Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er jeg så lei. Har en kompis (en eks.) som bor litt over timen herfra, vi klarer ikke å bli helt ferdige med hverandre, så når han en sjelden gang kommer utover hit så havner vi til sengs sammens.. Og han er ikke ofte her, kanskje en gang hver 5-6 mnd. Å han mener at jeg ikke skal rote med andre, han skal liksom eie meg, for siden han kun har sex med meg skal jeg kun ha sex med han. Men nå er jeg blitt så lei, enten får han bestemme seg for at vi skal være ilag, ellers så gidder jeg ikke mer.

Nå skal han komme i morgen eller fredag og jeg har gitt han klar beskjed at det ikke blir sex. Han ringer hver dag for å god-snakke med meg. Men nei du, dette gidder ikke jeg mer.

bare et lite sukk ut i rommet fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136990-nei-til-sex-med-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du skal liksom være trofast og i forhold med noen som besøker deg hver 5-6 måned ?

Nei, nå får du gi deg...

Om du synes sex med ham er greit når dere sees så okey, ikke no galt i deg.

Men du må selvsakt ha full frihet til å møte andre som kan bli potensielle kjærester.

Hvis du har følelser for ham og ønsker et ordentlig forhold med ham så holder jeg med deg i å forlange et svar og et ryddig forhold umiddelbart.

En time er faktisk ingen ting hvis man ønsker å være sammen.

Så fortsett å bite tenna sammen du og stå på ditt.

Lykke til.

Hilsen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136990-nei-til-sex-med-han/#findComment-854490
Del på andre sider

Så du skal liksom være trofast og i forhold med noen som besøker deg hver 5-6 måned ?

Nei, nå får du gi deg...

Om du synes sex med ham er greit når dere sees så okey, ikke no galt i deg.

Men du må selvsakt ha full frihet til å møte andre som kan bli potensielle kjærester.

Hvis du har følelser for ham og ønsker et ordentlig forhold med ham så holder jeg med deg i å forlange et svar og et ryddig forhold umiddelbart.

En time er faktisk ingen ting hvis man ønsker å være sammen.

Så fortsett å bite tenna sammen du og stå på ditt.

Lykke til.

Hilsen...

Han kan da ikke alvorlig mene at du ikke skal kunne ha sex med andre når dere bare treffes hver femte-sjette mnd.

Gjør det klart for han at det ikke blir noe sex! At dere enten får bli sammen igjen eller finne dere noen andre!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136990-nei-til-sex-med-han/#findComment-855935
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...