snilen Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Ja, men for folk som liker sex kan også det være intest. Hver sin smak da. sier da ikke at sex ikke er intenst, og vi snakker vel heller ikke om å ikke like sex, vi snakker om at det er FLERE ting i TILLEGG til sex som kan være vel så intenst, og at sexbehovet derfor kanskje kan dekkes også av noe annet. og at hun på den måten kan få et bedre forhold, uten å ha sex hver dag av den grunn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137541-for-lite-sex/page/2/#findComment-860266 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morten snabel Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 sier da ikke at sex ikke er intenst, og vi snakker vel heller ikke om å ikke like sex, vi snakker om at det er FLERE ting i TILLEGG til sex som kan være vel så intenst, og at sexbehovet derfor kanskje kan dekkes også av noe annet. og at hun på den måten kan få et bedre forhold, uten å ha sex hver dag av den grunn. Nå er det jo mer sex hun savner da. Hun vet vel sikkert hva hun savner bedre enn deg? For mange inklusiv meg selv vil ikke andre aktiviteter kunne erstatte sexens plass. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137541-for-lite-sex/page/2/#findComment-860293 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nymfoman? Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det ble mange innlegg dette her og jeg må si det var interessant lesing. Takk for tips og råd Det er klart at sex ikke er alt, men det er mye. Som jeg skrev så er forholdet vårt helt topp på alle andre plan. Jeg har virkelig funnet min soulmate (i mangel på et godt norsk ord). Til å begynne med så pleide jeg å slappe av på fanget hans, sove mens han så på tv. Men det holder liksom ikke i lengden. Jeg har alltid vært glad i sex. Har litt av hvert av "undertøy" for å ha det litt gøy innimellom (en sexy latex kjole og en i lakk bare for å nevne noe). Men jeg bruker jo ikke dette hver gang vi har sex, da hadde det blitt kjedelig til slutt. Tror kanskje det er på tide å investere i noe nytt undertøy snart, for jeg vet at det funker utrolig bra Vet at han også er redd for at han ikke klarer å tilfredsstille meg. Jeg har til dags dato ennå ikke fått orgasme (bare når jeg koser med meg selv uten at han er tilstede), men jeg peser heller ikke med det. Skal jeg hver gang vi har sex tenke på det, så forsvinner hele gleden med å ha sex etter min mening. Det er faktisk slik at jeg har det veldig deilig selv om jeg ikke får orgasme og jeg merker at jeg blir anspent hvis jeg får det hengende over meg at "denne gangen skal vi klare det". Det blir feil. Det får komme av seg selv Noen ganger begynner jeg faktisk å lure på om jeg er helt "normal". Det spiller ingen rolle hvor jeg er, blir jeg kåt klarer jeg ikke å tenke på noe annet. Det har faktisk hendt at jeg har måtte ta turen inn på toalettet på jobben og onanere der. Eller på toget, med en sovende fremmed ved siden av meg. Det har hendt at mens vi har vært ute og kjørt bil at jeg har blitt så kåt at jeg mest har lyst til å kaste meg over sambier'n min og sette meg overskrevs på fanget hans. Men jeg gjør det aldri, for jeg syns jeg hører det "Noen kan jo se oss!" Nei, dette med sex er noe vi får jobbe med og det blir sikkert bedre etterhvert. En ting er i allefall sikkert at å gå andre steder hen for å få mer sex er ikke aktuelt. Utroskap er ikke min ting. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137541-for-lite-sex/page/2/#findComment-860659 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det ble mange innlegg dette her og jeg må si det var interessant lesing. Takk for tips og råd Det er klart at sex ikke er alt, men det er mye. Som jeg skrev så er forholdet vårt helt topp på alle andre plan. Jeg har virkelig funnet min soulmate (i mangel på et godt norsk ord). Til å begynne med så pleide jeg å slappe av på fanget hans, sove mens han så på tv. Men det holder liksom ikke i lengden. Jeg har alltid vært glad i sex. Har litt av hvert av "undertøy" for å ha