Gjest skolemus Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 jeg er en jente på 20år som har vært sammen med typen min i nesten to år, vi bor nå sammen og har det veldig fint.men de siste månedene er det nesten alltid jeg som har måttet ta intiativ til sex, de gangene han gjør det er det som oftest etter en krangel.Før var det sex hele tiden,og jeg vil at det fortsatt skal være slik. I tillegg vil han aldri slikke meg, har prøvd maks 10ganger etter at vi ble sammen, mens jeg ofte er nede å smaker på godsakene hans...hva kan dette komme av?er han lei av meg?tenner han ikke?andre som opplever det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137990-vil-ha-mer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady 2004 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hei Jeg har sett på mangen innlegg her inne, og ser at det er en ting som går igjen hele tiden. Og det er kommunikasjonsvikt, slik jeg ser det. Mangen er redd for å såre partneren, unødig mener nå jeg. Ikke vær redd for å såre ham, fordi du sårer deg selv mest slik du har det i dag. Fortelle ham hva du føler, savner av ham samt hva du ønsker å gjøre anderledes. Spør ham hvorfor han er slik, og ingenting kommer til å bedre seg vist ikke han er like innstilt på det som deg. Han bør heller ikke glemme at kunsten for å få forholdet til å fungere på alle måter er at det handler om VI og ikke JEG. Begge må selvsagt være positivt innstilt for å få dette til å fungere. Lykke til med forholdet. Dere er enda ung og har mye å se frem til å lære. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137990-vil-ha-mer/#findComment-863526 Del på andre sider Flere delingsvalg…
suggession Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 hei, lurer på om du leste gårsdagens nettavisen. Amerikanske forskere har kommet til konklusjon at munn sex kan være årsak til munn kreft hos damer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137990-vil-ha-mer/#findComment-863828 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Du, jeg tror det er veldig vanlig med en sånn overgangsperiode der man har lite sex jeg, spesielt når man har flyttet sammen. Plutselig har dere mulighet til å ha sex hele tiden, døgnet rundt, og av samme grunn har man også hele tiden mulighet til å utsette det til neste morgen. når man bodde hver for seg planla man litt mer når man kom til å ha sex sant, begge visste når man kom til å se den andre neste gang, og begge var forberedt på å ha sex. men dette går seg til, og som jeg pleier å si, noen perioder har du lyst på is hver eneste dag, andre ganger går det uker mellom hver gang du har lyst på det. det er jo sånn med alt annet i livet, så hvorfor ikke også sex? blir jo litt mer spennende da også, når det ikke blir så forutsigbart. kanskje får han dilla på oralsex etterhvert han også? dere har jo livet for dere, det haster ikke. Men det er ikke dumt å snakke sammen og si ifra hva man liker og ønsker og fantaserer om heller. Selv om du tenker neste gang at han bare gjør det fordi du har bedt ham om det, så går det over etter noen uker, og han har det i bakhodet og vet hva du ønsker deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137990-vil-ha-mer/#findComment-863903 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tod Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 hei, lurer på om du leste gårsdagens nettavisen. Amerikanske forskere har kommet til konklusjon at munn sex kan være årsak til munn kreft hos damer. bare hos damer, ikke (heteroseksuelle) menn? hvorfor ikke i så fall? