Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det værste er vel alle skrekkadvarslene om at man kan få benskjørhet, og symptomer på overgangsalder...

Jeg småblødde i ni måneder før jeg mistet mensen, tok sprøyte hver tiende uke, tenkte så å prøve hver tolvte uke slik man egentlig skal, siden det nok er det beste. men da fikk jeg seks ukers konstant menstruasjon, skikkelig blødning hver dag og smerter og alt... artig...

Så da mente legen min at kroppen min kanskje prøvde å fortelle meg noe. Etter det har jeg prøvd p-ring, og nå tester jeg p-plaster... Var jeg deg hadde jeg prøvd en av disse først.

Mye mindre hormoner enn p-piller, og jevn tilførsel av hormoner til kroppen. Slipper hormonsvingninger hver gang du svelger en pille, og slipper å huske det på timen hver morgen.

http://www.nuvaring.no

http://www.janssen-cilag.no/Evra.html

Gjest august69

Har ikke prøvd sprøyte selv, men har 2 veninner som bruker den.Dvs _brukte_ den!

Begge har slutta! Den ene slutta pga. ekstrem vektøkning (kan skrive under på det ja!) Og hun andre mista mensen til å begynne med, men etter noen mnd. begynte hun å blø konstant, noe som også medførte til at hun ble veldig deprimert.

Personlig ville jeg ikke prøvd, men det trenger ikke være sånn at alle får ubehagelige bivirkninger.

Blir vel også helst anbefalt de som ikke skal ha flere barn, da det er vanskelig å bli gravid en god stund etter sprøyteslutt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...