Gå til innhold

Spraydate

Gjest Sprayhore, nei takk!

Anbefalte innlegg

Jeg har benyttet meg Spraydate en del og truffet noen jenter gjennom tjenesten. Problemet mitt er at alle jentene har flørtet med flere gutter fra Spray samtidig, noe som har ført til at jeg aldri har kommet lenger siden jentene etter hvert har vist mere interesse for de andre enn meg, og jeg ikke klarer å være meg selv når jeg vet det er konkurranse og gir opp.

Nå har jeg igjen truffet en lovende jente på spray, men har nå tenkt til å være litt påpasselig og føre var. Vi flørter og sender meldinger, men har ikke møttes ennå.

Spørsmålet er, når er det på tide å avslutte spray-aktiviteten sin? Kan jeg forvente at hun avslutter på spray etter noen dater hvis det skulle klaffe mellom oss, eller er det greit å fortsette som før?

Vet at jeg ikke kommer til å takle det. Det ender bare med at jeg spionerer på profilen hennes og sjekker ut alle gutta som er innom siden hennes, og det blir rett og slett for slitsomt å gå rundt å være så sjalu hele tiden.

Hvis jeg ber henne legge ned, hva hindrer henne å starte på nytt med et annet navn?

Hvor går grensen for når det er på tide å legge ned? Er det forskjell på å være passiv og aktiv på spray? Kan flørting på spray regnes som en form for utroskap?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137764-spraydate/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville tenkt som så at hvis hun virkelig liker deg, så kutter hun kontakten med potensielle kjærester på nett. Selvfølgelig.

Jeg er ikke på spray selv, så jeg vet ikke hvordan det er der inne. Hvis hun har venner som hun kommuniserer med via nettet/spray så må jo det være helt ok.

Jeg ville ikke likt det om en kvinne holdt døra åpen for andre (via nettet) dersom vi ble involvert i hverandre.

Det skulle bare mangle.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137764-spraydate/#findComment-861422
Del på andre sider

Jeg ville tenkt som så at hvis hun virkelig liker deg, så kutter hun kontakten med potensielle kjærester på nett. Selvfølgelig.

Jeg er ikke på spray selv, så jeg vet ikke hvordan det er der inne. Hvis hun har venner som hun kommuniserer med via nettet/spray så må jo det være helt ok.

Jeg ville ikke likt det om en kvinne holdt døra åpen for andre (via nettet) dersom vi ble involvert i hverandre.

Det skulle bare mangle.

Forståelig å holde kontakten med venner der, men jeg spør meg hvor mange av de såkalte vennene har vennskap som utgangspunkt? Og hvis man er gode venner så kan man jo holde kontakt på andre måter, for eksempel mail, messenger eller telefon.

Det jeg har reagert på er at de jeg har møtt har fortsatt aktiviteten, sjekket ut profilen til alle som har vært innom siden, skrevet i gjesteboken og sannsynligvis alle som har sendt dem meldinger.

Har vært fristet til å lage en falsk profil og sjekket hvor langt de har gått, men det er jo bare å be om trøbbel å konfrontere dem med noe sånt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137764-spraydate/#findComment-861428
Del på andre sider

Forståelig å holde kontakten med venner der, men jeg spør meg hvor mange av de såkalte vennene har vennskap som utgangspunkt? Og hvis man er gode venner så kan man jo holde kontakt på andre måter, for eksempel mail, messenger eller telefon.

Det jeg har reagert på er at de jeg har møtt har fortsatt aktiviteten, sjekket ut profilen til alle som har vært innom siden, skrevet i gjesteboken og sannsynligvis alle som har sendt dem meldinger.

Har vært fristet til å lage en falsk profil og sjekket hvor langt de har gått, men det er jo bare å be om trøbbel å konfrontere dem med noe sånt.

Skjønner at jeg ikke skal uttale meg mer, siden jeg ikke har erfaring med den type sider.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137764-spraydate/#findComment-861430
Del på andre sider

Kanskje du må jobbe med din sjalusi? Finner hun deg mest intressant vil hun holde på deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137764-spraydate/#findComment-861444
Del på andre sider

Annonse

fuji1365380447

Jeg har også møtt kjæresten min på Spray, og jeg kan si at jeg kjenner meg igjen i problemstillingen din.

Spray er som skapt for å skape usikkerhet og sjalusi - tilbudene er mange og gresset kan fremstå som grønnere....

Jeg syntes ikke at du kan kreve eller forvente at hun legger ned profilen sin før dere har evt. kommet lenger i forholdet deres. Så du får tøyle din egen sjalusi, og nekte deg og gå inn på profilen til de som har vært inne på hennes.

Jeg og kjæresten min ble enige om at vi begge skulle legge ned profilene når det begynte å utvikle seg mer seriøst. Men i flørte-perioden var jeg fremdeles der inne og holdt kontakt med venner...

Lykke til med jenta og sjalusien...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137764-spraydate/#findComment-861532
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Her er det noe som skurrer, ja.

Har du noen gang tenkt på at det er deg/dine holdninger, for eksempel ditt kvinnesyn som gjør til at jentene føler det er tryggest å ikke stenge HELT kontakten av med andre potensielle på spray?