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137990-vil-ha-mer/#findComment-863988 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Du, jeg tror det er veldig vanlig med en sånn overgangsperiode der man har lite sex jeg, spesielt når man har flyttet sammen. Plutselig har dere mulighet til å ha sex hele tiden, døgnet rundt, og av samme grunn har man også hele tiden mulighet til å utsette det til neste morgen. når man bodde hver for seg planla man litt mer når man kom til å ha sex sant, begge visste når man kom til å se den andre neste gang, og begge var forberedt på å ha sex. men dette går seg til, og som jeg pleier å si, noen perioder har du lyst på is hver eneste dag, andre ganger går det uker mellom hver gang du har lyst på det. det er jo sånn med alt annet i livet, så hvorfor ikke også sex? blir jo litt mer spennende da også, når det ikke blir så forutsigbart. kanskje får han dilla på oralsex etterhvert han også? dere har jo livet for dere, det haster ikke. Men det er ikke dumt å snakke sammen og si ifra hva man liker og ønsker og fantaserer om heller. Selv om du tenker neste gang at han bare gjør det fordi du har bedt ham om det, så går det over etter noen uker, og han har det i bakhodet og vet hva du ønsker deg. Du sammenligner sexlyst med lyst på is. Den kjøper jeg ikke. Sexlyst er en fysisk drift på linje med sult og tørst. Ikke like grunnleggende og livsviktig som de to, men dog. At man i perioder kan ha dilla eller avsmak på enkelte matvarer blir noe helt annet. Jeg tror at hvis man mister sexlysten, er man enten syk/ute av lage eller mistrives i forholdet - eller begge deler. Det hender jo også at folk kan være kåte som faen, men kåtheten retter seg ikke mot partneren. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137990-vil-ha-mer/#findComment-864293 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ugga Bugga Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Du sammenligner sexlyst med lyst på is. Den kjøper jeg ikke. Sexlyst er en fysisk drift på linje med sult og tørst. Ikke like grunnleggende og livsviktig som de to, men dog. At man i perioder kan ha dilla eller avsmak på enkelte matvarer blir noe helt annet. Jeg tror at hvis man mister sexlysten, er man enten syk/ute av lage eller mistrives i forholdet - eller begge deler. Det hender jo også at folk kan være kåte som faen, men kåtheten retter seg ikke mot partneren. Enig i at å sammenligne lyst på is med lyst på sex er litt drøyt. Is kunne jeg klart meg uten, men et liv uten sex hadde vært litt verre. Men lysten på sex går også i bølger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137990-vil-ha-mer/#findComment-864313 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Enig i at å sammenligne lyst på is med lyst på sex er litt drøyt. Is kunne jeg klart meg uten, men et liv uten sex hadde vært litt verre. Men lysten på sex går også i bølger. Toppene går i små bølger, men lysten er vel aldri helt borte? I så fall kan man bruke peisblåser og puste liv til glørne... Selv blir jeg helt vill på ferieturer og helger på hotell. Nye omgivelser tenner gnisten. Men den ligger der latent bestandig. For øvrig driver jeg og grubler på en teori jeg vurderer å lansere. Det er jo tydelig at en del par sliter med tenningen, ikke minst menn. Min teori er at kjønnene er i ferd med å bli så lik hverandre at det tar bort noe av tenningen. (Gutter farger håret og barberer bort kroppshår, piercer og sminker seg. Jenter ser ut til å bli stadig smalere over hoftene osv.) Tror du dette kan være et epokegjørende bidrag til dagens sexdebatt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137990-vil-ha-mer/#findComment-864323 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ugga Bugga Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Toppene går i små bølger, men lysten er vel aldri helt borte? I så fall kan man bruke peisblåser og puste liv til glørne... Selv blir jeg helt vill på ferieturer og helger på hotell. Nye omgivelser tenner gnisten. Men den ligger der latent bestandig. For øvrig driver jeg og grubler på en teori jeg vurderer å lansere. Det er jo tydelig at en del par sliter med tenningen, ikke minst menn. Min teori er at kjønnene er i ferd med å bli så lik hverandre at det tar bort noe av tenningen. (Gutter farger håret og barberer bort kroppshår, piercer og sminker seg. Jenter ser ut til å bli stadig smalere over hoftene osv.) Tror du dette kan være et epokegjørende bidrag til dagens sexdebatt? "Min teori er at kjønnene er i ferd med å bli så lik hverandre at det tar bort noe av tenningen. (Gutter farger håret og barberer bort kroppshår, piercer og sminker seg. Jenter ser ut til å bli stadig smalere over hoftene osv.)" Sludder og pølsevev. Jeg mister ikke tenningen selv om en