Gå til innhold

Hva er dine beste tips vedr å la fortid være fortid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rania1365380635

Jeg pleier iallefall å tenke at dersom jeg hadde ønsket min fortid så hadde jeg fortsatt vært der.

Så hva jeg har opplevd tidligere i forhold tenker jeg på som uviktig for han. Det er mine erfaringer og det får de fortsette å være.

Ett nytt forhold syns jeg er en herlig mulighet til å starte på nytt og utforske nye ting og opplevelser, og da er det jo dumt å blande inn fortiden :)

Går og utfra at typens fortid og er fortid siden han går videre - og da er jo ikke den viktig for meg.

Alle har jo en fortid med både gode og vonde opplevelser i, men det er jo framtiden som betyr noe.

Har desverre ingen konkrete tips til deg.

Men jeg føler dette har kommet med årene liksom.

Når jeg var yngre så tenkte jeg mer på hvordan de hadde hatt det før, var deres xr fine osv.

I dag er jeg mer sikker på meg selv, min person, mine egenskaper og mitt sexliv.

Dette i seg selv gjør at fortid er fortid for meg. Vet jeg har sider som er verre og sider som er bedre enn hos andre, at jeg sum summarum har min verdi og fortjener respekt og å bli behandlet bra av en partner.

Så mitt råd til deg er vel da å jobbe med seg selv, måten en ser seg selv på.

Lykke til.

Hilsen...

Gjest ..ikke lett,nei

Jeg pleier iallefall å tenke at dersom jeg hadde ønsket min fortid så hadde jeg fortsatt vært der.

Så hva jeg har opplevd tidligere i forhold tenker jeg på som uviktig for han. Det er mine erfaringer og det får de fortsette å være.

Ett nytt forhold syns jeg er en herlig mulighet til å starte på nytt og utforske nye ting og opplevelser, og da er det jo dumt å blande inn fortiden :)

Går og utfra at typens fortid og er fortid siden han går videre - og da er jo ikke den viktig for meg.

Alle har jo en fortid med både gode og vonde opplevelser i, men det er jo framtiden som betyr noe.

Du må rett og slett bare jobbe med deg sjøl.Når disse fortærende tankene om din kjæres fortid melder seg, avis disse tankene straks.Ta deg sammen der og da!! Tenk positivt, det er DEG han har det deilig med nå.Ettersom tiden går, vil de negative tankene frekventere mindre og mindre.

Annonse

Hver gang stikket kommer, tenk på at du selv har en fortid. Du og din x gjorde sikkert mye vilt.

Det hjelper ikke akkurat å tenke på alt det ville jeg gjorde med ex, at vi hold på som kaniner osv, for da blir jo bare tenken på at han og eksen hans sikkert også gjorde det..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...