Gjest har det litt vanskelig Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Når jeg traff min nåværende kjæreste var vi begge i samboerforhold som ikke fungerte så bra for noen av oss. Vi var begge utroe mot de daværende partnerne med hverandre. Og jeg vet at hun han da var sammen med også var utro med flere. Jeg forelsket meg i ham der og da.. Så ble begge forholdene slutt, han greide ikke å slippe taket på henne på lenge, og jeg vet han også hadde (minst) ei anna ei en liten stund litt etter at vi traff hverandre. Men til slutt valgte han meg, etter en del frem og tilbake med eksen (mange måneder). Problemet mitt nå er at jeg ikke helt greier å stole på ham, siden jeg vet han har evnen til å være utro. Det har jo også jeg, men samtidig vet jeg jo at jeg overhodet ikke hadde igjen noen følelser for min daværende kjæreste på den tiden jeg traff han nye. Mens han nye fremdeles elsket sin kjære, men greide ikke leve med henne pga bla hennes utroskap. Hadde hun helt sikkert villet ha ham ville han beholdt henne, men samtidig ville han jo treffe meg selv når de fortsatt skulle prøve å holde sammen. Han viste liksom en så voldsom i pose og sekk holdning den gangen selv om han elsket henne. Nå skyldtes det kanskje at hun også var sånn. Han sa for eksempel om vår utroskap sammen at noen hemmeligheter må man ha, det trengs av og til.. Dette bekymrer meg, hvordan vet jeg at han nå ikke vil gjøre det samme med meg? For eksempel når vi har vært sammen en stund og det begynner å bli litt mer ”kjedelig”? Han sier jo nå at han aldri har hatt det så bra som med meg, at han ikke vil gjøre noe som kan forårsake at han mister meg, men samtidig føler jeg at holdningen hans er; det man ikke vet har man ikke vondt av.. Han er en del på gutteturer, eller fylleturer til storbyer i Europa, og de er single stort sett og er av typen som drar for å pule, enten med noen de sjekker opp eller noen de kjøper.. Hva stopper min fra å gjøre det samme? Jeg ville jo aldri fått vite noe.. Dessuten er det litt vondt at han brukte så lang tid på å få følelser for meg siden jeg forelsket meg med en gang. Det tok nesten et år før jeg forsto at han faktisk brydde seg om meg utover det å ha noen å ha sex med.. Kommentarer? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137787-litt-vanskelig-start-hvordan-f%C3%A5-tillit/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hvordan er forholdet deres i dag? Føler du at han elsker deg? Viser han det? Elsker du ham? Hva skjer om du reiser bort eller er på venninnetur til byen (dersom du er det av og til)? Hvis dere hadde hatt en pause i forholdet, ville han jobbet for at det skulle være dere eller ville han pult rundt? ("umulig" å si, men det du tror er svaret, sier kanskje litt) Og... om det var jeg som var i den situasjonen så ville jeg sett hva som skjedde dersom jeg satte ned foten m tanke på disse gutteturene. Jeg synes tillit/kjærlighet selvfølelig er alfa omega i et forhold... og mener at dersom man har vært utro, så krever det kun skikkelig oppførsel, noe som innebærer at slike gutte-/fyllaturer ikke er akseptable. Reiser han med din velsignelse hver gang? Mange spørsmål, du trenger ikke svare meg, men bruke dem til tankeføde. Dette er iallefall de tingene jeg umiddelbart reagerer på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137787-litt-vanskelig-start-hvordan-f%C3%A5-tillit/#findComment-861645 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Det der er en av baksidene ved å stjele en annens mann, og attpåtil en du vet har vært utro flere ganger. Jeg er redd usikkerheten bare er noe du må leve med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137787-litt-vanskelig-start-hvordan-f%C3%A5-tillit/#findComment-861661 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har det litt vanskelig Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hvordan er forholdet deres i dag? Føler du at han elsker deg? Viser han det? Elsker du ham? Hva skjer om du reiser bort eller er på venninnetur til byen (dersom du er det av og til)? Hvis dere hadde hatt en pause i forholdet, ville han jobbet for at det skulle være dere eller ville han pult rundt? ("umulig" å si, men det du tror er svaret, sier kanskje litt) Og... om det var jeg som var i den situasjonen så ville jeg sett hva som skjedde dersom jeg satte ned foten m tanke på disse gutteturene. Jeg synes tillit/kjærlighet selvfølelig er alfa omega i et forhold... og mener at dersom man har vært utro, så krever det kun skikkelig oppførsel, noe som innebærer at slike gutte-/fyllaturer ikke er