Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har gått på p-piller lenge nå, og har ikke hatt noen problemer med det. Men for en uke siden gikk ting litt for for meg, og jeg var så uheldig å ta to piller på en dag:( det jeg lurer på er om jeg kan begynne på et nytt brett nå med en gang, eller må jeg vente helt til jeg får mensen igjen.evt. når er det sikkert at jeg ikke blir gravid lixom... jeg fikk mensen rett etter jeg bommet på dagene.. på forhånd takk! (jeg går på trionetta 28 hvis det har noen betydning)..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138063-p-piller-n%C3%A5r-som-helst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 14  dager

Bruk kondom i to uker etter at du har rotet med / glemt piller.

Hvis du er sikker på at du ikke er gravid ( da må du slutte med pillene med en gang, og komme deg til legen), kan du hoppe fra pille nr 21 til første pille på neste brett uten opphold 8da hopper du over mensen).

men uansett, bruk kondom i 14 dager hver gang du har kastet opp eller glemt en pille, for å være helt sikker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...