Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er samboer med min kjæreste som jeg har vært sammen med i 6 år. De siste månedene har vi hatt mindre og mindre sex, og det har som regel alltid vært jeg som har tatt initativet. Nå i dag er det to uker siden sist vi hadde sex, og jeg har hinta flere ganger i løpet av perioden som har gått om at jeg har lyst, men han har kommet med unnskyldninger om at han er trøtt osv. Når jeg har konfrontert han med dette så sider han at det sikkert er han det er noe galt med, at han er deprimert. Han sier også at han elsker meg, og kan godt ligge bare å kose på hverandre. Men tingen er at jeg vet han gjerne kan kose med seg selv når jeg ikke er tilstede, og dette frustrerer meg. Jeg har spurt om han de gangene føler for å kose seg, om han ikke heller kan vente til jeg kommer hjem, men det skjer ikke noe like vel.. Ryktet skal ha det til at gutter vil ha sex hele tiden, sånn har det aldri vært med han. Det har veldig ofte vært meg som har tatt initativet, men i de siste månedene er det bare meg som vil.. Noen som er eller har vært i samme situasjon? Vil veldig gjerne ha råd..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137163-typen-orker-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det omentrent sånn i fjor-vinter.. jeg pusha kanskje litt for mye på, så etterhvert føltes det som om han hadde "plikt-sex" med meg.. og det var jo ikke noe særlig. Ettrhvert kom det jo fram at han hadde flørtet endel med ei anna, og sa han var blitt litt lei. Nå skal det jo sies at vi hadde meget dårlig økonomi og kranglet mye, men ting ordnet seg etter at jeg sa klart i fra om saker og ting.

MEN.. det jeg skriver her betyr jo slett ikke at typen din tenker på ei anna dame.. det er jo så mye som kan spille inn. Han kan rett og slett være sliten og deprimert, slik som han sier han er, og har ikke så mye overskudd.

Et lite tips er å _bare_ kose med han, gjør deg litt kostbar, vær romantisk og flørtete, men ikke virk desperat etter sex.. det kan være en turn-off i seg selv. Prøv å kle deg litt sexy, vær litt god, gammeldags husmor for ham når han kommer hjem fra jobben, ha middagen klar, la ham slappe av litt, vis at du verdsetter ham selv om han kommer til kort i senga for tiden.. ;o)

..det virker som regel med min samboer når han kommer hjem etter en lang deg på jobben.. Jeg får som regel lønn for strevet!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137163-typen-orker-ikke/#findComment-855768
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...