Gå til innhold

Trist og oppgitt i dag

Anbefalte innlegg

Gjest 25-30 år

Kanskje husker noen av dere innlegget jeg hadde i forrige uke.

På valentines møtte jeg ei dame som var så utrolig sympatisk, men da vi skulle utveksle telefonnummer sørget jeg for misforståelser slik at jeg ikke lagret hennes nummer. Dessverre.

På fredag traff jeg venninnen hennes og hun fikk mitt nummer slik at NN kan ringe eller skrive til meg hvis hun vil. Har ikke hørt noe fra henne.

Jeg er ikke innbilsk, men det er mange som gir meg komplimenter, senest på fredag var det en kvinne som jeg traff for første gang som sa at hun ble veldig tiltrukket av meg - både utseendemessig og som person. Dette er jo kjekt å høre, men jeg blir lei meg fordi jeg skulle ønske det var NN som sa det.

Det har kommet inn sms fra en tidligere venninne og to damer som gir klart uttrykk for at de liker meg. Jeg blir så frustrert. Det er faktisk slik at det irriterer meg, fordi jeg ikke ønsker oppmerksomhet fra dem. Jeg får dem nesten opp i halsen. Det lyder brutalt, men for meg er det veldig turnoff når de gir komplimenter uten at jeg gir tilbake.

Jeg er så kresen. Får mange komplimenter fra andre, men når jeg ENDELIG møter ei jeg liker, så er det ikke gjensidig.

Hvorfor er det slik?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137463-trist-og-oppgitt-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 25-30 år

Om du er tiltrekkende eller ei utseendemessig er en ting.. det er det indre som teller.

Og hver sin smak sier nå jeg. Selv om ei jente, eller 5 liker deg, trenger jo ikke alle å like deg..

Neida ikke innbilsk

Innbilsk eller ei: Det er slik situasjonen er (og det er sikkert mange som kan kjenne seg igjen i det). Jeg har mine beilere men møter ekstremt sjelden ei jeg selv liker som en potensiell "kone".

Jeg lurer på hvorfor jeg er så kresen (eller bevisst på hva som tiltrekker meg) og hvorfor jeg så sjelden møter ei som jeg virkelig tiltrekkes av.

Om du synes jeg virker selvgod i innlegget så forstår jeg det, men som sagt. Det er mitt reelle "problem" og kilde for frustrasjon. Og som jeg sa: Det er sikkert mange som deler min "skjebne". Jeg ønsker overhode ikke involvere meg i noen uten at jeg virkelig føler at dette er noe jeg vil gå for. Og henne jeg føler det for, tiljører en sjelden rase.

Innbilsk eller ei: Det er slik situasjonen er (og det er sikkert mange som kan kjenne seg igjen i det). Jeg har mine beilere men møter ekstremt sjelden ei jeg selv liker som en potensiell "kone".

Jeg lurer på hvorfor jeg er så kresen (eller bevisst på hva som tiltrekker meg) og hvorfor jeg så sjelden møter ei som jeg virkelig tiltrekkes av.

Om du synes jeg virker selvgod i innlegget så forstår jeg det, men som sagt. Det er mitt reelle "problem" og kilde for frustrasjon. Og som jeg sa: Det er sikkert mange som deler min "skjebne". Jeg ønsker overhode ikke involvere meg i noen uten at jeg virkelig føler at dette er noe jeg vil gå for. Og henne jeg føler det for, tiljører en sjelden rase.

Det er jo en grei måte å sørge for ikke å bli såret på. Ha skikkelig høye krav til ens tilkommende, slik at den du vil ha, ikke nødvendigvis anser deg for et godt parti. På den måten slipper du både forpliktelser og det å bli såret.

Når det er sagt, så kan det være at de damene som gir deg komplimenter i dine øyne virker "billige", og det er synd. Du går sikkert glipp av mange hyggelige jenter på den måten.

Du er sikkert grei og hyggelig og tiltrekkende, men kanskje noen år på baken kan rette opp problemet.

uansett, så vil den dama som er ment for deg, en gang dukke opp. Men det nytter sjelden å være på leit. Hun kommer når hun kommer, og da vet du det....

Har det på samme måten. Tror nok den beste måten er å være veldig sosial (treffe mange mennesker) og håpe at man kanskje treffer blink en dag.

Det er jo en grei måte å sørge for ikke å bli såret på. Ha skikkelig høye krav til ens tilkommende, slik at den du vil ha, ikke nødvendigvis anser deg for et godt parti. På den måten slipper du både forpliktelser og det å bli såret.

Når det er sagt, så kan det være at de damene som gir deg komplimenter i dine øyne virker "billige", og det er synd. Du går sikkert glipp av mange hyggelige jenter på den måten.

Du er sikkert grei og hyggelig og tiltrekkende, men kanskje noen år på baken kan rette opp problemet.

uansett, så vil den dama som er ment for deg, en gang dukke opp. Men det nytter sjelden å være på leit. Hun kommer når hun kommer, og da vet du det....

Det nytter sjelden å være på leit? Den tror jeg ikke på. Tror man må være ganske aktiv selv sosialt for i det hele tatt å finne noen.

