Gå til innhold

Jeg vil ha mer, men kan og orker ikke.

Anbefalte innlegg

Gjest Mere sex!

Siden sommeren han jeg blitt mer iverig på sex. Vil ha ofte sex og har også kjøpt en del leketøy til meg selv. Han viser ingen interesse for dette og jeg bruker dem alene.

Tidligere hadde jeg massse underlivsproblemer sånn som sopp, infeksjoner, ble sår osv. Men det har jeg ikke hatt på lenge, og lysten på sex har økt. Man gir opp etterhvert når man blir "syk" nedetil hver gang etterpå.

Nå er det han som er "syk". Han har sår over hele pikken, og det svir når vi har sex. (Ikke herpes), Noen perioder er det bedre, men så fort vi har sex to dager på rad kommer det igjen. Han bruker salve, men det hjelper lite.

Han er heller ikke like lysten som før. Hvorfor kan vi ikke være sexglade samtidig?? Før var det meg, nå er det han som ikke orker eller kan.

Vi gjør ikke noe utenom at det ender med samleie. Jeg suger han når det går uten at vi har samleie etterpå, men han sleiker aldri meg og lar det være med det. Hvis han sleiker meg er hn inni meg etter 5 minutter.

Han føler jeg maser og at han ikke klarer å tilfredsstille meg, fordi jeg "klager" når jeg sier jeg vil ha lengre forspill og sånne ting. Skryter mye av han og. Jeg har alrdi kommet meg han, men prøver å fortelle han at det er min feil, ikke hans.

Prøver å få han til legen for å få ny salve, men han mener det ikke nytter. DEn er ikke brukanes til noe! Og jeg begynner å bli lei leketøy og dusjen, jeg vil ha nærhet og sex med han! Hvordan bør jeg legge dette fram uten at han føler seg presset?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137579-jeg-vil-ha-mer-men-kan-og-orker-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En av grunnene til at han ikke har så stor lyst lenger - tenker jeg - kan være at han føler at han ikke strekker til. Siden han selv gir uttrykk for at du maser og siden du hamstrer sexleketøy og "klarer deg på egenhånd", så kan det nok ta motet (og lysten) fra en ham.

Gjest Mere sex!

En av grunnene til at han ikke har så stor lyst lenger - tenker jeg - kan være at han føler at han ikke strekker til. Siden han selv gir uttrykk for at du maser og siden du hamstrer sexleketøy og "klarer deg på egenhånd", så kan det nok ta motet (og lysten) fra en ham.

jeg hamstrer ikke, har kjøpt tre ting. Og dette bruker ejg kun når jeg ikke har hatt sex på en stund, må da klare meg på egenhånd når jeg ikke får noe hjelp av han? har behov jeg og.

Jeg sier jeg savner sex og har lyst på han, han sier han ikke kan pga sårene. men han gidder ikke gjøre noe annet heller. Jeg sugde alltid han før når ejg ikke kunne ha sex pga mine problemer. hva mener du jeg skal gjøre da? Nekte meg selv sex fordi han ikke orker? Hvis han ikke får noe skal ikke jeg ha noe heller?

Er det slik at du holder på med leketøyene for deg selv, uten at han er med på det? Det tror jeg er uheldig, fordi han kan få en sterkere følelse av at han ikke strekker til.

Hva med å gjøre det litt mer til en lek når du vil at han skal slikke deg mer før han kommer inn? Prøv å dra inn humor?

jeg hamstrer ikke, har kjøpt tre ting. Og dette bruker ejg kun når jeg ikke har hatt sex på en stund, må da klare meg på egenhånd når jeg ikke får noe hjelp av han? har behov jeg og.

Jeg sier jeg savner sex og har lyst på han, han sier han ikke kan pga sårene. men han gidder ikke gjøre noe annet heller. Jeg sugde alltid han før når ejg ikke kunne ha sex pga mine problemer. hva mener du jeg skal gjøre da? Nekte meg selv sex fordi han ikke orker? Hvis han ikke får noe skal ikke jeg ha noe heller?

Er det slik at du holder på med leketøyene for deg selv, uten at han er med på det? Det tror jeg er uheldig, fordi han kan få en sterkere følelse av at han ikke strekker til.

