Gå til innhold

Ikke mobb kjønnsleppene mine!!

Anbefalte innlegg

Nok et kompleks dere kvinner gir dere selv. Ingen menn har noen gang brydd seg om hvordan kjønnsleppene til en kvinne ser ut. Vi legger ikke engang merke til det (med mindre de er som dumboører og kommer i veien når vi skal inn).

De aller fleste operasjoner kvinner tar gjør de for sin egen del, de fleste menn er mot slike operasjoner.

Hva er poenget?

For meg er selfølgelig utseendet på musa et poeng. Men jeg har enda tilgode å møte på ei jeg ikke synes er pen, selv om jeg selfølgelig har "favoritter".

".........................."

Fortsetter under...

Æsssssssssjjjjjjjjjjjjj.. Henger de indre litt nedenfor de ytre?? Fetterakkern så stygt og ekkelt! Det gjør mine og... : )

Og det er like normalt som at de ikke gjør det.. er ingen fasitsvar på hvordan et underliv skal se ut, så lenge det funker som det skal er alt vel!

Det er det siste jeg hadde bekymra meg for.. Så lenge ejg har følelser ved sex, kan føde barn og det ikke er noe galt så er jeg mer enn fornøyd!

Operasjon der nede for utseende er bare tull! Ingen underliv er pene uansett.. er ikke meningen de skal være heller. Menn blir kåte av fi*** uansett utseende tror jeg.. så lenge de ikke har vært i kjøttkverna da. Aldri hørt noe fra noen om meg i hvert fall, og føler meg helt normal.

"Operasjon der nede for utseende er bare tull! Ingen underliv er pene uansett.. er ikke meningen de skal være heller"

Maken til tull. Jeg kan ikke tenke meg noe varkrere enn kvinnekjønnet, med sine variasjoner i utseende.

I USA lever de i en verden for seg selv.

I og med at tuppelure ofte blir referert til som "blomsten" og sånt, tenker jeg at den skal se ut som en blomst! Og hvis ikke de indre kjønnsleppene da er litt "lengre" enn de ytre, - da blir det jo ingen blomst!

Kom ikke her og fortell meg at det er noe i veien med MIN tuppelure! (Og det er det heller ingen som har gjort... ;)

Snakk om å skape seg problemer!

*riste på hodet av dumme amerikanere*

Hvis de indre leppene IKKE er lengre enn de ytre, så er det ihvertfall umulig å ligne en blomst. De indre leppene blir jo kronbladene, og må derfor synes.

"......................."

For meg er selfølgelig utseendet på musa et poeng. Men jeg har enda tilgode å møte på ei jeg ikke synes er pen, selv om jeg selfølgelig har "favoritter".

Jeg blir så nysgjerrig at jeg må spørre. Er vi virkelig så forskjellige som det blir sagt?

Det er vel ganske vanlig at de henger litt utenfor.

Trist at det som er naturlig skal fikses på, enten det er pupper, rynker, appelsinhud osv osv.

mine henger ikke utenfor, så for meg var det nesten et sjokk at det kunne finnes jenter med kjønnslepper som var såpass store. skamlepper som for øvrig ble brukt under dokumentaren er et forkastelig uttrykk.

Annonse

c",)

kan du komme med prosenter?

store indre lepper: =?%

små indre lepper: =?%

Nei, det tør jeg ikke gjette på. Men min erfaring er at det er flere som har relativt korte lepper enn de som har litt lengde på de. Men det er absolutt vanlig med mer eller mindre lange også.

"........................."

Kunsten i våre dager er å ikke la seg påvirke til å føle at en ikke er bra nok på grunn av skjønnhetstyranniet. Hvis du greier å si til deg selv at du er pen nok som du er har du selvtillit. Alt for mange kvinner har for liten selvtillit når det gjelder egen kropp uten grunn. Skjønnhetstyranniet spiller på vår usikkerhet og skal tjene penger på folk med dårlig selvtillit. Nå kan jeg jo forstå de som virkelig avviker stygt da, men de fleste er ok som de er. Hvor er etikken i landet? Kanskje på tide med en etisk debatt?

Annonse

Hvis de indre leppene IKKE er lengre enn de ytre, så er det ihvertfall umulig å ligne en blomst. De indre leppene blir jo kronbladene, og må derfor synes.

"......................."

Ja, nettopp. Da blir det jo bare et hull. Ikke særlig estetisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...