det litt gøy innimellom (en sexy latex kjole og en i lakk bare for å nevne noe). Men jeg bruker jo ikke dette hver gang vi har sex, da hadde det blitt kjedelig til slutt. Tror kanskje det er på tide å investere i noe nytt undertøy snart, for jeg vet at det funker utrolig bra Vet at han også er redd for at han ikke klarer å tilfredsstille meg. Jeg har til dags dato ennå ikke fått orgasme (bare når jeg koser med meg selv uten at han er tilstede), men jeg peser heller ikke med det. Skal jeg hver gang vi har sex tenke på det, så forsvinner hele gleden med å ha sex etter min mening. Det er faktisk slik at jeg har det veldig deilig selv om jeg ikke får orgasme og jeg merker at jeg blir anspent hvis jeg får det hengende over meg at "denne gangen skal vi klare det". Det blir feil. Det får komme av seg selv Noen ganger begynner jeg faktisk å lure på om jeg er helt "normal". Det spiller ingen rolle hvor jeg er, blir jeg kåt klarer jeg ikke å tenke på noe annet. Det har faktisk hendt at jeg har måtte ta turen inn på toalettet på jobben og onanere der. Eller på toget, med en sovende fremmed ved siden av meg. Det har hendt at mens vi har vært ute og kjørt bil at jeg har blitt så kåt at jeg mest har lyst til å kaste meg over sambier'n min og sette meg overskrevs på fanget hans. Men jeg gjør det aldri, for jeg syns jeg hører det "Noen kan jo se oss!" Nei, dette med sex er noe vi får jobbe med og det blir sikkert bedre etterhvert. En ting er i allefall sikkert at å gå andre steder hen for å få mer sex er ikke aktuelt. Utroskap er ikke min ting. Du, jeg lurer på om det at du ikke får orgasme kan være årsaken til din apetitt på sex jeg? Orgasme blir ofte en slags "avslutning" på sexen for mange, og etter orgasmen blir mange utmattet og slitne. Menn mister ofte ereksjonen og man blir på en måte "mett" av sex der og da. Om du ikke får orgasme, får du heller kanskje ikke den "metthetsfølelsen". Og kanskje kan det være derfor du bare har lyst på mer og mer? Vet det ikke hjelper stort, siden du sliter med å få orgasme under samleie. Men jeg lurer på om du håper orgasmen under samleie skal komme av seg selv, eller om det er mannen som har ansvaret for at du skal få til dette, eller om du også forsøker selv? Jeg aner såklart ikke hva du har forsøkt og ikke forsøkt altså, men om du ikke har forsøkt så kan det jo være en ide å prøve. Å stimulere klitoris selv under samleie altså. Det er flere stillinger hvor du kommer lett til selv, enten ved å ligge i en stilling der du får slappet helt av, eller kanskje ved å sitte oppå ham og være den dominerende. Ellers kunne det jo kanskje være en ide å starte med å få orgasme sammen med ham? At dere onanerte sammen? Kanskje fikk han etterhvert lov å ha en finger i deg mens du onanerte? Bare noen forslag fra meg, siden du skriver at du får orgasme ved å onanere, men ikke sammen med ham. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137541-for-lite-sex/page/2/#findComment-860725 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 "Kun to ganger på fire dager" er vel egentlig ikke noe å klage på... Det er ikke noe annet du savner da? Den nærheten og intimiteten du opplever når dere har sex, den kan kanskje erstattes av noe annet? Sove nakne sammen? Dusje sammen? Pusse tenner sammen? Lage mat sammen? Sove på fanget hans under dagsrevyen... Det er ikke sikkert det er mer sex du har behov for i forholdet, men at dette er det eneste du vet om som dekker et behov du har. Akkurat som mange setter en sammenheng mellom å ha sex og det å elske noen. Jo mer sex man har, jo høyere elsket blir man. Noe som såklart ikke behøver å ha noen sammenheng i det hele tatt. Endel par har jo mye sex, fordi de ellers kjeder seg sammen, og har lite til felles faktisk... Hadde mannen min og jeg reist bort på ferie alene og bare hatt sex 2 ganger på 4 dager så hadde det vært nedtur i hvert fall ... Det er jo ikke mer enn normalt heller det ... Så jo, for enkelte teller det mer enn for andre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137541-for-lite-sex/page/2/#findComment-860823 