Gå til innhold

Mensen selv om jeg utsetter med p-piller

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på Diane p-piller i snart 2 år nå, og det har aldri vært noe problem å utsette mensen. Men nå har det blitt litt problematisk: Jeg er midt i "forskyvnings-brettet", og har begynt å blø allikevel! Hva gjør jeg? Skal jeg ta en pillefri uke og så begynne på nytt brett, eller fortsette å utsette, selv om jeg blør? Virker ikke pillene riktig nå, siden jeg blør, så jeg kan risikere å bli gravid? Håper noen kan hjelpe meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137361-mensen-selv-om-jeg-utsetter-med-p-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som dr. Mette Moen har skrevet så mange ganger: Mange får problemer ved forskyving av mensen med p-piller. De får etter en stund blødninger. Da er det bare å ta en ukes opphold og så begynne på nytt med et annet brett. Pillene virker akkurat slik de skal forutsatt at du har tatt de slik du skal.

Om du bruker søke-funksjonen, finner du haugevis med svar fra dr. Moen om dette problemet.

Som dr. Mette Moen har skrevet så mange ganger: Mange får problemer ved forskyving av mensen med p-piller. De får etter en stund blødninger. Da er det bare å ta en ukes opphold og så begynne på nytt med et annet brett. Pillene virker akkurat slik de skal forutsatt at du har tatt de slik du skal.

Om du bruker søke-funksjonen, finner du haugevis med svar fra dr. Moen om dette problemet.

Det virka som et litt irritabelt svar... Jeg søkte LENGE etter lignende spørsmål før jeg sendte inn, men fant ingenting.Jeg fant masse om hvordan forskyve mensen, men ingenting om det jeg lurte på. Men takk for svar uansett!

Det virka som et litt irritabelt svar... Jeg søkte LENGE etter lignende spørsmål før jeg sendte inn, men fant ingenting.Jeg fant masse om hvordan forskyve mensen, men ingenting om det jeg lurte på. Men takk for svar uansett!

Unnskyld, ikke slik ment altså........

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...