Gå til innhold

Til menn: hvordan merker dere at en dame er interessert?

Anbefalte innlegg

Gjest mine menn forsvant fra meg

Hva slags signaler hos damer gjør at dere forstår at hun er interessert? (annet enn at hun tar kontakt da). Grunnen til at jeg spør om dette er fordi jeg tror at jeg selv ikke har gitt riktige signaler til menn som jeg egentlig har vært intressert i, noe som gjorde at de forsvant fra meg.

Fortsetter under...

Hm... *tenke tenke*

At hun sier det? Ja, det pleier funke.

Det er utrolig mange måter å oppdage om en kvinne er interressert i oss gutta..

Kan prøve å gi deg et lite bilde av hvordan jeg (som mann)ser på dette.

Kroppskontakt som ved lett berøring på hånd/arm er et tegn på at hun iallefall ikke misliker meg, men kan også av noen tolkes som mer klare tegn på mer enn vennskap..

Smilet og blikket holdes gjerne lenger enn vanlig, noe som også kan oppfattes som noe mer.

At jeg får tilbud om å være med på forskjellige aktiviteter, er da selvfølgelig også et tegn.

Sier ikke at disse tegnene hver for seg behøver å bety noe mer enn bare vennskap, men sett under en helhet vil en kombinasjon være klare tegn på noe mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...