jubalong70 Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Har noen her erfaring fra følgende hoteller i Oslo sentrum, og kan evt. anbefale eller fraråde noen? Cecil Hotell Bastion Hotel Astoria Bondeheimen Norrøna Takknemlig for svar. 0 Siter
Simen Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Jeg kjenner bare Cecil og det synes jeg er et veldig bra hotell. 0 Siter
Gjest selje Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 Bondeheimen og Norrøna og avholdshotell, tradisjonsrike og skikkelige. Bastion har vært i avisen på grunn av horetrafikk. Men det kan jo være bra for det. 0 Siter
damedame Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Hotel Opera er jo flott, men koster deretter. http://www.cityhotel.no Rimelig, sentralt og etter min erfaring bedst av de tre hotellene i det kvartalet. 0 Siter
damedame Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Gjør oppmerksom på at linken IKKE er til Hotel Opera! 0 Siter
Sør Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Hei Rica Travel Hotell i Arbeidergata (rett vet Stortinget) er helt greit, og også billig. Hvis du ber om et hjørnerom så er det *mye* større enn de andre rommene. Med vennlig hilsen 0 Siter
cecily Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Hei Rica Travel Hotell i Arbeidergata (rett vet Stortinget) er helt greit, og også billig. Hvis du ber om et hjørnerom så er det *mye* større enn de andre rommene. Med vennlig hilsen stemmer også for rica travel hotel. rimelig og bra standard. og mer sentrumsnært får du nesten ikke, dersom du ikke tar grand da. 0 Siter
Gjest et tips, bare Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Kan du ikke bare bo på vandrerhjem da? Mye billigere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.