akseptable. Reiser han med din velsignelse hver gang? Mange spørsmål, du trenger ikke svare meg, men bruke dem til tankeføde. Dette er iallefall de tingene jeg umiddelbart reagerer på. Vi har et veldig bra forhold synes jeg, selv om vi ser hverandre litt for sjeldent. Han har prioritert litt feil sånn sett men skal skjerpe seg på det. Vi har det fint og gøy sammen, og har kjempebra sex. Jeg vet at han er kjempeglad i meg det sier han og viser vel også når vi førstes er sammen. Jeg er også veldig glad i ham, men ingen av oss har brukt "elsker deg" enda. For meg er det ordet veldig stort. Hvis jeg drar på jentetur, noe jeg neppe ville gjort siden jeg liker best å dra med ham, så ville han latt meg dra, men vært litt sjalu. Han virker nesten mer sjalu enn meg sånn til vanlig. Ikke det at vi er noe utpreget sjalu noen av oss, det gjelder mest hvis den ene fester uten den andre. Klarer ikke forestille meg hvordan det ville vært ved en pause.. Kommer jo ann på hva hensikten med den var og hvorfor og sånn.. Han hadde nok blitt sur om han ikke fikk dra på tur, og at han har vært utro mot sin forrige tror jeg ikke han ville sett på som noen god grunn, siden jeg også var utro mot min forrige. Men han hadde nok ikk dratt om jeg ba ham bli hjemme. Han er "vant" med fra sitt forrige forhold å ikke få lov til sånt da. Jeg har aldri gitt ham velsignelse til å dra, ei heller nektet ham, men han vet at jeg ikke synes det er så kult.. Og at jeg har litt problemer med å stole på ham på sånne "puleturer" som jeg kaller dem.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137787-litt-vanskelig-start-hvordan-f%C3%A5-tillit/#findComment-861667 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har det litt vanskelig Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Det der er en av baksidene ved å stjele en annens mann, og attpåtil en du vet har vært utro flere ganger. Jeg er redd usikkerheten bare er noe du må leve med. Jeg stjal han jo ikke da, ikke mer enn han stjal meg i såfall. Begge forholdene hadde tatt slutt før eller siden uansett. Han var ikke utro med andre enn meg. Hun andre jenta traff han etter det var slutt med exen, og før jeg og han ble sammen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137787-litt-vanskelig-start-hvordan-f%C3%A5-tillit/#findComment-861679 Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Vi har et veldig bra forhold synes jeg, selv om vi ser hverandre litt for sjeldent. Han har prioritert litt feil sånn sett men skal skjerpe seg på det. Vi har det fint og gøy sammen, og har kjempebra sex. Jeg vet at han er kjempeglad i meg det sier han og viser vel også når vi førstes er sammen. Jeg er også veldig glad i ham, men ingen av oss har brukt "elsker deg" enda. For meg er det ordet veldig stort. Hvis jeg drar på jentetur, noe jeg neppe ville gjort siden jeg liker best å dra med ham, så ville han latt meg dra, men vært litt sjalu. Han virker nesten mer sjalu enn meg sånn til vanlig. Ikke det at vi er noe utpreget sjalu noen av oss, det gjelder mest hvis den ene fester uten den andre. Klarer ikke forestille meg hvordan det ville vært ved en pause.. Kommer jo ann på hva hensikten med den var og hvorfor og sånn.. Han hadde nok blitt sur om han ikke fikk dra på tur, og at han har vært utro mot sin forrige tror jeg ikke han ville sett på som noen god grunn, siden jeg også var utro mot min forrige. Men han hadde nok ikk dratt om jeg ba ham bli hjemme. Han er "vant" med fra sitt forrige forhold å ikke få lov til sånt da. Jeg har aldri gitt ham velsignelse til å dra, ei heller nektet ham, men han vet at jeg ikke synes det er så kult.. Og at jeg har litt problemer med å stole på ham på sånne "puleturer" som jeg kaller dem.. How you win them is how you loose them? Tror du bare må, som tonie sier, leve med usikkerheten en god stund. Ta tiden til hjelp og se om du kan føle deg trygg på ham. Om jeg var i dine sko (basert på innleggene dine) ville jeg absolutt sett om h*n var villig til å ofre noe for meg/forholdet når dere er inne i en vanskelig periode i forholdet. Om han reagerer egoistisk eller med å ta ansvar for forholdet dere har sammen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137787-litt-vanskelig-start-hvordan-f%C3%A5-tillit/#findComment-861682 Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg stjal han jo ikke da, ikke mer enn han stjal meg i såfall. Begge forholdene hadde tatt slutt før eller siden uansett. Han var ikke utro med andre enn meg. Hun andre jenta traff han etter det var slutt med exen, og før jeg og han ble sammen. Men det var vel noe på gang mellom dere i denne perioden da han hadde sex også med en annen dame? Kanskje er slikt ok blant ungdom i dag? