Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurte på en liten ting. Jeg og noen venner var en weekend på et høyfjellshotell. Ut på kvelden fant vi ut at vi skulle ta en tur i svømmebassenget. Det var bare oss 6 der, men etter en stund kom det ramlende inn ca 30 gutter i 20-25 års alderen. Det er bare det at guttene var helt nakne, ingen hadde badetøy på. Dette virket som det var den mest naturligste sak i verden for dem. De lekeslåss i bassenget og koste seg sikkert. Er det noen som har opplevd det samme som meg?? Bare syns det er litt rart at de turte dette på et hotell.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137034-nakenbading-p%C3%A5-hotell/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir ikke det, det samme som blotting egentlig?

Hvis man viser seg naken et annet sted offentlig, blir man jo bura av det..

Er det ikke det samme på et offentlig hotell eller er det ikke blotting så lenge man ikke mener noe seksuelt ved det? Da kan i vertfall folk si at de bare ville lufte kølla..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...