Gå til innhold

Ereksjonen svikter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun VET da ikke hva som er fasiten, ikke mer enn oss andre ihvertfall.

Snilen skriver "Jeg TIPPER den rett og slett ikke ble skikkelig erigert jeg. De første gangene i et nytt forhold KAN man fort bli stresset og ha prestasjonsangst. Og da blir den KANSKJE ikke full størrelse..."

"Tippe", "kan" og "kanskje" er uthevet av meg.

Tusen takk alle sammen! Nå ble jeg kjempeglad!

Gjest kanaper

snilen gir massevis av kreative råd i dette forumet, noe som faller snerper tungt for brystet.

Har vel ikke noe med prippenhet å gjøre at jeg ikke føler en jente kan svare like godt på hva menn føler/tenker som en som faktisk er av det kjønnet vel?

Gjest Trost i Taklampa

Har vel ikke noe med prippenhet å gjøre at jeg ikke føler en jente kan svare like godt på hva menn føler/tenker som en som faktisk er av det kjønnet vel?

Nei vel, så du mener at menn og kvinner skal slutte å snakke sammen her på DOL?

Menn gir råd til hverandre om "manne-ting" mens kvinner snakker om "kvinne-ting"?

En kvinne som har vært sammen med menn med ereksjonsproblemer vet kanskje mer om dette enn en mann som ikke har hatt ereksjonsproblemer?

Gjest kanaper

Nei vel, så du mener at menn og kvinner skal slutte å snakke sammen her på DOL?

Menn gir råd til hverandre om "manne-ting" mens kvinner snakker om "kvinne-ting"?

En kvinne som har vært sammen med menn med ereksjonsproblemer vet kanskje mer om dette enn en mann som ikke har hatt ereksjonsproblemer?

Jada, er vel kanskje forståelig at snilen vet alt om ereksjonsproblemer..

Annonse

Gjest Trost i Taklampa

Jada, er vel kanskje forståelig at snilen vet alt om ereksjonsproblemer..

Jeg mente bare det at kjønn ikke kvalifiserer eller diskvalifiserer noen fra å gi råd.

Jeg vet ikke om snilen har vært sammen med noen med ereksjonsproblemer, det var bare for å ta et eksempel, ikke sant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...