Gå til innhold

Hjelp....

Anbefalte innlegg

HjelpFrustertKresen

Hei !

Egentlig så passer dette innlegget for både psykisk helse, samliv og seksualitet.

Jeg er singel gutt/mann på 26 år, problemet er at jeg har alltid vært singel, og nå føler jeg har vært det altfor lenge.

Jeg vet ikke hvorfor men jeg er ganske kresen ovenfor jenter. Skulle ønske jeg ikke var det.... når jeg prøver å bli kjent med ei jeg liker har de enten kjæreste eller uintressert. Jentene som kommer til meg, har ikke rare intressen av. Mener jeg har bra utseende.. Har trent 3-7 dager iuken i flere år, har sixpack og veldefinerte muskler.... redd for trening har blitt en lidenskap.

Har heller aldri hatt sex, bare kysset med en titalls stykker, noen likte jeg ikke i etterkant, ei bodde i Finland, de blei for langt unna.

Så nå føler jeg at jeg er for gammel å si jeg er jomfru også. Føler at seksual behovet er som et vilt og rasende dyr som brøler og rister i et bur, fanget og låst inne. Det har gått så lang tid...

I løpet av de siste årene og nå tærer det meg opp innvendig sakte men sikkert, begynner å gi utslag som depresjoner. Våkner midt på natten og skjønner ikke hvorfor, blir lett ukonsentret.

F.eks idag så jeg en veldig vakker jente på lesesalen, jeg klarte aldri å konsentrere meg... Som regel er det ikke vits å prøve på de fineste, er for mange gutter på de, som de velger og vraker...

Har prøvd å møte noen på byen, internett, ved andre sammenhenger også.... men nei...Dette er så urettferdig! Hele kjærlighets eller kanskje begjær hierakiet!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137016-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør nok skille litt mellom erotikk og kjærlighet her. Om du virkelig liker ei jente kan du umulig vite til å begynne med.

Du burde sjekke opp/la deg sjekke opp av jenter på byen i en periode, selv om dette ikke er jenter du ønsker å tilbringe resten av livet med, kan dere likevel pule sammen. Dette vil gi deg utløp for den seksulle frustrasjonen, samt erfaring som er bra hvis du skal inn et lengre forhold. Det er selvsagt viktig at jentene du møter på byen er innforstått med at det dreier seg om uforpliktende sex - ikke gi inntrykk av større interesse enn du har.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137016-hjelp/#findComment-854392
Del på andre sider

Hvorfor er du så utseendefiksert? Du skremmer vekk jentene ved å være så trenings/utseendefokusert.

Dessuten, hva mener du med "likte ikke etter at du hadde rota med"? Det der er ikke et sundt bilde på kvinner spør du meg...

Hva med å blir ordentlig kjent med ei jente, uten å henge deg opp i om hun har perfekt utseende. Så kanskje du blir positivt overrasket.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137016-hjelp/#findComment-854407
Del på andre sider

Hvorfor er du så utseendefiksert? Du skremmer vekk jentene ved å være så trenings/utseendefokusert.

Dessuten, hva mener du med "likte ikke etter at du hadde rota med"? Det der er ikke et sundt bilde på kvinner spør du meg...

Hva med å blir ordentlig kjent med ei jente, uten å henge deg opp i om hun har perfekt utseende. Så kanskje du blir positivt overrasket.

Hva i innlegget tilsier at han er utsendefiksert eller har et usunt kvinnesyn? Du svarer på et innlegg som åpenbart bare fins i ditt eget hode.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137016-hjelp/#findComment-854432
Del på andre sider

HjelpFrustertKresen

Jeg prøver ikke bevisst å være utseendefiksert, det er jo noen liker jeg bare hvordan "de ser ut" eller "er"...

Jeg synes hun ikke var som det jeg trodde, redd for det var en handling i desperasjon. Nei, det var ikke bra....

Det er ikke det med perfekt, men heller om jeg føler jeg liker henne ordentlig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137016-hjelp/#findComment-854437
Del på andre sider

HjelpFrustertKresen

Du bør nok skille litt mellom erotikk og kjærlighet her. Om du virkelig liker ei jente kan du umulig vite til å begynne med.