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137787-litt-vanskelig-start-hvordan-f%C3%A5-tillit/#findComment-861683 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 han kan være like usikker på deg emner ejg.. Synes ikke hans oppførsel er noe "verre" enn din.. begges forhold var døde, dere fant hverandre.. han var fortsatt glad i henne, men forholdet var dødt. Det pleier alltid å være tøft å gi slipp på en man har vært smamne med lenge, tenkte du aldri på eksen din? Kan hende han holdt på med den andre dama fordi han ikke ville involvere seg med følelser (deg) og et nytt forhold rett etter bruddet? Synes virkelig dere burde snakke sammenog legge alle kort på bordet... Man bør rense luften i begynnelsen av forholdet når dere har fått en vanskelig start.. Selv om han var utro mot henne er det ikke sikkert han kommer til å gjøre det samme mot deg. Synes det er så trist når folk ikke har mot nok til å si takk for seg, men heller går bak ryggen på partneren sin. Skulle ejg innledet et forhold til en annen mann nå, ville ejg ssagt i fra til samboern min med en gang - så han hadde fått muligheten til å komme seg videre og funnet en som hadde fortjent han. Og så hadde jeg spart oss for masse bråk og tårer... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137787-litt-vanskelig-start-hvordan-f%C3%A5-tillit/#findComment-861761 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espinoza Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Som man reder, ligger man.... Min erfaring er at grensene for å være utro på gutteturer er veldig lave. Spesielt gjelder dette turer til utlandet osv. Samt om gutten har vært utro før. Det kommer selvsagt litt an på alderen deres, og hvor lenge forholdet har vart. Det er også anderledes dersom de han drar på gutteturer med er samboere, og om du kjenner disse godt. Men siden han allerede har vist seg disponert for utroskap, tror jeg at han griper sjansen dersom han får den. Du har jo også vist at du godt kan være utro, så det spiller vel ingen rolle for deg.... Kos dere med forholdet og pul rundt som dere ønsker. Jeg ville aldri stolt på ei dame som var utro med meg. Ikke faen. Hu hadde sikkert vært bra nok til jeg fant ei jeg kunne stole på. I mellomtiden hadde jeg ikke ansett forholdet som særlig seriøst og pult rundt på disse gutteturene som jeg ville. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137787-litt-vanskelig-start-hvordan-f%C3%A5-tillit/#findComment-861772 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mye vil ha mer Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Når det gjelder gutteturene han tar så sier det jo litt hvilket reisemål de velger og hvem som er med på disse turene. Hadde de reist på fjelltur for å fiske så ville jeg trodd at det sosiale var det viktigste. Men når en gjeng gutter f.eks drar til amsterdam da er jeg kynisk nok til å tenke "puletur." Hvis du i tillegg vet at andre av hans venner kjøper seg damer....legg to og to sammen. Hva er det som trekker han? Enten så gir du han den friheten og tar alle kvalene som følger med, eller så ber du han holde seg hjemme. Noen ganger er det greit å ikke være for naiv. Noen grunnregler må et forhold ha. lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137787-litt-vanskelig-start-hvordan-f%C3%A5-tillit/#findComment-861889 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har det litt vanskelig Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Som man reder, ligger man.... Min erfaring er at grensene for å være utro på gutteturer er veldig lave. Spesielt gjelder dette turer til utlandet osv. Samt om gutten har vært utro før. Det kommer selvsagt litt an på alderen deres, og hvor lenge forholdet har vart. Det er også anderledes dersom de han drar på gutteturer med er samboere, og om du kjenner disse godt. Men siden han allerede har vist seg disponert for utroskap, tror jeg at han griper sjansen dersom han får den. Du har jo også vist at du godt kan være utro, så det spiller vel ingen rolle for deg.... Kos dere med forholdet og pul rundt som dere ønsker. Jeg ville aldri stolt på ei dame som var utro med meg. Ikke faen. Hu hadde sikkert vært bra nok til jeg fant ei jeg kunne stole på. I mellomtiden hadde jeg ikke ansett forholdet som særlig seriøst og pult rundt på disse gutteturene som jeg ville. Takk for et meget usaklig svar.. Vi puler jo ikke rundt da, bare for om vi har vært utro en gang. Maken til idioti... