Gå til innhold

Hvordan fikk du din første orgasme?

Anbefalte innlegg

Gjest Klas33år

Jeg husker jeg gikk på badet etter skoletid, 13 år gammel. Hadde hørt av en kompis hva som var mulig. Satt i knestående, og dro for første gang forhuden tilbake og blottet glans. Litt trang forhud, men det gikk greit. Det tok antakelig bare noen få drag før spruten sto i veggen. Jeg sjokkert, men med en herlig murring i underlivet helt bak til anus. Jeg husker det varte resten av dagen og kvelden. Var nok noen muskler som hadde fått prøvd seg for første gang. Siden "løp" jeg hjem fra skolen hver dag for å gjenoppleve dette fantastiske. Vil gjerne høre din historie, menn og kvinner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137050-hvordan-fikk-du-din-f%C3%B8rste-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var ni år og sengeliggende med influensa. Kjedet meg veldig, og lå og fiklet med meg selv, uten egentlig å tenke over det. Så ble det veldig godt, og jeg skjønte at her var det noe på gang. Da orgasmen kom, trodde jeg at jeg hadde oppdaget noe helt nytt her i verden, og visste ikke at onani/orgasme var 'relativt vanlig' :) før mange år etterpå. Skammet meg veldig over hva jeg holdt på med, men klarte ikke å kutte det ut, for det var jo så digg...

Ps! Jeg er kvinne.

Gjest Sugerar

Jeg var ni år og sengeliggende med influensa. Kjedet meg veldig, og lå og fiklet med meg selv, uten egentlig å tenke over det. Så ble det veldig godt, og jeg skjønte at her var det noe på gang. Da orgasmen kom, trodde jeg at jeg hadde oppdaget noe helt nytt her i verden, og visste ikke at onani/orgasme var 'relativt vanlig' :) før mange år etterpå. Skammet meg veldig over hva jeg holdt på med, men klarte ikke å kutte det ut, for det var jo så digg...

Ps! Jeg er kvinne.

Ni år? Jeg fikk min første orgasme da jeg var 20 jeg...

Annonse

Og så tror folk at unger onanerer. Selvfølgelig gjør de det.

Husker jeg hadde sex med venninna mi da vi var ca 6 år, jeg! Heftige greier! Samboeren min "pulte" i barnehagen. Han gikk deretter hjem og fortalte mora at hun skulle ble bestemor :)

fuji1365380447

Jeg kan ikke huske min første orgasme helt konkret, men jeg var et sted mellom fem og syv år gammel.

Pleide å ligge på magen og presse underlivet rytmisk mot madrassen til det "stoppet" og ble veldig godt. Etterhvert utviklet jeg teknikken med å hjelpe til med hendene, slik at trykket ble ennå sterkere.

Jeg var ganske gammel (12-13-14) før jeg begynte å onanere med direkte stimulering av klitoris, og hadde ikke noen glede av å stikke noe inn i skjeden før jeg var nærmere 16 år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...