tiliti Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Kan dere ikke lese? Det står jo i flere artikler at det er en "profilert deltager" fra siste runde av BB. Hm, var den til meg? Jeg har ikke spekulert i hvem det var :-) 0 Siter
Gjest ikknikk Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Sånn uoffisielt vil jeg tro at din første innskytelse kan kalles en innertier. Leser i Romsdals Budstikke at den alltid travle Thor oppholder seg i den gjeldende by ,talentjakt er hans misjon denne gang. Hvordan vet du at han oppholder seg der? Sånn ellers så bor Thor i Stavanger nå? Hørte at han hadde kjøpt seg en klubb der?! Noen som vet om det stemmer? 0 Siter
Gjest kuami Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Hm, var den til meg? Jeg har ikke spekulert i hvem det var :-) Hvem var med i BB3? Det var Thor, Morten, Henrik og..? 0 Siter
Gjest reality titter Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Kan dere ikke lese? Det står jo i flere artikler at det er en "profilert deltager" fra siste runde av BB. Og at han var fra Molde?! 0 Siter
Gjest dubidu Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Og at han var fra Molde?! Nei han bare var på besøk i Molde. Det skjedde visst på et hotellrom 0 Siter
BettyBlue Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Hvordan vet du at han oppholder seg der? Sånn ellers så bor Thor i Stavanger nå? Hørte at han hadde kjøpt seg en klubb der?! Noen som vet om det stemmer? Jeg fulgte jo med på siste BB. Klarte bare ikke Thor. Han ga blaffen i hva andre synes og virket ekstremt opptatt av og glad i seg selv. Skal vi absolutt spekulere - *må* det være Thor...! 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Jeg synes det er helt usmakelig hvordan mange av dere skriver. Husk på at det er mange som kan bli uskyldig rammet med sånn ryktespredning og spekulasjoner. 0 Siter
Gjest hilsen pilsen Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 var rodney med i siste runde da?jeg tror det er THOR.Husk at den nye dama nekter ham sex og det ble nok for lenge å vente for thor Hvordan vet du at den nye dama nekter han sex? Og kunne Thor noen gang vært sammen med en dame uten å få sex, da? Det der stemmer nok ikke. Men at det er thor det stemmer jo. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Hvem var med i BB3? Det var Thor, Morten, Henrik og..? i big brother3 var deltagerne Halvor Henrik Julian Kim William Morten Ronny 0 Siter
Gjest krøvel velle voll i valle Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Hvordan vet du at han oppholder seg der? Sånn ellers så bor Thor i Stavanger nå? Hørte at han hadde kjøpt seg en klubb der?! Noen som vet om det stemmer? Vet han oppholder seg der fordi han selv sier det i intervjuet. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Hvordan vet du at den nye dama nekter han sex? Og kunne Thor noen gang vært sammen med en dame uten å få sex, da? Det der stemmer nok ikke. Men at det er thor det stemmer jo. Har du lest se og hør?tror det var tirsdagens se og hør, der var det en reportasje om Thor og den nye dama. 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 i big brother3 var deltagerne Halvor Henrik Julian Kim William Morten Ronny ...og Dennis og Morten 0 Siter
Gjest thetraveller Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 i big brother3 var deltagerne Halvor Henrik Julian Kim William Morten Ronny Nei... ikke Dennis... han der fyren som var DJ, fra Kristiansand... 0 Siter
Gjest Ikke vet jeg Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 http://www.romsdals-budstikke.no/ 0 Siter
Gjest Ikke vet jeg Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Det ble en feil http://www.romsdals-budstikke.no/apps/pbcs.dll/artikkel?SearchID=7316337810256&Avis=RB&Dato=20040218&Kategori=KULTUR&Lopenr=104021830&Ref=AR 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.