Gå til innhold

Tenner dere mer på eldre gutter!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

12

• Goliath

7

• Klara Q

6

• ingeniør

3

Gjest 34 år i år....

Da jeg var 18, tente jeg ikke på menn i slutten av 30 årene, men derimot når jeg nærma meg 25...

Da jeg ble 29 fant jeg en som var 12 år eldre, han har jeg fortsatt...og da ble det bånntenning...

Men dette var jo meg da, jeg er neppe standarden...

En ting til: jeg kaller ikke menn i 30 årene for gutter jeg da. Gutter er gutter, menn blir de når de passerer 25 eller noe sånn i den dur....

Jeg har alltid tent på eldre menn.For meg hadde det vært helt utenkelig med en på min egen alder(25 år), og sånn har jeg alltid vært.Jeg legger rett og slett ikke merke til menn/gutter på min egen alder. Min mann er 13 år eldre en meg, og han jeg var samboer med før han var nesten 20 år eldre.Alder har forsåvidt ikke så mye å si, det er vel mest kjemien som teller.

Nå er jeg blitt for gammel (27)for målgruppen din da, men jeg har jo vært i den alderen du spurte om. Jeg tente overhodet ikke på eldre menn. Jeg så på folk som nærmet seg 40 som gamle gubber, og de som prøvde seg på meg når jeg var et par og tyve regnet jeg som gamle griser...

Synes fortsatt ikke det er noe stas med eldre menn. Noen år eldre enn meg er jo greit, men ikke noe mer enn det.

Ingenting ved eldre gutter/menn appelerer til meg.

Annonse

Gjest Ugga Bugga

Nå er jeg blitt for gammel (27)for målgruppen din da, men jeg har jo vært i den alderen du spurte om. Jeg tente overhodet ikke på eldre menn. Jeg så på folk som nærmet seg 40 som gamle gubber, og de som prøvde seg på meg når jeg var et par og tyve regnet jeg som gamle griser...

Synes fortsatt ikke det er noe stas med eldre menn. Noen år eldre enn meg er jo greit, men ikke noe mer enn det.

Ingenting ved eldre gutter/menn appelerer til meg.

Enig!

Gjest Den dama på 23

Min egen alder. Litt eldre går greit. Har en grense på maks 10 år aldersforkjell, selv er jeg 22 (snart 23..) har hatt et nesten-forhold til en på 32, men det skar seg. han var for barnslig rett og slett! Var despo-"ung".

Og så har jeg surra litt med en annen på 32.. Vi har god tone og kommer veldig godt overens på de fleste måter. men han blir for brå og hardthendt når han blir opphissa, kysser hardt gjør han og.

Nå er jeg 26 år, men har lyst til å svare for det. Jeg har alltid likt gutter på min egen alder, men helst 2-3 år eldre. Han jeg er sammen med idag er 3 år eldre enn meg, og han traff jeg for 6 år siden. Tror ikke jeg ville falt for noen som var mye eldre enn meg selv.

Da jeg var 18, tente jeg ikke på menn i slutten av 30 årene, men derimot når jeg nærma meg 25...

Da jeg ble 29 fant jeg en som var 12 år eldre, han har jeg fortsatt...og da ble det bånntenning...

Men dette var jo meg da, jeg er neppe standarden...

En ting til: jeg kaller ikke menn i 30 årene for gutter jeg da. Gutter er gutter, menn blir de når de passerer 25 eller noe sånn i den dur....

Age aint nothing but a number!

Annonse

Er "langt over" alderen du spør om jeg også...

men i den alderen likte jeg eldre menn...godt eldre.

Liker eldre nå og jeg da...men alder er egentlig bare et tall...min siste x var 13 år eldre enn meg men du og du så barnslig og ung liksom.

Hmmm...kanskje en skulle titte etter en kjekkas noe yngre enn seg selv til en forandring...he he

:)

Tror mange synes tanken på "eldre" menn er spennende, men i praksis fungerer det kanskje ikke. Jeg har alltid endt opp med gutter som har vært min alder +/- 3 år.

Sitat:

"Tror mange synes tanken på "eldre" menn er spennende, men i praksis fungerer det kanskje ikke. Jeg har ALLTID ENDT OPP med gutter som har vært min alder +/- 3 år."

(ps: min uthevelse...)

Ut i fra det jeg klarer å lese så har det jo heller aldri fungert med noen på din alder +/- 3 år heller.....

Eller mente du å si at du har endt opp med en på din alder?

Mannfolk som er noe eldre enn meg går bra,(jeg er 22) men fortrinnsvis ikke mer enn ca. 10 år eldre. Det er jo godt voksne menn som har prøvd seg, men når de har omtrent samme alder som min far, som er i beg. av 40-åra.. da syns jeg det begynner å bli litt småkvalmt. Noen av mannfolka der ute -slett ikke alle- ser jo ut til å være på jakt etter "smårips" når de nærmer seg 40. Vet ikke hvorfor, men de trenger vel en bekreftelse på at de fremdeles har draget.. eller noe sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...