Gå til innhold

Har lagt inn et bud , som står til klokka 14:00 ;o)

Anbefalte innlegg

Det var det jeg også syntes var litt rart her!

Ergrer meg over at jeg godtok det nå ; men nå er det vel for sent å gå tilbake på det ?!

Får bare krysse fingrene videre ;o)

stikker nesen inn.

var litt rart at dere ble presset til lengre frist enn dere ønsket, ja. kan både slå positivt og negativt ut. de andre kan få bedre tid til å forstå at dette blir for dyrt og at de egentlig ville ha et hus på sola... eller at flere stikker nesen inn...

megleren fortjener uansett en rapp på fingeren.

Fortsetter under...

Gjest ei som står med hue i vaskebøtta nå

Det ligger i et greit strøk i stavanger .

Hagen er ikke så stor ; 670 kvm.

Men huset er 333 kvm og har en høy standar m/ parkett og fliser på alle rom.

7 soverom og et herlig kjøkken på 25 kvm som jeg kan boltre meg i ;o)

:o)))))

OG ikke minst vaske å holde i orden ......

puuuuh det er SLITSOMT !!!!

Hvis du har sagt til megler at det er greit at budet står til 12 i morra er jeg redd du ikke kan trekke det tilbake. Sleipe greier sånne meglere!!!

Klarer du å holde ut spenninga et døgn til da? Jeg holdt på å gå på veggene fra jeg la inn budet og til det var akseptert 1,5 time etterpå.

Jeg MÅ jo bare vente da ;o)

Spørs om jeg får sovet noe i natt da ...

Din heldiggris ;o)

stikker nesen inn.

var litt rart at dere ble presset til lengre frist enn dere ønsket, ja. kan både slå positivt og negativt ut. de andre kan få bedre tid til å forstå at dette blir for dyrt og at de egentlig ville ha et hus på sola... eller at flere stikker nesen inn...

megleren fortjener uansett en rapp på fingeren.

Enig med deg ;o)

Kommer nok til å gå ut over nattesøvnen min dette , hvis ikke det kommer flere bud inn da.

For DA gir vi oss...

Annonse

Gjest Trost i Taklampa

Ok ; pass på at du ikke blir hekta da ;o)

Jeg har en fartstid her på ca. 3.5 år nå...

OK, jeg har inntrykk av at det er mange som har vært her lenge og "kjenner" hverandre godt.

Og jeg skjønner at det kan være vanedannende.

Gjest -også mamma

1.: Lykke til. Jeg vet hvor viktig det er å bo godt og å finne drømmehuset!1

2: Er dere mange? med SYV soverom- det blir mye støvsuging.... (var bare nysgjerrig altså....)

3: Ang megler: Dette må være en drittmegler. Vi var utsatt for akkurat det samme for 2 år siden. Han skyldte på at selger var i møte/ seminar og kunne ikke akseptere/ avslå. Men vi ringte selger privat på kvelden og det var ikke sant. Megler LØY for å få lenger tid til å få med fler på budrunden. Vi lå an til å få huset 10 000 under takst. Det var jeg som var ansvarlig for budrunden, mannen min lå og sov etter nattevakt. Jeg hørte ikke noe etter fristen var gått ut og ringte megler. Da svarte han at mannen min hadde godtatt en høyning av budet på 15 000!!! Sjekket med mannen min og han var ikke klar over at han hadde snakket i telefonen engang.

Jeg ringte og trakk budet. Han ville holde meg til mine forpliktelser, men da truet jeg med det jeg visste han hadde løyet om.

Etter dette har jeg snakket med fler som har kjøpt hus av ham via Gjensidige Nor i Drammen, og om ikke like frekt, så var det ikke langt unna.

For noen sleipinger!

MEN, dette var et skrekkeksempel da!!! Håper virkelig dere får tilslaget- vi hører vel fra deg regner jeg med?

Lykke lykke til.

1.: Lykke til. Jeg vet hvor viktig det er å bo godt og å finne drømmehuset!1

2: Er dere mange? med SYV soverom- det blir mye støvsuging.... (var bare nysgjerrig altså....)

3: Ang megler: Dette må være en drittmegler. Vi var utsatt for akkurat det samme for 2 år siden. Han skyldte på at selger var i møte/ seminar og kunne ikke akseptere/ avslå. Men vi ringte selger privat på kvelden og det var ikke sant. Megler LØY for å få lenger tid til å få med fler på budrunden. Vi lå an til å få huset 10 000 under takst. Det var jeg som var ansvarlig for budrunden, mannen min lå og sov etter nattevakt. Jeg hørte ikke noe etter fristen var gått ut og ringte megler. Da svarte han at mannen min hadde godtatt en høyning av budet på 15 000!!! Sjekket med mannen min og han var ikke klar over at han hadde snakket i telefonen engang.

Jeg ringte og trakk budet. Han ville holde meg til mine forpliktelser, men da truet jeg med det jeg visste han hadde løyet om.

Etter dette har jeg snakket med fler som har kjøpt hus av ham via Gjensidige Nor i Drammen, og om ikke like frekt, så var det ikke langt unna.

For noen sleipinger!

MEN, dette var et skrekkeksempel da!!! Håper virkelig dere får tilslaget- vi hører vel fra deg regner jeg med?

Lykke lykke til.

Tusen takk !

Syntes også det var litt merkelig dette med megleren.

Men nå får vi se frem til i morgen kloka 12:00 da i spenning ;o)

Vi er to voksne og fire barn , men da har vi et gjesterom + et kontor...

Krysser fingre og tær på at det ordner seg !

Nå.. fikk dere huset?? Eller har dere et nytt i kikkerten? Håper dere fikk drømmehuset..:)

Vi fikk det ; til litt over prisantydning , men, men ;o)

Så vi er happy nå!

Har vært i møte i dag og det er jammen meg mye som kommer i tillegg.

Annonse

Hva kommer i tillegg? Gratulerer i alle fall! Supert..:)

To doble dører inni huset ( på tegningene så det ut som det var dører der) , et annet kjøkken ( liker ikke helt lyse kjøkken ), hellene som vi trodde var inkludert på utsiden viste seg at kun var på balkongen , det var minimalt med skaper på badet , det var ikke inkludert et eneste garderobeskap ,huset ble levert med kun et strøk maling , også anbefalte ( selvsagt ) selgeren andre fliser , annen parkett og spotter i takene...

++++

;o)

Gjest har ikke vært...

To doble dører inni huset ( på tegningene så det ut som det var dører der) , et annet kjøkken ( liker ikke helt lyse kjøkken ), hellene som vi trodde var inkludert på utsiden viste seg at kun var på balkongen , det var minimalt med skaper på badet , det var ikke inkludert et eneste garderobeskap ,huset ble levert med kun et strøk maling , også anbefalte ( selvsagt ) selgeren andre fliser , annen parkett og spotter i takene...

++++

;o)

Så da blir det mye ekstra, ja.. Men dere har huset i boks, i alle fall:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...