mann farger håret eller barberer seg. Jeg foretrekker en mann som ikke ser ut som en ape fra jungelen i Borneo. Og jenter blir ikke smalere over hoftene, gjennomsnittsvekten har økt de siste åra, både for menn og kvinner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137990-vil-ha-mer/#findComment-864328 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 "Min teori er at kjønnene er i ferd med å bli så lik hverandre at det tar bort noe av tenningen. (Gutter farger håret og barberer bort kroppshår, piercer og sminker seg. Jenter ser ut til å bli stadig smalere over hoftene osv.)" Sludder og pølsevev. Jeg mister ikke tenningen selv om en mann farger håret eller barberer seg. Jeg foretrekker en mann som ikke ser ut som en ape fra jungelen i Borneo. Og jenter blir ikke smalere over hoftene, gjennomsnittsvekten har økt de siste åra, både for menn og kvinner. Ja, jeg vet at kvinner blir stadig tyngre. Men det ser ut til at figurene blir rettere. Bred midje og smale hofter, relativt sett. Det er ikke ofte man ser jenter som går tydelig inn i midjen lenger, uansett om de er tynne eller halvslanke eller lubne. De som er smale rundt livet er ofte smale over hoftene også. Unntak finnes selvsagt. Men jeg leste en artikkel om at røyking påvirker hormonene slik at kvinner kan få en mer mandig figur. Og at røykere i gjennomsnitt kommer i overgangsalderen to år før sine ikkerøykende medsøstre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137990-vil-ha-mer/#findComment-864344 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ugga Bugga Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Ja, jeg vet at kvinner blir stadig tyngre. Men det ser ut til at figurene blir rettere. Bred midje og smale hofter, relativt sett. Det er ikke ofte man ser jenter som går tydelig inn i midjen lenger, uansett om de er tynne eller halvslanke eller lubne. De som er smale rundt livet er ofte smale over hoftene også. Unntak finnes selvsagt. Men jeg leste en artikkel om at røyking påvirker hormonene slik at kvinner kan få en mer mandig figur. Og at røykere i gjennomsnitt kommer i overgangsalderen to år før sine ikkerøykende medsøstre. "Ja, jeg vet at kvinner blir stadig tyngre. Men det ser ut til at figurene blir rettere. Bred midje og smale hofter, relativt sett. Det er ikke ofte man ser jenter som går tydelig inn i midjen lenger, uansett om de er tynne eller halvslanke eller lubne. De som er smale rundt livet er ofte smale over hoftene også." Ja vel? Har du sett noen statistikk på dette? Synes det høres litt rart ut. Men du har kanskje sett gamle bilder fra 1800-tallet med sylsmale midjer. Men det ordnet de med snøreliv og korsetter, altså var det ikke naturlig. "Men jeg leste en artikkel om at røyking påvirker hormonene slik at kvinner kan få en mer mandig figur. Og at røykere i gjennomsnitt kommer i overgangsalderen to år før sine ikkerøykende medsøstre." Det stemmer sikkert. Røyking er noe svineri. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137990-vil-ha-mer/#findComment-864353 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 "Ja, jeg vet at kvinner blir stadig tyngre. Men det ser ut til at figurene blir rettere. Bred midje og smale hofter, relativt sett. Det er ikke ofte man ser jenter som går tydelig inn i midjen lenger, uansett om de er tynne eller halvslanke eller lubne. De som er smale rundt livet er ofte smale over hoftene også." Ja vel? Har du sett noen statistikk på dette? Synes det høres litt rart ut. Men du har kanskje sett gamle bilder fra 1800-tallet med sylsmale midjer. Men det ordnet de med snøreliv og korsetter, altså var det ikke naturlig. "Men jeg leste en artikkel om at røyking påvirker hormonene slik at kvinner kan få en mer mandig figur. Og at røykere i gjennomsnitt kommer i overgangsalderen to år før sine ikkerøykende medsøstre." Det stemmer sikkert. Røyking er noe svineri. En parallell til 1800-tallets snøreliv og korsetter er dagens trange bukser. De fleste dongeribukser er laget for guttefigurer, har man jentehofter er de vanskelige å få på seg. Og i vår kultur er det ikke vanlig å gå med hoftene og bekkenpartiet. Mange går fra knærne og ned. En følge av