Gå til innhold

Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Gjest forlatt76

Hei!

Jeg har vært sammen med en dame i 3 år. Det er bare 2 mnd siden hun ville gifte seg med meg og ha barn og hele pakka. Vi hadde planlagt fremtiden vår og alt var bare fryd og gammen. Pga studier har vi bott fra hverandre noen mnd men har likevel hatt det utrolig bra. Vi har brukt tusenvis av kroner på å møte hverandre med jevne mellomrom. Så plutselig ringte hun i går og bare ville gjøre det slutt. Hadde ingen begrunnelse annen enn at hun trenger litt tid for seg selv, noe hun jo har hatt det siste halve året. Dette er nå andre gangen jeg opplever dette. Tror jeg snart har mistet troen på jenter. Jeg gir alt, både kjærlighet, oppmerksomhet og penger men det hjelper tydeligvis ikke. Kan noen si meg hva jeg har gjort galt? Er jeg for snill? Jeg blir så knust at dere vil ikke tro det. Gråter hele tiden og fungerer ikke i hverdagen. Når noe sånt skjer en gang er det greit men nå er det andre gangen jeg blir droppa uten noen grunn og da mister jeg alle illusjoner. Vi hadde det kjempebra i senga, vi koste oss sammen, alt var bra, hun ringte meg flere ganger pr dag og så over natta er det slutt. Det må sies at det ikke er andre gutter inne i bildet...tror jeg da...hun sier i alle fall det.

Er det noe håp? Finnes det jenter som kan sette pris på en snill mann? Eller må vi være litt slemme for å holde på dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138034-hva-synes-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du gav henne alt, kjærlighet, oppmerksomhet og penger. Penger??? Hvor kommer penger inn i bildet?

Ser et faresignal her jeg faktisk, i at du kobler det å gi penger til sin elskede med det å være en god kjæreste. Elsker du henne, eller elsker du enda høyre det Å elske henne?

Men kanskje har du vært uheldig med dine kvinner, kanskje gitt for mye og forventet for lite tilbake? At det har gått for fort? Blitt alvor for fort? Eller omvendt? Ventet for lenge før det ble alvor?

Vanskelig å spå, men vi kan jo håpe hun ombestemmer seg når hun får tenkt seg om? Kanskje trenger hun litt tid til å elske seg selv, og finne seg selv utenfor forholdet?

Gamle klisjeer, men klisjeene har nå også blitt til av en grunn...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138034-hva-synes-dere/#findComment-863894
Del på andre sider

Bare en kommentar til spørsmålet om snill/slemme gutter.

Av og til blir forholdene skjeve. På den måten at den ene parten gir så mye mer enn den andre.

En klok mann sa til ei som går gjennom ei tung tid nå.

"Du elsket ham så mye, at han ikke trengte elske tilbake. Det var allerede nok kjærlighet der...."

Altså.... det er best der begge får gi og ta. Kanskje du også må lære å ta imot og også kreve....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138034-hva-synes-dere/#findComment-863995
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...