Gå til innhold

Hva er dine beste tips vedr å la fortid være fortid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror det viktigste er å ikke snakke om det. Jeg tror ikke alle kan klare å høre alt fra ens forstid uten å "bruke" det mot en igjen. Man kan fortelle om positive opplevelser uten å måtte gå i detalj.Pakke ting litt inn. Det er også viktig å få bekreftet i et forhold at det er DEG han/hun vil være med og ikke spørre om hvem og hva han/hun har gjort ting med før.

Mvh en med fortid som blir pakket inn...:-)

Var sammen med ein jente engang som hadde rimelig "turbulent" fortid.

Her er noen av historiene jeg fikk servert i armkroken etter sex, hos denne 24 år gamle kvinnen;

- Den gangen hun og ei venninne hadde hatt gruppesex med en stor neger, og hun hadde fått klamydia, fordi veninnen hadde det, og han ikke byttet kondom mens han "byttet på"

- At hun hadde hatt ca 14 sexpartnere ... det siste året

- X'en hennes har skikkelig "Hardcore", vanlig kost var analsex, wet-sex i dusjen og video-taping

- Hadde one night stand med en kar som tjenestegjorde på et skip som lå til havn i Oslo, han stakk av med mye av undertøyet hennes...

Personlig er jeg blitt immun mot historier i fortid... Denne kvinenn fikset der for meg .-)

Anse fortid som fortid. Ikke spørre og grave om alt mulig, men konsentrere seg om nåtid og framtid.

Bestemme seg for/bli enige om at en lar fortiden være fortid, og lar det dere har sammen være det som er viktig.

Robin Forhood

Ikke spør om du ikke tror du kan takle det. Dette kommer selvsagt an på mange ting, f.eks. alder. Da jeg som 17-åring fikk vite at jenta på 18 jeg var sammen med hadde hatt sex med 8 stykker før meg, og at siste mann var en hun tilfeldig tok med hjem fra byen en uke før hun bla sammen med meg, så var det litt mye å fordøye.

Nå som jeg har blitt 16 år eldre ser jeg ting fra en litt annen side, og jeg tror det er viktig å tenke på at alle de hun/han har vært sammen med tidligere har vært med på å forme og utvikle den personen til den hun/han er idag.

Selvsagt kan man av og til stille spørsmål ved dømmekraften, men jeg regner med at alle har gjort noe de angrer på en eller annen gang.

Annonse

Jeg tror det viktigste for ikke å bli sjalu er å ikke spørre og grave om tidligere sexpartnere. Fatter ikke at folk gidder å prate med kjæresten sin om sånt, det må da være fullstendig uinteressant å vite om sexen med den og den var god... Sånt tror jeg bare det blir sjalusi av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...