Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tok en CB i dag tidlig, 9 dager etter innsetting og 14 dager etter uthenting, og den viste et svakt plusstegn!! Og jeg som har sånne "mens-smerter" for tiden... Håper ikke det betyr at jeg aborterer eller noe sånt?!

Tør ikke håpe på noe som helst før jeg får svar på blodprøven som jeg tok i dag - må visst vente helt til mandag! Nervepirrende!!

Jeg må klype meg litt i armen nå jeg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/137948-kan-det-virkelig-v%C3%A6re-mulig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mensmurringer er veldig vanlige så tidlig, enten befruktningen har skjedd med eller uten assistanse. Har man hatt forsøk, er ettervirkningene etter hormonbehandlingen vanligvis sterkere enn evt. graviditetssymptomer.

Ikke tenk på abort så lenge du ikke blør.

Mensmurringer er veldig vanlige så tidlig, enten befruktningen har skjedd med eller uten assistanse. Har man hatt forsøk, er ettervirkningene etter hormonbehandlingen vanligvis sterkere enn evt. graviditetssymptomer.

Ikke tenk på abort så lenge du ikke blør.

Jeg startet med mensmurringer flere dager før jeg forventet mens. Er nå i 14. uke, og det har ikke gitt seg enda (:

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!

Annonse

Gjest pandan

Hehe, stemmer nok at navnet er tatt fra Algarvekysten ja... Nydelig sted :)

Så moro å "treffe" andre som har vært der, når var du? Jeg var der en uke i løpet av interrailen i -94. Oi, 10 år siden allerede.. Festet om natta og sov på stranda hele dagen. :-)

(Pandan er forresten en øy på Filippinene..)

Så moro å "treffe" andre som har vært der, når var du? Jeg var der en uke i løpet av interrailen i -94. Oi, 10 år siden allerede.. Festet om natta og sov på stranda hele dagen. :-)

(Pandan er forresten en øy på Filippinene..)

Var der våren 2001 tror jeg det var!? Ble mye festing og soving på stranden på oss også :-)

Gratulerer!! Det er godt å høre at det er mulig.

Jeg skal ta blodprøve fredag, men har jukset litt. Tok en test i dag og den var positiv:-) Tør ikke en gang håpe på at det stemmer.

Ha en fantastisk kveld.

Så hærlig! En forsiktig gratulasjon til deg fra meg!

Jeg fikk vite at hvis testen var positiv, så var helt sikkert også blodprøven positiv. Så du er nok gravid ja! Er så godt når ting klaffer!

Vi får kose oss med voksende mager framover :-)

blommenholm

Så hærlig! En forsiktig gratulasjon til deg fra meg!

Jeg fikk vite at hvis testen var positiv, så var helt sikkert også blodprøven positiv. Så du er nok gravid ja! Er så godt når ting klaffer!

Vi får kose oss med voksende mager framover :-)

Går det bra med deg? Har du fått svar på blodprøven?

Krysser fingrene for deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...