Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg og typen min er veldig glad i analsex, men her for ikke lenge siden hadde vi et "uhell" midt under det hele, og nå har vi fått litt "hetta" for å prøve igjen, fordi vi er redd det samme kan skje igjen (selv om det har holdt på med dette siden vi traff hverandre for to år siden, uten at noe lignende har skjedd.) Vi er kanskje ikke fullt så lystne på detlenger heller, da opplevelsen var ganskje ekkel.Noen der ute som har noe erfaring med dette?

- sentral

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137301-analsex-og-uhell/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, og på et høyst upassende tidspunkt også. Det var ganske pinlig det hele.

skjønner....

men noen tar klyster før slike aktiviteter, kan jo kanskje være lurt, siden dere allerede har opplevd det og neppe ønsker å oppleve det igjen. det er jo viktig å slappe av da, og det kan du umulig gjøre om du er redd for å lekke.

personlig så har jeg ikke opplevd slik lekkasje, men jeg begynte å blø tredje eller fjerde gang vi durte på. har ikke forsøkt siden, og det er en stund siden.

et annet råd er at han kanskje bør trekke seg langsomt ut etter han eventuelt har kommet, samt å ikke støte så voldsomt eller trekke seg ut og så inn mange ganger. kan ha effekt som en slags sugekopp nærmest.

håper det ikke bare bare er pinlig, men at dere kan le av det også c",)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137301-analsex-og-uhell/#findComment-857316
Del på andre sider

skjønner....

men noen tar klyster før slike aktiviteter, kan jo kanskje være lurt, siden dere allerede har opplevd det og neppe ønsker å oppleve det igjen. det er jo viktig å slappe av da, og det kan du umulig gjøre om du er redd for å lekke.

personlig så har jeg ikke opplevd slik lekkasje, men jeg begynte å blø tredje eller fjerde gang vi durte på. har ikke forsøkt siden, og det er en stund siden.

et annet råd er at han kanskje bør trekke seg langsomt ut etter han eventuelt har kommet, samt å ikke støte så voldsomt eller trekke seg ut og så inn mange ganger. kan ha effekt som en slags sugekopp nærmest.

håper det ikke bare bare er pinlig, men at dere kan le av det også c",)

Å se det humoristiske i det er nok det beste ja. Sånne ting kan sje av og til, men har du vært på do for ikke så lenge siden er risikoen for "brown on dick" minimal.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137301-analsex-og-uhell/#findComment-857796
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...