Jeg har møtt noen som deg, brent meg én gang, og er kjapp til å gjenkjenne tendensene. Det gjør meg nok til luremus i manges øyne, men det er jo i og for seg "andre siden av mynten" (eller hva det nå heter) med sånne som deg.

Folk som blir sjalu etter så kort tid, må gjøre noe med seg selv. Du kan selvfølgelig finne ei som er oppofrende og avhengig nok til å finne seg i det, men du kommer til å ødelegge henne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137764-spraydate/#findComment-861788
Del på andre sider

Gjest Også nettdater

Hei!

Det er akkurat sånn det funker ja... Man fortsetter å flørte med andre helt til man vet helt sikkert at man har funnet den rette. Har man noe på "gang" med en, feks avtalt at man skal møtes innen nær framtid, holder man likevel andre varm i tilfelle man skulle ha behov for dem etterpå. Hele greia er et spill spør du meg... Har vært med på det selv en god stund nå. Både vært på den ene og den andre siden. Nå er jeg rimelig lei og liker faktisk ikke måten jeg selv "oppfører" meg på. Det er ikke meg egentlig, men så lett å bli revet med...

Mitt eneste tips er å trå varsomt. Dette er et spill det er lett å bli såret i...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137764-spraydate/#findComment-862178
Del på andre sider

Hei!

Det er akkurat sånn det funker ja... Man fortsetter å flørte med andre helt til man vet helt sikkert at man har funnet den rette. Har man noe på "gang" med en, feks avtalt at man skal møtes innen nær framtid, holder man likevel andre varm i tilfelle man skulle ha behov for dem etterpå. Hele greia er et spill spør du meg... Har vært med på det selv en god stund nå. Både vært på den ene og den andre siden. Nå er jeg rimelig lei og liker faktisk ikke måten jeg selv "oppfører" meg på. Det er ikke meg egentlig, men så lett å bli revet med...

Mitt eneste tips er å trå varsomt. Dette er et spill det er lett å bli såret i...

Takk for et veldig oppklarende svar!

Vil du utdype litt mer om å være "både på den ene og den andre siden"? Hvordan du tenker og oppfører deg i hver av situasjonene.

Hva mener du med at du er lei og ikke liker måten du selv "oppfører" deg på? Har du truffet noen du liker, men flørter fortsatt? Er det håpet om å finne noe "enda bedre" som driver deg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137764-spraydate/#findComment-862213
Del på andre sider

Gjest spray-dater

Spraydate er et flørtested. Jeg er selv jente og har en profil der. Flørter med en masse menn, skriver søte små hilsener i gjesteboka osv. For meg er det bare moro, forventer slett ikke å finne noen livsledsager der. Alle flørter jo med alle der.

Jeg har også en profil på sol nettvenn. Der har jeg inntrykk av at folk er mer seriøs, har truffet en del menn som jeg har blitt kjent med på nettvenn. Kanskje det er mer seriøst fordi det koster å være med der?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137764-spraydate/#findComment-862692
Del på andre sider

Annonse

Du lurer på følgende:

"Spørsmålet er, når er det på tide å avslutte spray-aktiviteten sin? Kan jeg forvente at hun avslutter på spray etter noen dater hvis det skulle klaffe mellom oss, eller er det greit å fortsette som før?"

Hvis man møter noen man liker, er det vel naturlig å avslutte aktiviteten på et flørtested som spray.. Når dette skjer, er vel et annet spørsmål.... Det kommer vel kanskje på det tidspuntet man finner ut at dette er noe mer enn en flørt, og at man er på vei inn i et forhold. Sånn ville jeg tenkt. Jeg ville ikke avsluttet aktiviteten min der etter å ha vært ute på et par dater, hvis ikke noe mer enn det hadde skjedd.

Det tar jo som regel tid før ting utvikler seg til noe mer, så det er vel best å ikke bekymre seg om dette. Det virker det som du gjør. Hvis jeg hadde møtt en mann som jeg likte, og hadde møtt han et par ganger, og han da ba meg om å legge ned aktiviteten på et sånt nettsted uten at vi pr. definisjon var sammen, da ville jeg antakeligvis skygget banen. Det er litt for tidlig i et bekjentskap å si noe sånt/sette sånne grenser for hverandre, synes jeg...

"Hvis jeg ber henne legge ned, hva hindrer henne å starte på nytt med et annet navn?"

Det er ingenting som hindrer noen i å gjøre det. Stikkordet her er TILLIT. Forutsatt at dere har bestemt/avtalt at dere ikke skal være mer på spray. Men, som sagt, det er ikke noe du kan bestemme, det er noe hver og en må finne ut av selv.

"Hvor går grensen for når det er på tide å legge ned? Er det forskjell på å være passiv og aktiv på spray? Kan flørting på spray regnes som en form for utroskap?"

Ja, hvis man er sammen, så vil jeg si at flørting på spray er en form på utroskap. Jeg ville ikke akseptert at kjæresten min gjorde det. Men - igjen - det forutsetter at man faktisk er kjærester..

Lykke til!

Mvh.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137764-spraydate/#findComment-864042
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...