Gå til innhold

oppspiste tenner!

Anbefalte innlegg

Min datter på 19 mnd har oppspiste fortenner pga sterke medisiner.Hun brukte disse med. i den perrioden tennene brøt ut.Var i kontakt med helsestasjonen når vi så problemet, fikk til svar at vi fikk innkalling hos tannlege v 3 års alderen.... Jeg ønsker ikke at hun skal gå slik, vil ikke at selvtilitten hennes skal synke til bund... barn er jo så stygge mot hverandre.

Vi går hos en privat tannlege å pensler med fluor. Er det noen som har opplevd noe liknene? Jeg skulle gjerne ha rettet på tennene, men har fått til svar at det er vanneskelig siden hun er så liten ( har stor forståelse for det) Men jeg syntes det er ergelig at hun skal gå rundt med ødelagte tenner. ( har kunn fått vann å drikke om natten, minimalt med snop og søtsaker) Håper det er noen der ute som kan gi meg svar... Om dere vet om noen tannklinikker som "fikser" på tennene til barn.Evt hvilke ?

takk for at du svarte!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137217-oppspiste-tenner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...