Du burde sjekke opp/la deg sjekke opp av jenter på byen i en periode, selv om dette ikke er jenter du ønsker å tilbringe resten av livet med, kan dere likevel pule sammen. Dette vil gi deg utløp for den seksulle frustrasjonen, samt erfaring som er bra hvis du skal inn et lengre forhold. Det er selvsagt viktig at jentene du møter på byen er innforstått med at det dreier seg om uforpliktende sex - ikke gi inntrykk av større interesse enn du har.

Ja, men for meg så føler jeg de henger sammen litt.

Sant nok, du liker sikkert fjeset og kroppen. Men hva som skjuler seg i hennes hjerte og hodet... gjenstår og se.

Vil ikke pule jenter jeg ikke liker, føler at jeg roter meg selv til innvendig med å rote i hytt og pine, og skulle jeg møte ei, hadde jeg skammet meg over min mørke pule fortid.

I jul så møtte ei jente jeg likte, rotet litt rundt på utestedet i flere timer så fikk jeg vite om jeg hadde lyst til å være med på trekant med typen ?! På vei hjem til henne i taxien, kysset jeg henne og stakk. Vil ikke bli utnyttet for at han skulle bli tilfredsstilt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137016-hjelp/#findComment-854440
Del på andre sider

Annonse

Hva i innlegget tilsier at han er utsendefiksert eller har et usunt kvinnesyn? Du svarer på et innlegg som åpenbart bare fins i ditt eget hode.

Jeg svarte spontant ærlig på innlegget slik jeg oppfattet det. Og fyren her svarte meg på en skikkelig måte som klaret opp inntrykket mitt.

Hyggelig at du tar deg tid til å slenge dritt til andres svar med det samme du gir gode råd!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137016-hjelp/#findComment-854475
Del på andre sider

HjelpFrustertKresen

Dessuten er det ikke alltid like lett å bli kjent heller....

særlig hvis det er helt uten videre, mye lettere med noe som f.eks skole, arrangement eller noe, men da tenker ingen på sånt og er opptatte.

Å møte noen på byen er jo altfor bråkete, skrike inn i høret på noen er ikke min stil... Ja, på internett er det overveldende med gutter.

På trening svetter jeg nok for mye, og fokusert for mye på øvelser.

Kan høres negativ innstilt ut, men etter alle disse årene så synes jeg det ikke rart. Blir bare verre og verre å reise selvtilliten på dette området.

Dessuten er det jo nesten alltid gutter som skal ta iniativ, kjedelig at jeg er blyg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137016-hjelp/#findComment-854719
Del på andre sider

Problemet ditt er at du er altfor fiksert på utseende. Dette er noe jeg selv som kvinne merker godt på menn! Det ender bare opp med at jeg synes at de er oppblåste og selvgode. Mange kvinner blir også avstøtt av for mye muskler! Men dette gjelder ikke nødvendigvis deg. Fortsetter du og være så kresen kan du forberede deg på et liv alene. For ingen er perfekte som du helt sikkert har skjønt!

Ikke tro at muskler og utseende er alt, for det er det absolutt ikke! Ikke fra vår side.

Jeg håper at det ordner seg for deg,for ingen fortjener å være alene så lenge??? Lykke til

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137016-hjelp/#findComment-856633
Del på andre sider

Ja, men for meg så føler jeg de henger sammen litt.

Sant nok, du liker sikkert fjeset og kroppen. Men hva som skjuler seg i hennes hjerte og hodet... gjenstår og se.

Vil ikke pule jenter jeg ikke liker, føler at jeg roter meg selv til innvendig med å rote i hytt og pine, og skulle jeg møte ei, hadde jeg skammet meg over min mørke pule fortid.

I jul så møtte ei jente jeg likte, rotet litt rundt på utestedet i flere timer så fikk jeg vite om jeg hadde lyst til å være med på trekant med typen ?! På vei hjem til henne i taxien, kysset jeg henne og stakk. Vil ikke bli utnyttet for at han skulle bli tilfredsstilt.

Ved flere annledninger har jeg møtt på gutter/menn som ikke har falt for meg der og da,men etter en god stund og man har blitt kjent som venner,Ja da

har de oppdaget at de har blitt forelsket i meg.

Noen ganger er det de man minst tror er interessante som er det.Kanskje du har en sperre fordi du ikke har hatt kjæreste,fordi du ikke har hatt sex.Mange"leter"etter feil (ubevisst)

Når du møter noen så spill med åpne kort.Trenger ikke gå til sengs første kvelden.Når det kommer til det stadiet at du skal "til pærs" så fortell at du er jomfru da slipper du få prestasjons angst osv.De fleste er ganske så forståelses fulle.