disse tingene til sammen kan være at bekkenpartiet (over tid) blir underutviklet. Jeg er selv et levende eksempel på dette med buksestørrelser. Hvis dongeribukser skal være store nok til at jeg får dem over hoftene, henger de og slenger rundt livet. Trange skjørt i str. 38 sitter derimot perfekt. Nå for tida er forresten buksene så lave i livet at jeg ikke får dem på meg uansett. Jeg ønsker meg bukser som er høye i livet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137990-vil-ha-mer/#findComment-864372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ugga Bugga Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 En parallell til 1800-tallets snøreliv og korsetter er dagens trange bukser. De fleste dongeribukser er laget for guttefigurer, har man jentehofter er de vanskelige å få på seg. Og i vår kultur er det ikke vanlig å gå med hoftene og bekkenpartiet. Mange går fra knærne og ned. En følge av disse tingene til sammen kan være at bekkenpartiet (over tid) blir underutviklet. Jeg er selv et levende eksempel på dette med buksestørrelser. Hvis dongeribukser skal være store nok til at jeg får dem over hoftene, henger de og slenger rundt livet. Trange skjørt i str. 38 sitter derimot perfekt. Nå for tida er forresten buksene så lave i livet at jeg ikke får dem på meg uansett. Jeg ønsker meg bukser som er høye i livet. Enig med deg om det med buksene. Jeg har ofte det samme problemet med skjørt også. De er for smale over hoftene og for vide rundt livet, sånn at de strammer over rumpa og henger og slenger rundt livet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137990-vil-ha-mer/#findComment-864415 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Du sammenligner sexlyst med lyst på is. Den kjøper jeg ikke. Sexlyst er en fysisk drift på linje med sult og tørst. Ikke like grunnleggende og livsviktig som de to, men dog. At man i perioder kan ha dilla eller avsmak på enkelte matvarer blir noe helt annet. Jeg tror at hvis man mister sexlysten, er man enten syk/ute av lage eller mistrives i forholdet - eller begge deler. Det hender jo også at folk kan være kåte som faen, men kåtheten retter seg ikke mot partneren. Det kommer jo også helt an på hva slags forhold man har til mat! For andre passer det kanskje bedre å sammenligne det med lysten til å trene, eller lysten til å shoppe... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137990-vil-ha-mer/#findComment-864600 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Det kommer jo også helt an på hva slags forhold man har til mat! For andre passer det kanskje bedre å sammenligne det med lysten til å trene, eller lysten til å shoppe... Hvis man skal sammenligne med mat, tror jeg generell matlyst blir det mest relevante. For sexlyst er en drift som ligger der fra naturens side, ikke en fritidsinteresse eller noe man påvirkes til å ha. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137990-vil-ha-mer/#findComment-866251 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Toppene går i små bølger, men lysten er vel aldri helt borte? I så fall kan man bruke peisblåser og puste liv til glørne... Selv blir jeg helt vill på ferieturer og helger på hotell. Nye omgivelser tenner gnisten. Men den ligger der latent bestandig. For øvrig driver jeg og grubler på en teori jeg vurderer å lansere. Det er jo tydelig at en del par sliter med tenningen, ikke minst menn. Min teori er at kjønnene er i ferd med å bli så lik hverandre at det tar bort noe av tenningen. (Gutter farger håret og barberer bort kroppshår, piercer og sminker seg. Jenter ser ut til å bli stadig smalere over hoftene osv.) Tror du dette kan være et epokegjørende bidrag til dagens sexdebatt? kjønnene blir så like hverandre at det tar bort tenningen? nå sies det jo at fler og fler utforsker sin biseksuelle legning da, og da tenner de jo faktisk på sitt eget kjønn... vil derfor tro dette har svært lite med saken å gjøre. dessuten er det et bra ordtak som sier at "enhver generasjon tror det er de som oppfant sex" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/137990-vil-ha-mer/#findComment-870313 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.