Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. jeg og kjæresten min har pause nå etter 4 års forhold. Han trengte tid til å finne ut hva han ville videre. Var usikker på følelsene sine. Men så etter jeg fikk den beskjeden hadde vi en kjempefin helg hvor det ikke virket som om det var noe i veien m følelsene hans i det hele tatt. Han sa at han elsket meg, og at det mente han. (jeg trodde ikke på han først). Uansett, nå har vi ihvertfall pause og skal ha det på ubestemt tid, for at vi ska finne ut hva vi vil videre med forholdet, vi skal bruke tiden til å modnes og utvikle oss på egen hånd. Dette fordi vi to alltid har vært veldig evhengig av hverandre. Jeg vet dette er veldig sunt for oss.. men er så redd for at han skal vikle seg inn i sin egen tankegang og tenke negative tanker nå når vi ikke ser hverandre i det hele tatt, og jeg ikke får sjangs til å være rundt han og ¨få han på bedre tanker. Før vi hadde den fine helgen var han nemlig veldig usikker på hva han ville, mens når vi da fikk tid sammen den helgen ble han plutselig overbevist om at han elsket meg. Er det noen som har vært i en lignende situasjon el kjenner til noe lignende så blir jeg veldig glad for å høre om det. Råd taes imot med takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137179-usikkerhet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om det er en sjanse for at han vil finne ut at dere ikke har en fremtid sammen, så tror jeg ikke du vil gjøre noe lurt i å prøve å styre tankegangen hans uansett.

Han er nødt å finne ut av dette på egenhånd, han må finne ut hvem han er utenfor forholdet, og han er nødt å få savne deg rett og slett tror jeg. Innse hva han mister om han mister deg, og finne ut om det er det han ønsker.

Og imens er du nødt å prøve å løsrive deg, og finne deg selv utenfor forholdet du også. Bli tryggere på deg selv, dine behov, dine ønsker, dine meninger, ditt liv. Kanskje vil også du se ting som er galt i forholdet deres, og få tatt standpunkt til om dette er noe som kan repareres, eller om det ikke kommer til å fungere.

Så jeg tror det beste er å slippe han fri, og aktivisere deg så mye som mulig. Men du kan jo fortelle ham hva du legger i pause, så det ikke blir misforståelser der. Om du ikke godtar at han flørter med andre, kysser andre, mens dere har pause, så si klart ifra. Så slipper dere den krangelen iallfall, om dere skulle finne tilbake til hverandre.

Men utifra egne og andres erfaringer, så må jeg nok dessverre si at du bør belage deg på et brudd, og at du ikke bør gi ham både i pose og sekk. Si klart ifra at enten er dere kjærester, eller dere sees aldri igjen. Det blir aldri det samme å bare være bestevenner, og den ene ønsker alltid noe mer tror jeg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137179-usikkerhet/#findComment-856131
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...