. Dette minner dårlig om BV. Utfloden er også helt normal. Noen med liknende erfaringer? Smertene ligner ikke menssmerter, men smerter jeg hadde da jeg fikk innsatt spiral - tror de kommer fra livmoren. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/136933-merkelig-infeksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.