Gå til innhold

Tenner dere mer på eldre gutter!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

12

• Goliath

7

• Klara Q

6

• ingeniør

3

Sitat:

"Tror mange synes tanken på "eldre" menn er spennende, men i praksis fungerer det kanskje ikke. Jeg har ALLTID ENDT OPP med gutter som har vært min alder +/- 3 år."

(ps: min uthevelse...)

Ut i fra det jeg klarer å lese så har det jo heller aldri fungert med noen på din alder +/- 3 år heller.....

Eller mente du å si at du har endt opp med en på din alder?

Hehe, jeg tenkte på det etterpå...

Men det fungerte i alle fall en liten stund, da.. !

Og, ja, han jeg bor med nå er også i den kategorien, han er 3 og et halvt år eldre enn meg. Og han tenkte jeg at jeg skulle beholde.

:)

Ulv I Faarikaal

søren, det som hørtes _så_ godt ut!

*sukker, og planlegger en annen søndagsmiddag*

Hørte om noen som spiste røyka revekjøtt som en spøkefugl hadde laget. De visste ikke hva det var. Revekjøtt har ofte trikiner og er ikke så bra å spise. Den reven var frisk da.

Røyka rev har jeg også gjort, men det var noe annet.

Mannfolk som er noe eldre enn meg går bra,(jeg er 22) men fortrinnsvis ikke mer enn ca. 10 år eldre. Det er jo godt voksne menn som har prøvd seg, men når de har omtrent samme alder som min far, som er i beg. av 40-åra.. da syns jeg det begynner å bli litt småkvalmt. Noen av mannfolka der ute -slett ikke alle- ser jo ut til å være på jakt etter "smårips" når de nærmer seg 40. Vet ikke hvorfor, men de trenger vel en bekreftelse på at de fremdeles har draget.. eller noe sånt.

Jeg er jo 38, men jeg liker jenter fra 20 og oppover, det er vel lov det.Utrulig mange svar på spørsmålet mitt, takk skal dere ha alle sammen!!

Og, ja, han jeg bor med nå er også i den kategorien, han er 3 og et halvt år eldre enn meg. Og han tenkte jeg at jeg skulle beholde.

he-he....lykke til!

Annonse

Ulv I Faarikaal

Når han blir 50, kan du bytte/veksle han inn i to på 25.

Ulv I Faarikaal

Mannfolk som er noe eldre enn meg går bra,(jeg er 22) men fortrinnsvis ikke mer enn ca. 10 år eldre. Det er jo godt voksne menn som har prøvd seg, men når de har omtrent samme alder som min far, som er i beg. av 40-åra.. da syns jeg det begynner å bli litt småkvalmt. Noen av mannfolka der ute -slett ikke alle- ser jo ut til å være på jakt etter "smårips" når de nærmer seg 40. Vet ikke hvorfor, men de trenger vel en bekreftelse på at de fremdeles har draget.. eller noe sånt.

Jeg tipper du tar feil av flørt og sjekking.

Der jeg jobba før var det mange søte snupper, halvparten så gamle som meg.

Jeg hadde altid en lett og rask kompliment til dem, men var uhyre forsiktig. Det er kort vei fra eldre gentleman til gammel gris. Det gjelder også å vise like mye oppmersomhet til alle, så går det så bra. De blir smørblide når det gjøres helt riktig, og megasure om man feiler.

F eks kan man ikke kommentere den fine rompa hennes 10 ganger om dagen. :)

Jeg tipper du tar feil av flørt og sjekking.

Der jeg jobba før var det mange søte snupper, halvparten så gamle som meg.

Jeg hadde altid en lett og rask kompliment til dem, men var uhyre forsiktig. Det er kort vei fra eldre gentleman til gammel gris. Det gjelder også å vise like mye oppmersomhet til alle, så går det så bra. De blir smørblide når det gjøres helt riktig, og megasure om man feiler.

F eks kan man ikke kommentere den fine rompa hennes 10 ganger om dagen. :)

Hvor mange ganger om dagen er OK da? *noterer meg svaret bak øret for senere bruk*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...