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137787-litt-vanskelig-start-hvordan-f%C3%A5-tillit/#findComment-861947 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har det litt vanskelig Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 han kan være like usikker på deg emner ejg.. Synes ikke hans oppførsel er noe "verre" enn din.. begges forhold var døde, dere fant hverandre.. han var fortsatt glad i henne, men forholdet var dødt. Det pleier alltid å være tøft å gi slipp på en man har vært smamne med lenge, tenkte du aldri på eksen din? Kan hende han holdt på med den andre dama fordi han ikke ville involvere seg med følelser (deg) og et nytt forhold rett etter bruddet? Synes virkelig dere burde snakke sammenog legge alle kort på bordet... Man bør rense luften i begynnelsen av forholdet når dere har fått en vanskelig start.. Selv om han var utro mot henne er det ikke sikkert han kommer til å gjøre det samme mot deg. Synes det er så trist når folk ikke har mot nok til å si takk for seg, men heller går bak ryggen på partneren sin. Skulle ejg innledet et forhold til en annen mann nå, ville ejg ssagt i fra til samboern min med en gang - så han hadde fått muligheten til å komme seg videre og funnet en som hadde fortjent han. Og så hadde jeg spart oss for masse bråk og tårer... Når man treffer noen man faller pladask for men er i et dødt forhold, hvordan skal man da kunne få avlsuttet det forrige først? Hvis man ikke gjør noe vil man jo miste denne nye personen da... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137787-litt-vanskelig-start-hvordan-f%C3%A5-tillit/#findComment-861964 Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiken76 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Som man reder, ligger man.... Min erfaring er at grensene for å være utro på gutteturer er veldig lave. Spesielt gjelder dette turer til utlandet osv. Samt om gutten har vært utro før. Det kommer selvsagt litt an på alderen deres, og hvor lenge forholdet har vart. Det er også anderledes dersom de han drar på gutteturer med er samboere, og om du kjenner disse godt. Men siden han allerede har vist seg disponert for utroskap, tror jeg at han griper sjansen dersom han får den. Du har jo også vist at du godt kan være utro, så det spiller vel ingen rolle for deg.... Kos dere med forholdet og pul rundt som dere ønsker. Jeg ville aldri stolt på ei dame som var utro med meg. Ikke faen. Hu hadde sikkert vært bra nok til jeg fant ei jeg kunne stole på. I mellomtiden hadde jeg ikke ansett forholdet som særlig seriøst og pult rundt på disse gutteturene som jeg ville. Den neste dama du finner kan jo ha vært utro hun også tidligere uten at du vet det. Hvorfor mener du at man nødvendigvis er utro igjen om man har vært det en gang? Det er som regel en underliggende grunn til utroskap, som feks at forholdet ikke er noe bra. Da vil jo det neste forholdet være noe helt annet å ikke nødvendigvis inneholde utroskap? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137787-litt-vanskelig-start-hvordan-f%C3%A5-tillit/#findComment-861992 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke naiv.. Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 En gang utro alltid utro.....Kan nok ikke stole på ham, sånn er det bare.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137787-litt-vanskelig-start-hvordan-f%C3%A5-tillit/#findComment-861998 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espinoza Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Takk for et meget usaklig svar.. Vi puler jo ikke rundt da, bare for om vi har vært utro en gang. Maken til idioti... Det er jo nettopp det du er redd for at han gjør. Og som jeg sier. Jeg ville i hvertfall aldri stolt på ei som hadde vært utro med meg. Det har du altså vært (med han). Dette har faktisk vi i kompisgjengen snakket litt om. Ingen av de jeg kjenner har giddet å innlede et seriøst forhold med ei som hadde type, ga faen i han, og la seg på rygg for en hu tilfeldigvis møtte på byen eller en fest. (Nå veit jo ikke jeg om du kjente typen din fra før, og dermed visste hva du gikk til) Ei som er i et forhold og opptrer såpass billig hadde altså vært helt utelukket for meg. Jeg kan jo faen ikke vite når den dama evt. ville finne ut at jeg var kjedelig, eller plutselig møtte en som kanskje var bedre.....Hun hadde jo vist at hennes terskel for å hoppe til køys med andre var håpløst lav. