Gjest pandan Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hun har jo sittet hjemme med barnet hele uken, og bruker ham derfor som barnevakt. Sikkert kjempesliten, og null overskudd til kos med kjæresten, og vil bare ut av huset og koble helt av... Sier ikke at jeg har full forståelse for dette, men at jeg tror dette er årsaken til at det blir sånn. Og at det beste nok hadde vært om han var oftere og lenger hjemme. Er ikke lett å ha aleneansvar for et barn. Men hun kunne jo også prøvd å få barnevakt midt i uken kanskje, og heller dra ut med venner da. Eller de kunne ha barnevakt i helgen og hatt tid til bare hverandre, så han kunne vært med ut også. Så det er mest hans feil? Jeg tror du bør lese resten av innlegget. Dama har også reist vekk en uke med en annen mann og ikke villet si hvor de var.. Klart, det er lov å være uenige, men.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137877-er-det-bra-for-forholdet/page/2/#findComment-863882 Del på andre sider Flere delingsvalg…
avtrykk Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Har det alltid vært sånn? Har dere alltid hatt sjelden sex? Har hun alltid vært avvisende til nærhet? Jeg skjønner godt at dama di ønsker å få litt luft under vingene av og til. Hun er tross alt hjemme med barnet hele uken. Hun er også en del yngre enn deg, og ønsker kanskje å holde tritt med sine jevngamle venner. Men litt luft under vingene, betyr nødvendigvis ikke hver helg. På meg så virker det som om hun kjeder seg i ditt selskap. Ikke ta dette ille opp, men du virker for "snill". Hvis du aldri har fortalt henne hvordan du vil ha det, og latt henne styre "butikken", vil det fortsette til du setter foten ned, og tar tak i deg selv. Det er bare deg som kan sette grenser for hva du akseptere og tolererer. Kanskje du ikke er tydelig nok. Kanskje du er blitt til den "trygge", snille "farsmodellen" for henne. Fortell hvordan du vil ha det. Si at du også trenger "fri". Du går på skole/jobb hele uka, og trenger hygge deg! Har dere ikke barnevakt - be venner hjem på middag, eller ta med jentungen på helgetur til badeland, hyttetur, danmarkstur med mer. Hver en familie. Skjønner at økonomien er knapp, men en skal leve også. Og du bestemmer vel over økonomien du og? Har dere regninger, ring og utsett avdrag, eller reduser beløpet. Det er utrolig hva en kan få til ved et par telefoner. Ønsker du dama, må det forandring til. Fra både din og hennes side. Kanskje hun ser hva hun har, hvis du setter litt press på. Hvis hun ikke ser det, fortjener du noe bedre. Det er "ikke" normalt å ha det sånn som dere har det nå, og det er ikke holdbart. Tillitt og gjensidig respekt, er kjempe viktig!! Lær deg å sett grenser mann!! Lykke til!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137877-er-det-bra-for-forholdet/page/2/#findComment-863913 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Man er ikke barnevakt til eget barn. Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg kjenner ei som holdt på sånn som dama di gjør. Var ute på fest med mannlige venner til morgenen kom. Hun var utro så det suste mot mannen sin, hadde innledet et forhold til en kompis. Han fikk aldri vite noe, men hadde sine mistanker. Han ville vel så gjerne tro at alt var bra. Jeg tror hun er utro mot deg. Hun oppfører seg i det hele tatt ikke som om hun elsker deg. Det virker som hun bruker deg til barnevakt og praktiske ting, som flere sier her. Bli med henne ut, og se hvordan hun er da, det var et godt forslag. Uansett så bruker man ikke faren til barnet som barnevakt. En far er ikke barnevakt for eget barn. Da kan man vel si at han bruker henne som barnevakt hele uken gjennom også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137877-er-det-bra-for-forholdet/page/2/#findComment-864173 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uten signatur Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Uansett så bruker man ikke faren til barnet som barnevakt. En far er ikke barnevakt for eget barn. Da kan man vel si at han bruker henne som barnevakt hele uken gjennom også. "Da kan man vel si at han bruker henne som barnevakt hele uken gjennom også." Det er litt forskjell på å studere og å feste. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137877-er-det-bra-for-forholdet/page/2/#findComment-864188 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Man er ikke barnevakt for eget barn Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 "Da kan man vel si at han bruker henne som barnevakt hele uken gjennom også." Det er litt forskjell på å studere og å feste. Er enig i det så klart. Bare utrykket "barnevakt" jeg reagerte på. Man er ikke barnevakt for eget barn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137877-er-det-bra-for-forholdet/page/2/#findComment-864198 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.