Hva med å gjøre det litt mer til en lek når du vil at han skal slikke deg mer før han kommer inn? Prøv å dra inn humor?

Var det ikke så at han ikke ville ha noe med det å gjøre da? merkelig forresten - et mannfolk ville fått til råd at "Ta deg en runk" mens det nærmest er fy-fy om ei dame bruker sexleketøy. "Tenk om han føler at han ikke strekker til" liksom ...Det syns jeg blir veldig feil ...

Annonse

Var det ikke så at han ikke ville ha noe med det å gjøre da? merkelig forresten - et mannfolk ville fått til råd at "Ta deg en runk" mens det nærmest er fy-fy om ei dame bruker sexleketøy. "Tenk om han føler at han ikke strekker til" liksom ...Det syns jeg blir veldig feil ...

"Han føler jeg maser og at han ikke klarer å tilfredsstille meg" skriver "Mere sex!" jfr din kommentar om hva damer tenker.

Jeg ville gitt det samme rådet til en mann: ikke onaner åpenlyst når partneren føler h*n ikke kan tilfredsstille deg.

"Han føler jeg maser og at han ikke klarer å tilfredsstille meg" skriver "Mere sex!" jfr din kommentar om hva damer tenker.

Jeg ville gitt det samme rådet til en mann: ikke onaner åpenlyst når partneren føler h*n ikke kan tilfredsstille deg.

Jeg er fremdeles ikke enig jeg da. Hun gjør det når hun er alene - hvorfor skal hun måtte la være med å onanere bare fordi han ikke har like mye sexlyst?

Jeg er nemlig rimelig sikker på at om det hadde vært andre veien - at det var mannen som hadde mest lyst - så hadde ingen syns det var rart om han runket når han var alene. Og hvorfor skulle man det?

Gjest mere sex!

Jeg er fremdeles ikke enig jeg da. Hun gjør det når hun er alene - hvorfor skal hun måtte la være med å onanere bare fordi han ikke har like mye sexlyst?

Jeg er nemlig rimelig sikker på at om det hadde vært andre veien - at det var mannen som hadde mest lyst - så hadde ingen syns det var rart om han runket når han var alene. Og hvorfor skulle man det?

Jeg bruker kun leketøyene mine når jeg er alene hjemme, eller så onanerer jeg i dusjen. Når jeg prøver å kose med han så blir jeg avvist.

Jeg bruker kun leketøyene mine når jeg er alene hjemme, eller så onanerer jeg i dusjen. Når jeg prøver å kose med han så blir jeg avvist.

Var det du som skrev hovedinnlegget?

I så fall, jeg ser ikke noe galt i det du gjør i det hele tatt - man kan ha forskjellig behov for sex, og da må det vel få være lov å bruke sexleketøy eller å onanere om man føler at man ikke får nok i forholdet man er i.

Jeg blir desp om det tar flere dager mellom hver gang, da er det vel bedre at man har sexleketøy og kan bruke det som et tillegg :) Ikke som erstatning.

Synd om enkelte ser på det som en trussel, syns jeg.

mil1365380270

"Hvordan bør jeg legge dette fram uten at han føler seg presset? "

Det klarer du ikke, for han vet jo også at det du vil oppnå, er sex!

Ta en sex-pause, snakk masse, og finn på hyggelige ting sammen.

Når han ikke VIL bli frisk (tenker på salven), har det skåret seg skikkelig. (høres forresten rart ut, det med sårene...)

Og jeg er enig med "damedame", sexleketøyene får han sikkert ikke til å føle seg bedre.

Hva om han hadde gjort det samme, og du følte deg utilstrekkelig? Forskjell på å føle seg som en dårlig elsker, og å ikke ha lyst/mulighet til å ha sex...

Hvis hun klarer å skjule det, så for all del: peis på! :)

Men å kjøpe inn sexleketøy (noe han vel unektelig vet?), mener jeg blir litt feil.

Har vært i samme situasjon selv (hvor jeg ikke klarte å skjule at jeg "peisa på" alene :) ), derfor står jeg sånn fast på dette ser du :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...