Gå til innhold

Hvordan fikk du din første orgasme? (II)

Anbefalte innlegg

Første gang jeg la inn nedenforstående spørsmål var det bare kvinner som svarte. Noen av svarene var for meg oppsiktsvekkende. Hadde vært interessant å få flere svar, også fra menn:

Jeg husker jeg gikk på badet etter skoletid, 13 år gammel. Hadde hørt av en kompis hva som var mulig. Satt i knestående, og dro for første gang forhuden tilbake og blottet glans. Litt trang forhud, men det gikk greit. Det tok antakelig bare noen få drag før spruten sto i veggen. Jeg sjokkert, men med en herlig murring i underlivet helt bak til anus. Jeg husker det varte resten av dagen og kvelden. Var nok noen muskler som hadde fått prøvd seg for første gang. Siden "løp" jeg hjem fra skolen hver dag for å gjenoppleve dette fantastiske. Vil gjerne høre din historie, menn og kvinner.

Fortsetter under...

Gjest jævla gris

Jeg skjønner at spørsmålet kan lede til slike mistanker, men det var faktisk seriøst ment. Forrige runde gav noen interessant svar.

*ha ha* SIKKERT, nei du er faen meg ikke noe annet en en jævla gris som burde finne på noe mer positivt

"interessante svar", hallo mårn, hva faen er det du fører statistikk over da, hvor mange av innlegga som ga deg en skikkelig sprut eller

Æsj, sånne folk vil vi ikke ha her

Annonse

*ha ha* SIKKERT, nei du er faen meg ikke noe annet en en jævla gris som burde finne på noe mer positivt

"interessante svar", hallo mårn, hva faen er det du fører statistikk over da, hvor mange av innlegga som ga deg en skikkelig sprut eller

Æsj, sånne folk vil vi ikke ha her

Nei uff - sexfikserte folk i et seksualforum?! Fysj og fy, takke meg til konstruktiv seksualdebatt med Ottar.

"......................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...