Annonse

Billige... nei, det er ikke slik jeg tenker. Men å bli jaktet "tenner" ikke meg, for å si det sånn.

Det er nok bare det at jeg vet godt hva jeg vil ha, og trenger, og tenner på. Og ikke tar til takke med noe annet enn det.

Takk ellers for svar.

Kanskje det er mange som gir henne komplimenter, bortsett fra den HUN liker. Kanskje hun ble lei fordi du ikke var han. Kanskje hun får mange SMS'er, men ikke fra han. Kanskje hun blir frustrert. Kanskje hun blir irritert fordi hun ikke ønsker oppmerksomhet fra deg. Kanskje er det en turn off. Kanskje hun er så kresen.

Gjest duogduogduogdu

Billige... nei, det er ikke slik jeg tenker. Men å bli jaktet "tenner" ikke meg, for å si det sånn.

Det er nok bare det at jeg vet godt hva jeg vil ha, og trenger, og tenner på. Og ikke tar til takke med noe annet enn det.

Takk ellers for svar.

Jaktet på?? Hahaha! Ler meg ihjel!

Hehehe.. yes I will;0)

Alle bare elsker deg.. (utenom ei da)

Kanskje du likte hu fordi hu ikke viste så stor interesse for deg? At det var noe nytt ved henne, som du ikke så ofte ser, siden du alltid blir jaktet på:0)

Som det stod tidligere: hun var enormt sympatisk.

Keep on laughing ;-)

Gjest duogduogduogdu

Hehehe.. yes I will;0)

Alle bare elsker deg.. (utenom ei da)

Kanskje du likte hu fordi hu ikke viste så stor interesse for deg? At det var noe nytt ved henne, som du ikke så ofte ser, siden du alltid blir jaktet på:0)

hvordan sympatisk? Du fortaalte vell ikke at du var lei av å bli jaktet på?? Hvordan kan du finne ut om ei er sympatisk etter en kveld på by'n?

Annonse

hvordan sympatisk? Du fortaalte vell ikke at du var lei av å bli jaktet på?? Hvordan kan du finne ut om ei er sympatisk etter en kveld på by'n?

1) sympatisk

2) jo, det gjorde jeg

3) ja, det kan jeg vel gjøre. Hvorfor i all verden skulle jeg ikke kunne gjøre det?

Gjest duogduogduogdu

1) sympatisk

2) jo, det gjorde jeg

3) ja, det kan jeg vel gjøre. Hvorfor i all verden skulle jeg ikke kunne gjøre det?

Hadde jeg møtt ett mannfolk på by'n som snakket om hvor mange damer som "jaktet" på ham, og ventet sympati for at han var så poppis, så vet ikke jeg hva jeg hadde trodd! Hadde nok ledd litt inni meg.. Hadde trodd at du "skrøyt deg opp"!

Var åpningsreplikken din: "Alle jentene faller for meg.. jeg er så lei av det. Vennligst ikke jakt på meg du også.. Er så lei av det!"??

Hadde jeg møtt ett mannfolk på by'n som snakket om hvor mange damer som "jaktet" på ham, og ventet sympati for at han var så poppis, så vet ikke jeg hva jeg hadde trodd! Hadde nok ledd litt inni meg.. Hadde trodd at du "skrøyt deg opp"!

Var åpningsreplikken din: "Alle jentene faller for meg.. jeg er så lei av det. Vennligst ikke jakt på meg du også.. Er så lei av det!"??

Herregud. Jeg skjønner godt at du ikke tør undertegne med et skikkelig nick.

Jeg sier aldri slikt in real life. Hva tar du meg for.

Her i Norge kan man ikke si NOE som ansees som fordelaktig om seg selv uten at man blir slaktet. Og by the way, jeg er frustrert over at den dama jeg har falt for ikke har falt for meg. 1) fordi jeg ekstremt sjelden faller for noen 2) det er frustrerende å oppleve at ANDRE (enn henne) "faller for meg".

Jeg står ved det jeg skriver.

Gjest bra at det ikke var meg du møtte

Herregud. Jeg skjønner godt at du ikke tør undertegne med et skikkelig nick.

Jeg sier aldri slikt in real life. Hva tar du meg for.

Her i Norge kan man ikke si NOE som ansees som fordelaktig om seg selv uten at man blir slaktet. Og by the way, jeg er frustrert over at den dama jeg har falt for ikke har falt for meg. 1) fordi jeg ekstremt sjelden faller for noen 2) det er frustrerende å oppleve at ANDRE (enn henne) "faller for meg".

Jeg står ved det jeg skriver.

Hehe..

Du må si hva du vil om deg selv, det er bare måten du sa det på. At du blir jaktet.. Var det meg du hadde mott på byn så hadde jeg nok stikki fort som faen!

Bra for både meg og deg at det ikke var meg:0)

Hehe..

Du må si hva du vil om deg selv, det er bare måten du sa det på. At du blir jaktet.. Var det meg du hadde mott på byn så hadde jeg nok stikki fort som faen!

Bra for både meg og deg at det ikke var meg:0)

Ja, folk som ikke ser gjennom fingrene med et skeivt ord, pleier jeg ikke å ha sansen for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...