Venninna mi ble kjæreste med en jomfru på 25år og hun digget litt det at hun hadde mer erfaring enn han.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137016-hjelp/#findComment-856746
Del på andre sider

HjelpFrustertKresen

Problemet ditt er at du er altfor fiksert på utseende. Dette er noe jeg selv som kvinne merker godt på menn! Det ender bare opp med at jeg synes at de er oppblåste og selvgode. Mange kvinner blir også avstøtt av for mye muskler! Men dette gjelder ikke nødvendigvis deg. Fortsetter du og være så kresen kan du forberede deg på et liv alene. For ingen er perfekte som du helt sikkert har skjønt!

Ikke tro at muskler og utseende er alt, for det er det absolutt ikke! Ikke fra vår side.

Jeg håper at det ordner seg for deg,for ingen fortjener å være alene så lenge??? Lykke til

Kan være, tror jeg ikke er så voldsomt fiksert på utseende, noe ja. Bl.a gikk jeg i klassen med ei som fikk 2. plass i Miss Norway 2001, blei aldri forelska i henne.

Dessuten er jeg blyg, og ikke selvgod og oppblåst. Kan være hard mot meg selv.

Er litt kresen, men ikke alt absurd kresen. Sant, ingen er perfekte, men hvorfor treffer ikke kjærligheten meg ?

Håpet er der, men det er ikke stort, vet ikke hvorfor jeg skulle ha fortjent det ?!

Takk...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137016-hjelp/#findComment-857321
Del på andre sider

HjelpFrustertKresen

Ved flere annledninger har jeg møtt på gutter/menn som ikke har falt for meg der og da,men etter en god stund og man har blitt kjent som venner,Ja da

har de oppdaget at de har blitt forelsket i meg.

Noen ganger er det de man minst tror er interessante som er det.Kanskje du har en sperre fordi du ikke har hatt kjæreste,fordi du ikke har hatt sex.Mange"leter"etter feil (ubevisst)

Når du møter noen så spill med åpne kort.Trenger ikke gå til sengs første kvelden.Når det kommer til det stadiet at du skal "til pærs" så fortell at du er jomfru da slipper du få prestasjons angst osv.De fleste er ganske så forståelses fulle.

Venninna mi ble kjæreste med en jomfru på 25år og hun digget litt det at hun hadde mer erfaring enn han.

Hei.

Jeg har hatt et tilfelle, av at jeg har likt ei etterpå.Svømte sammen med ei jente i 17-18 årsalderen. Var nok litt for vill og tøyeste, i den alderen, så hun blei nok ikke særlig begeistret, men jeg likte heller ikke henne, brydde meg ikke.

Men leenge etterpå, 3 år. Vet ikke helt, men hun kom tilbake i tankene mine. Jeg tørte ikke å ringe henne , møtte henne bare tilfeldig, men det blei til hei og hadet, og pulsen min var veldig høy...

Har aldri mast med noen om å gå til sengs i det hele tatt for å være ærlig. Jeg har sagt det møtte ei i syden, hun trodde nesten ikke på meg.

Hvorfor digget vennina di det ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137016-hjelp/#findComment-857332
Del på andre sider

Hei.

Jeg har hatt et tilfelle, av at jeg har likt ei etterpå.Svømte sammen med ei jente i 17-18 årsalderen. Var nok litt for vill og tøyeste, i den alderen, så hun blei nok ikke særlig begeistret, men jeg likte heller ikke henne, brydde meg ikke.

Men leenge etterpå, 3 år. Vet ikke helt, men hun kom tilbake i tankene mine. Jeg tørte ikke å ringe henne , møtte henne bare tilfeldig, men det blei til hei og hadet, og pulsen min var veldig høy...

Har aldri mast med noen om å gå til sengs i det hele tatt for å være ærlig. Jeg har sagt det møtte ei i syden, hun trodde nesten ikke på meg.

Hvorfor digget vennina di det ?

Hun likte det fordi hun også følte at hun ikke var så erfaren,men i forhold til han så ble hun jo det.De har det kjempefint nå og jeg tror de begge nå føler seg trygge på hverandre.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137016-hjelp/#findComment-858922
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...