Gå til innhold

Eksen som tydeligvis vil være som meg?!

Anbefalte innlegg

Gjest frugrüner

Jeg har kommet over en profil på et datingsted på nettet som jeg festet meg ved. Livsfilosofi/innstilling til livet: Lik min egen. Yndlingsfilmer: Mine, på en prikk. Det og mye mer: I det hele tatt drømmemannen.

Det meldes litt frem og tilbake. Til det går opp for meg... at det er min x!! #¤%%¤#

Han er IKKE lik meg. Han er en drittsekk og dust uten like. De av yndlingsfilmene mine han hadde sett, hadde han ikke engang likt noe særlig!! Det andre han skriver er ikke til å kjenne igjen. Men han kjenner meg godt, og vet hva jeg vil ha.

1. Han har skrevet det for å få meg "på kroken" og tilbake? Nei. Han er ferdig med meg.

2. Han har skrevet det for å få meg til å tro at det er sånn han er, og dermed skal jeg savne han ekstra mye? Jeg vet jo at han ikke er sånn! Det der er jo en kopi av meg selv og mine meninger/mål/interesser/verdier, intet annet!

Frustrert.

Fortsetter under...

Gjest frugrüner

Personen du beskriver er rett og slett syk i hodet. Minner om en psykopat. For all del hold deg unna ham! Og trapp ned på dating-aktiviteten din hvis du kan.

er ikke det litt sterkt sagt på et så tynt grunnlag?

Hvorfor trappe ned på nett-datingen, hvis det nå er det jeg gjør?

Gjest Tidligere nettdater

er ikke det litt sterkt sagt på et så tynt grunnlag?

Hvorfor trappe ned på nett-datingen, hvis det nå er det jeg gjør?

Sterkt sagt på tynt grunnlag?

Ja, er nok det, men ville bare få deg til å se lyset.

Mente bare at det er oppførsel som skurrer skikkelig i mine øyne, og at han ikke er en person du satser på uten å ta med i beregningen at du kommer til å få en del problemer og frustrasjon med på kjøpet.

Men mellom linjene så leser jeg at du fortsatt er interessert i ham, siden du har tatt deg bryet med å spørre her på forumet.

Trappe ned nett-dating? Du skriver at du kom over profilen på et "datingsted på nettet" så jeg tok det for gitt at du drev med det.

Grunnen til at jeg gav deg rådet var at du aldri kan vite når denne personen dukker opp igjen med en ny falsk profil og kontakter deg. Hvis du klarer å holde deg borte en stund, så vil det ikke bli så interessant for ham å prøve lenger.

Gjest frugrüner

Sterkt sagt på tynt grunnlag?

Ja, er nok det, men ville bare få deg til å se lyset.

Mente bare at det er oppførsel som skurrer skikkelig i mine øyne, og at han ikke er en person du satser på uten å ta med i beregningen at du kommer til å få en del problemer og frustrasjon med på kjøpet.

Men mellom linjene så leser jeg at du fortsatt er interessert i ham, siden du har tatt deg bryet med å spørre her på forumet.

Trappe ned nett-dating? Du skriver at du kom over profilen på et "datingsted på nettet" så jeg tok det for gitt at du drev med det.

Grunnen til at jeg gav deg rådet var at du aldri kan vite når denne personen dukker opp igjen med en ny falsk profil og kontakter deg. Hvis du klarer å holde deg borte en stund, så vil det ikke bli så interessant for ham å prøve lenger.

Men HVORFOR prøver han, hvis han ikke vil ha meg tilbake? Hva er vitsen? Mulig mine holdninger og interesser drar damer som bare det???:)

Gjest Tidligere nettdater

Men HVORFOR prøver han, hvis han ikke vil ha meg tilbake? Hva er vitsen? Mulig mine holdninger og interesser drar damer som bare det???:)

Mulig han trenger bekreftelse på at han kan få deg tilbake bare. Få litt selvtillit eller kanskje ha deg som backup. Eller rett og slett for å ydmyke deg, og tråkke litt på dag.

Om profilen drar damer?

Litt vanskelig å uttale seg uten å kjenne profilen din/hans. Du vil vel neppe utlevere nicket eller en link til siden her...?

Du ser vel om han har kopiert den eksakt, og om han har vært innom profilen din?

Annonse

Denne hørtes ikke helt god ut. Dersom han legger inn dette i sin profil, og dette ikke stemmer med han som person i det hele tatt.

Han kan selvfølgelig ha mange grunner til hvorfor han gjør dette, men det rettferdigjør ikke det han gjør likevel. Two wrongs don't make one right.

Gjest frugrüner

Mulig han trenger bekreftelse på at han kan få deg tilbake bare. Få litt selvtillit eller kanskje ha deg som backup. Eller rett og slett for å ydmyke deg, og tråkke litt på dag.

Om profilen drar damer?

Litt vanskelig å uttale seg uten å kjenne profilen din/hans. Du vil vel neppe utlevere nicket eller en link til siden her...?

Du ser vel om han har kopiert den eksakt, og om han har vært innom profilen din?

Når han lager en falsk profil på denne måten som jeg garantert ville "falle" for, så er det jo ikke "han" jeg blir interessert i i såfall, så hvordan kan han på denne måten føle at han kan få meg tilbake??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...