Gå til innhold

Sex til glede eller stress...

Anbefalte innlegg

Gjest SexStress

Hei!

Sex som skal väre noe fint mellom to som elsker hverandre har for oss blitt stress med ett enda fokus - å bli gravid. Samtidig som jeg mer en noe annet i hele verden håper på å bli gravid må jeg innrömme nå at jeg gör det fordi jeg må og ikke fordi jeg har lyst.. Hjelp - kan det skade sexlivet på sikt? Har du noen tips til mental trening?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136948-sex-til-glede-eller-stress/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi (dvs. kanskje mest jeg) kom også til det punktet hvor jeg følte at jeg måtte, i steden for å ha lyst. Det ble en vond opplevelse hver gang, og etter noen måneder orket jeg ikke mer. Vi begynte med prevansjon igjen, og brukte det i over et år, før jeg følte meg klar for å prøve igjen. Da satt den på andre syklus, og jeg tror det kan ha noe med at jeg var mer avslappet i forhold til det å skulle bli gravid, og ikke stresset så mye med det.

perro1365380652

dumt at andre også går i den fella ser jeg. etter mange år uten barn, med utallige krumspring og triks for å få det til, skjedde det fortsatt ingenting. etterhvert utvikla det seg slik at hun ble som besatt av å skulle bli gravid og jeg fikk følelsen av at her fikk vi sannelig bare komme oss opp å stå, junior og meg, enten vi ville eller ikke. etter ei tid begynte jeg å få vondt i magen når hun var i nærheta, for jeg visste hva som kom. vi skulle ha sex "hele" tiden, og hun forsøkte å tenne meg til alle tider og i alle anledninger. etterhvert utviklet det seg slik at det blei bare kvalmt og ekkelt, begynte å finne på unnskyldninger og vri meg unna. til slutt klarte jeg ikke mer, og for å gjøre historien kort så flytta jeg fra henne etter noen gode år ilag.......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...