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 sier da ikke at sex ikke er intenst, og vi snakker vel heller ikke om å ikke like sex, vi snakker om at det er FLERE ting i TILLEGG til sex som kan være vel så intenst, og at sexbehovet derfor kanskje kan dekkes også av noe annet. og at hun på den måten kan få et bedre forhold, uten å ha sex hver dag av den grunn. hehe - er jeg kåt så er det neppe andre ting som ville funka der og da enn sex 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137541-for-lite-sex/page/2/#findComment-860824 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 men kos og nærhet er ikke nødvendigvis kun sex. så selv om man "kun" har sex to ganger på en weekendtur med kjæresten, så kan man få masse masse kos og nærhet likevel, som man ikke får tid til i hverdagen. bare det å sitte ved strandkanten og se utover havet og spise middag i fire timer eksempel... Men det var ikke nærheten hun nevnte .. det var sexen hun savnet, see? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137541-for-lite-sex/page/2/#findComment-860825 Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiken76 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det ble mange innlegg dette her og jeg må si det var interessant lesing. Takk for tips og råd Det er klart at sex ikke er alt, men det er mye. Som jeg skrev så er forholdet vårt helt topp på alle andre plan. Jeg har virkelig funnet min soulmate (i mangel på et godt norsk ord). Til å begynne med så pleide jeg å slappe av på fanget hans, sove mens han så på tv. Men det holder liksom ikke i lengden. Jeg har alltid vært glad i sex. Har litt av hvert av "undertøy" for å ha det litt gøy innimellom (en sexy latex kjole og en i lakk bare for å nevne noe). Men jeg bruker jo ikke dette hver gang vi har sex, da hadde det blitt kjedelig til slutt. Tror kanskje det er på tide å investere i noe nytt undertøy snart, for jeg vet at det funker utrolig bra Vet at han også er redd for at han ikke klarer å tilfredsstille meg. Jeg har til dags dato ennå ikke fått orgasme (bare når jeg koser med meg selv uten at han er tilstede), men jeg peser heller ikke med det. Skal jeg hver gang vi har sex tenke på det, så forsvinner hele gleden med å ha sex etter min mening. Det er faktisk slik at jeg har det veldig deilig selv om jeg ikke får orgasme og jeg merker at jeg blir anspent hvis jeg får det hengende over meg at "denne gangen skal vi klare det". Det blir feil. Det får komme av seg selv Noen ganger begynner jeg faktisk å lure på om jeg er helt "normal". Det spiller ingen rolle hvor jeg er, blir jeg kåt klarer jeg ikke å tenke på noe annet. Det har faktisk hendt at jeg har måtte ta turen inn på toalettet på jobben og onanere der. Eller på toget, med en sovende fremmed ved siden av meg. Det har hendt at mens vi har vært ute og kjørt bil at jeg har blitt så kåt at jeg mest har lyst til å kaste meg over sambier'n min og sette meg overskrevs på fanget hans. Men jeg gjør det aldri, for jeg syns jeg hører det "Noen kan jo se oss!" Nei, dette med sex er noe vi får jobbe med og det blir sikkert bedre etterhvert. En ting er i allefall sikkert at å gå andre steder hen for å få mer sex er ikke aktuelt. Utroskap er ikke min ting. Du er ikke unormal. Jeg får også lyst til å kaste meg over kjæresten feks når vi kjører bil, men i motsetning av deg får jeg "lov".. Han og jeg er like ivrige på sex, heldigvis. Kanskje du kunne blitt litt mer "tilfredstilt" om du prøvde å få orgasme sammen med ham? Noen ganger er det jo motsatt da at man blir enda kåtere av det men.. Jeg vet ikke hva dere har prøvd og hva som gjør at du ikke "får det til" sammen med ham da.. men det kunne jo vært fint å greie det sammen også? Det er uansett litt kjedelig når dere ikke er samstemte og har like mye lyst.. håper dere kan snakke om det og finner en løsning på det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137541-for-lite-sex/page/2/#findComment-860835 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.