Gå til innhold

Onani/utløsning/orgasme

Anbefalte innlegg

Gjest sliteer

Hei.

Jeg er broren til en fast bruker her inne, låner hans konto og er derfor ekstra anonym. Beklager dette.

Helt siden seksualundervisningen på ungdomsskolen har jeg fått høre at gutter drar forhuden frem og tilbake, og etter en stund blir det utløsning/orgasme (forskjell??). Jeg har dratt og dratt (som gubben og gamla), men har "aldri fått opp rota" jeg heller. Ingen ting har kommet ut, og jeg har heller ikke fått noen "orgasmisk" følelse (hva nå det enn er). Ereksjon, ja, det er lett som en plett.

Hva er dette for noe da? Jeg har vært inne på ett hundre og ørten hjemmesider, og alle steder tas det mer eller mindre for gitt at dette skal gå av seg selv. Det understrekes at for jenter kan det være litt vanskeligere.

Ellers er jeg en ganske normal fyr. Klarer like mange pushups som den brytingutøvende faren min, og leser de samme bøkene som naboen. :-/ Nå er jeg derimot kommet i den alderen (jeg er 20..) at vææææ.. Hjelp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137692-onaniutl%C3%B8sningorgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva gjør du når broren din skal logge inn neste gang og sjekker svarene han har fått?

Det kan vel hende han og broren har et såpass åpent forhold at de har snakket om dette? Og at han har gitt broren sin passordet, og tillatelse til å stille spørsmålet her inne. Kanskje det tilogmed er han som har foreslått det.

hmm... jeg tror iallfall ikke det nødvendigvis behøver å gå av seg selv. jeg vil tro et viktig element vil være kåthet. om du er kjempekåt og har ereksjon, og du onanerer en time og ingenting skjer, så skjønner jeg du er fortvilet. da ville jeg kanskje oppsøkt lege, uansett om det er flaut.

men det kan jo også hende du ikke har blitt skikkelig kåt enda? det vet du vel best selv?

Annonse

hmm... jeg tror iallfall ikke det nødvendigvis behøver å gå av seg selv. jeg vil tro et viktig element vil være kåthet. om du er kjempekåt og har ereksjon, og du onanerer en time og ingenting skjer, så skjønner jeg du er fortvilet. da ville jeg kanskje oppsøkt lege, uansett om det er flaut.

men det kan jo også hende du ikke har blitt skikkelig kåt enda? det vet du vel best selv?

Hvordan veit man om man er kåt?

fuji1365380447

Hvordan veit man om man er kåt?

Å være kåt er en øvelsessak. Jo mer man har sex, tillater seg å kjenne etter og nyte, jo lettere er det å kjenne igjen følelsen av kåthet.

For meg er det en kribling i underlivet, et sug i magen, et bilde i hodet av sex, en lyst til å bli slikket osv.

Prøv og les noen erotiske noveller i Cupido, og kjenn etter hvordan du reagere på dem. Den lille uroen du får i kroppen; DET er kåthet!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...