Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min kjære og jeg har vært sammen i 5 år. Og i fjor sommer flyttet jeg Danmark for å starte på en utdannelse. Det første halvåret gikk veldig bra, møtte hverandre ganske ofte. Da hadde han også arbeid, så han hadde råd å komme på besøk. Og jeg reiste noen ganger hjem til Norge for å møte ham.

Men nå etter jul har jeg vært i praksis, og derfor liten mulighet å bare ta en dag eller to fri i forbindelse med helg. Og han har sagt opp sitt arbeide, så han har ikke råd å komme på besøk. Så vi har ikke sett hverandre på nesten to mnd'er, og det tærer ganske mye på forholdet merker vi.

Vi er begge innstilt på at det skal gå, og vi elsker hverandre veldig høyt.

Bare lurer på om noen har noen råd ang. avstandsforhold? Hva gjør dere for å holde kjærligheten "ved like"?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138053-avstandsforhold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lips1365380508

Er i nesten samme situasjon som deg. Vi har vært sammen i 3 år,men bodd fra hverandre i 8 måneder nå.

Vet akkurat hvordan du har det. Ikke det at jeg kan gi deg noen kjempegode råd, fordi jeg selv blir frustrert ganske ofte, men tror det viktigste er å gi hverandre bekreftelse på at dere tenker på hverandre, enten med sms,eller en liten samtale,holde kontakt ganske ofte er viktig.

Meg hjelper det å høre stemmen hans, da føler jeg meg bedre med en gang.

Kanskje dere skal sette en dato for når dere skal treffes neste gang slik at dere har noe å se fram til. Da kan du bare drømme deg vekk å tenke på når du skal se han neste gang.

Hvis dere er skikkelig instilt på at det skal gå,og ikke gir opp, og har noe å se fram til, da skal dere nok greie det. Dette er min oppskrift i alle fall,håper den hjalp ;)

Lykke til i alle fall!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138053-avstandsforhold/#findComment-864337
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...