Gå til innhold

Beskriv hvordan dere tror personen bak "kjente" nick er..

Anbefalte innlegg

nei, nei. ikke slik ment.

men når det kommer til diskusjoner her inne, så er det mange som forteller om ganske så intime detaljer om sitt privatliv. jeg også til tider. men hadde jeg visst at noen kjente min identitet, så hadde jeg ikke kunnet snakket om slikt. hadde følt meg litt bundet kanskje. funnet på andre nick om jeg fikk lyst til å si noe privat.

det var dette jeg lurte på.

you see?

Skjønner - og det gjør vel de fleste.

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

6

• Dorthe

4

• avtrykk

3

• nysignet

3

Mest aktive i denne tråden

Tja, jeg er imot slike FUer som dette , men svarer alikevel ; )

Har lest litt her og fått dette inntrykket:

Vin: har sett henne og vet hun ser ut som en fotomodell.

Pricilla: ser henne for meg som en jente som har levd litt hardt, festet mye(herja),hårsår og litt agressiv og på høgget, frustrert og grubler mye over livet, pistrete bleka hår(hehe, hvor har jeg det fra?),ung.

sør:Intenst opptatt av asylpolitikk, liten tykkfallen og middelaldrende mann med tykke brilleglass, sidesveis og gråstenk i håret.Går i dresslignende(grønn?) blazer og gråe bukser med press i,brune sko, noen ganger stripete slips.Stresskoffert.Har gode kunnskaper og har utdannet seg, godt over middels IQ.Drikker en god del vin, koser seg med det om kveldene.Høflig når du møter på han, stramt smil rundt kjeften, åpner dører for andre.Utagerer ved å skrive innlegg her, koser seg med det oxo.

Ulv I F: Ung og på høgget.En liten litt ensom nerd som lever ut sin trang til å diskutere her, men tør ikke heve stemmen så mye i RL.Litt anonymt utseende, udefinerbart(grå mus, ikke en som damene ser to ganger på).

Bamsefar: Diger og høy, bamsete, kraftig.Lyst hår og briller, middels IQ(hehe).

Gemini:en tykkfallen og snill voksen jente som går i store blålilla t-skjorter, joggebukse og nike air-sko.Går mye tur med hunden.Halvlangt matt hår.

Mr Kahn: middelaldrende mann med mørkt hår,kraftige mørke øyenbryn, markert nese og hake(kløft i haka?), ikke tjukk,ser ikke så verst ut(?). Går ofte i skjorter og mørke bukser.Liker å krangle for underholdningens skyld, har en del peiling på saker og ting, over middels IQ.

Vincent: Kraftig kar med mørkt halvlangt hår.Ikke så nøye på å følge moten.Liker seg godt alene i sitt eget selskap.Spiser mye frossenpizza.

Tornerose: Fornuftig husmortype som sparer en del penger.Helt ordinær, vanlig, drukner i mengden.Medium vekt og utseende.Liker hjemmekos, ikke noe festmenneske.

malun: dame med hobbyer som går ut på å lage ting selv, medmenneske som er flink til å lytte til og hjelpe andre.En forstårdegkvinne.Lita og rund, ikke tykk.Brunt hår som hun stadig prøver å få orden på.Går i jeans og tykk genser, kjøper sjelden klær.Fryser ofte på føttene, bruker derfor tykke sokker/tøfler.

Hehe, traff jeg på noe av dette eller??

Morsomt! :-)

Mr.Kahn var ikke så verst! *s*

Skjønner - og det gjør vel de fleste.

javel. jeg sa sikkert en selvfølgelighet. beklager så mycket.

jeg er vel litt treg av meg jeg da. men var det ikke likevel slik at du faktisk kjenner to av folka her, var det ikke så?

Annonse

"kjente" nick...

spennende om du er en av disse da. nicket "kilo" er iallfall ikke kjent for meg. enten er det en person som er alt for opptatt av hvor mye h*n veier, eller en person som har noen kilo for mye og er fornøyd med det, eller et nick som er så langt fra denne personens personlighet at det skal være umulig å gjette hvem som egentlig står bak nicket... trekker tilbake h*n forresten, for jeg er ganske sikker på at kilo er ei jente. som håper på å være en dolkjendis kanskje? i mangel på å ha fått delta på Idol?

"kjente" nick...

spennende om du er en av disse da. nicket "kilo" er iallfall ikke kjent for meg. enten er det en person som er alt for opptatt av hvor mye h*n veier, eller en person som har noen kilo for mye og er fornøyd med det, eller et nick som er så langt fra denne personens personlighet at det skal være umulig å gjette hvem som egentlig står bak nicket... trekker tilbake h*n forresten, for jeg er ganske sikker på at kilo er ei jente. som håper på å være en dolkjendis kanskje? i mangel på å ha fått delta på Idol?

HÆ? Takk for nok et interessant svar, du overgår deg selv hver gang snilen..

kan jo ikke røpe et plukk om deg selv du da. stakkar.

men for min nysgjerrighets skyld, hvordan vet dere det. kjent personer igjen, eller f.eks diskutert nick på jobb?

De fleste her er jo hyggelige folk som man kan tenke seg å slå av en prat med. Mange av oss finner du mail-adressa til her: http://home.no.net/dolere/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...