Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg har nå i 2 uker hatt vondt i underlivet.. Var til lege får en uke siden, hun tok prøver og henviste meg til sykehuset.(skal dit 10. Mars)

Jeg er bekymret pga noe min forrige lege sa..

Jeg fødte en sønn 25 januar 03, og fikk satt inn hormonspiral etter 6 uker.(Legen som satte inn spiralen kan vi kalle Lege1) Etterpå ble jeg slapp, hadde mye vondt i underlivet, slik at jeg ikke klarte å ta vare på sønnen min slik jeg ville.. Mamma måtte hjelpe mye. Bestillte ny time, men da til annen lege,(lege2) siden hun jeg hadde før hadde sluttet ved det legesenteret.

Han(lege2) ble lettere sjokket over at jeg hadde fått satt inn spiralen så tilig. Er ikke det vanli da?

Hadde Lege1 fått viljen sin hadde jeg hatt spiralen mye tiligere.....

Vel, han tok den ut og kikket etter om det var noen skade skjedd.. Hadde et merke etter at "spiraljobben" var gjort.(lege1 mistet taket med en klemmegreie under inngrepet).

Han sa at han kunne mærke en lett livmorbetennelse. FARLIG!!??

Han sa ikke noe om det nemlig..enda jeg spurte.

Vel, tilbake til nåtiden.

Som sagt tiliere så har jeg hatt smertet i underlivet i 2 uker, de 2 siste dagene med et tykt, hvit slim..

Hva kan jeg vente og høre fra legen/gynekologen?

Kan jeg ha blitt steril?!

*redd*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137181-magesmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...