Gå til innhold

Vil ikke ta i mot oral

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

kill you, når jeg trykket på den url din så lasta den automatisk ned noe, lager ikke noe hamster lyder som du sier, men nå kommer det bare en liten lyd av og til på pc en min som ikke ligner noe, hjelp meg.

Niks, laster ikke ned noe annet enn en vaw fil, det er en lyddatafil som leses i et mediaprogram. Programmet som leser finnes hos deg på din PC, så da må det være en kræsj i programmet.

Installér det på nytt eller åpne filen i et annet program. Du kan laste den ned og høyreklikke på den for å velge program du kan slille den i.

Fortsetter under...

Niks, laster ikke ned noe annet enn en vaw fil, det er en lyddatafil som leses i et mediaprogram. Programmet som leser finnes hos deg på din PC, så da må det være en kræsj i programmet.

Installér det på nytt eller åpne filen i et annet program. Du kan laste den ned og høyreklikke på den for å velge program du kan slille den i.

uff nå snakket du kinesisk til meg altså :)) jeg er ikken noe geni på data, men jeg restarta maskinen og hører ikke noe nå så, hehe får håpe det er borte :)

Ulv I Faarikaal

uff nå snakket du kinesisk til meg altså :)) jeg er ikken noe geni på data, men jeg restarta maskinen og hører ikke noe nå så, hehe får håpe det er borte :)

En liten "datahikke"!

Filene er helt i orden så du kan trygt laste dem ned og spille. Mange har gjort det uten problemer.

I mitt forhold er det på en måte motsatt. Hun liker ikke å suge, mens jeg virkelig liker å slikke henne. Synes det er kjempeopphissende og høre stønningen og de smp skrikene hennes når hun vrir seg i orgamse. Jeg føler meg veldig tilfreds når hun kommer, og hadde ikke likt det om hun nektet meg og slikke henne, uten god grunn selvrfølgelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...