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137787-litt-vanskelig-start-hvordan-f%C3%A5-tillit/#findComment-862022 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har det litt vanskelig Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Det er jo nettopp det du er redd for at han gjør. Og som jeg sier. Jeg ville i hvertfall aldri stolt på ei som hadde vært utro med meg. Det har du altså vært (med han). Dette har faktisk vi i kompisgjengen snakket litt om. Ingen av de jeg kjenner har giddet å innlede et seriøst forhold med ei som hadde type, ga faen i han, og la seg på rygg for en hu tilfeldigvis møtte på byen eller en fest. (Nå veit jo ikke jeg om du kjente typen din fra før, og dermed visste hva du gikk til) Ei som er i et forhold og opptrer såpass billig hadde altså vært helt utelukket for meg. Jeg kan jo faen ikke vite når den dama evt. ville finne ut at jeg var kjedelig, eller plutselig møtte en som kanskje var bedre.....Hun hadde jo vist at hennes terskel for å hoppe til køys med andre var håpløst lav. Jeg har kjent han som nå er kjæresten min i "alle" år før jeg møtte ham, hadde bare ikke sett ham på en stund. Vært foreslket i ham før også, så jeg visste godt hva jeg gikk til. Jeg vet uansett at jeg ALDRI kommer til å være utro igjen, ingen god følelse i ettertid, det skal jeg love deg!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137787-litt-vanskelig-start-hvordan-f%C3%A5-tillit/#findComment-862035 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har det litt vanskelig Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 En gang utro alltid utro.....Kan nok ikke stole på ham, sånn er det bare.... Det kan jo ikke være riktig at alle som har gjort et feiltrinn en gang kommer til å være utro igjen? Jeg f.eks vil aldri være det igjen, ikke faen. Vet hvor jævlig det er. Hvis du mener det vil jo det si at omtrent alle er utro siden nesten alle en eller annen gang har vært utro, i følge statistikken. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137787-litt-vanskelig-start-hvordan-f%C3%A5-tillit/#findComment-862038 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espinoza Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Den neste dama du finner kan jo ha vært utro hun også tidligere uten at du vet det. Hvorfor mener du at man nødvendigvis er utro igjen om man har vært det en gang? Det er som regel en underliggende grunn til utroskap, som feks at forholdet ikke er noe bra. Da vil jo det neste forholdet være noe helt annet å ikke nødvendigvis inneholde utroskap? Selvsagt kan hu det, men da veit jeg ikke om det i utgangspunktet. Dessuten er det vel ganske vanlig å spørre om synet på utroskap osv. når et forhold innledes. (Selvom alle selvsagt fordømmer tanken). Poenget er altså at i det ene tilfellet er jeg 100% sikker på at dama er i stand til å finne på å være utro. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137787-litt-vanskelig-start-hvordan-f%C3%A5-tillit/#findComment-862045 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har det litt vanskelig Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Selvsagt kan hu det, men da veit jeg ikke om det i utgangspunktet. Dessuten er det vel ganske vanlig å spørre om synet på utroskap osv. når et forhold innledes. (Selvom alle selvsagt fordømmer tanken). Poenget er altså at i det ene tilfellet er jeg 100% sikker på at dama er i stand til å finne på å være utro. Men å være utro mot en som det ikke funker mer med, er ikke det samme som å være utro mot den nye kjæresten som alt er bra med? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137787-litt-vanskelig-start-hvordan-f%C3%A5-tillit/#findComment-862048 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Når man treffer noen man faller pladask for men er i et dødt forhold, hvordan skal man da kunne få avlsuttet det forrige først? Hvis man ikke gjør noe vil man jo miste denne nye personen da... Jeg skriver at man bør si i fra med en gang man faller for en annen, så man IKKE går bak ryggen til partneren. Gjøre det slutt med den man er sammen med med en gang, hvis man tenker på å gå inn i noe nytt... Virker på meg som om dere hadde hvert deres på si en stund før dere gjorde det slutt med eksene. Han holdt jo på meg deg mens han fortsatt var sammen med henne? Det synes ejg er feil, da burde han ha mot nok til å gjøre det slutt med henne med en gang, eller kunne ut utroskapen. At man blir forelsket i en annen kan man ikke noe for, men å ha et forhold bak ryggen til partneren kan man noe for... Det velger man selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137787-litt-vanskelig-start-hvordan-f%C3%A5-tillit/#findComment-862052 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.