Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Til alle dere hannkjønn.

Tenke jeg skulle bli flinkere å erte kjæresten min før samleie - forspill med andre ord. Vi er ikke så veldig flinke til det, og jeg vil gjerne vite hva dere gutter syntes er deilig. Hvordan ville dere egentlig ha det?

Vet at dette er forkjellig fra person til person, men kunne vært artig å vite.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137250-hvordan-f%C3%A5-en-gutt-opphisset/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sexy undertøy, leketøy.

Vær litt dyrisk, rå. Vis at du er kåt.

Kjole uten truse og la han kjenne hvor våt du er.

Kjæl med han mens dere er ute blant folk, men diskrè.

Ta deg tid, ikke gå rett på penisen hans. Bruk hendene overalt.

Ikke vær for direkte, la fantasien hans gjøre en del av jobben. Blir det for direkte blir det vulgært, men vis at du er kåt.

Ulv I Faarikaal

Sexy undertøy, leketøy.

Vær litt dyrisk, rå. Vis at du er kåt.

Kjole uten truse og la han kjenne hvor våt du er.

Kjæl med han mens dere er ute blant folk, men diskrè.

Ta deg tid, ikke gå rett på penisen hans. Bruk hendene overalt.

Ikke vær for direkte, la fantasien hans gjøre en del av jobben. Blir det for direkte blir det vulgært, men vis at du er kåt.

det har jeg opplevd, men det var et tveegget sverd, da vi var i familieselskap og det ble en våt flekk bak og hun måtte gå baklengs ut døra :) Vi lo oss nesten skakke i flere dager av det.

Annonse

Ulv I Faarikaal

"Menn" er veldig "visuelle", dvs de liker å se og fantasere mer enn kvinner som liker mer fysisk kontakt, snakke og føle.

Det er artig med settinger, dvs lys, speil, klær, musikk, osv.

Artig f eks med "blacklight" polarisert lys som gir hud og annet helt andre farger og virkning. Det er mørkt men samtidig lyst?

Jeg er ikke så opptatt av det, men vet sikkert mange andre menn er det.

Gjest zimmermann

Onanere mens han ser på. Det er viktig da at det ikke blir seende ut som en "demonstrasjon", men at du glemmer at han er tilstede, og oppfører deg slik du gjør alene når du onanerer.

Jeg garanterer at han blir kåtere enn han noengang har vært.

Onanere mens han ser på. Det er viktig da at det ikke blir seende ut som en "demonstrasjon", men at du glemmer at han er tilstede, og oppfører deg slik du gjør alene når du onanerer.

Jeg garanterer at han blir kåtere enn han noengang har vært.

eller spille piano naken....?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...