Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg og typen min er veldig glad i analsex, men her for ikke lenge siden hadde vi et "uhell" midt under det hele, og nå har vi fått litt "hetta" for å prøve igjen, fordi vi er redd det samme kan skje igjen (selv om det har holdt på med dette siden vi traff hverandre for to år siden, uten at noe lignende har skjedd.Vi er kanskje ikke fullt så keene lenger heller, da opplevelsen var ganskje ekkel.Noen der ute som har noe erfaring med dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137300-analsex-og-avf%C3%B8ring/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

• 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Damen min elsker en harding opp i toeren, og det er ingenting som gjør henne så kåt som det. Vi bruker alltid kondom der bak, og etter et par uhell, har vi også et håndkle under oss. Det er jo klart at ringen blir slapp etter en tid. Så om det skulle være noe som var på vei, så har det vel lettere for å komme ut. Dette skjer helst når den er på vei ut. Jeg har hatt en erfaring med en gutt, og jeg kan ikke helt se hvordan dere klarer å holde på med dette. Jeg var høyst flatulent i en uke eller så. Men men, det er jo noen som liker det

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...