Gå til innhold

Finne adresse til person i sverige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg spore opp en person i sverige, da evt. postadresse og tlf nr?

Fortsetter under...

Skrevet

Sveriges "gule sider" har også privatperson-søk, på samme måte som i Norge.

http://privatpersoner.eniro.se//

Tror i alle fall det er den offisielle telefonkatalogen. Fant noen svenske jeg kjenner med en gang i alle fall.

Skrevet

Tror i alle fall det er den offisielle telefonkatalogen. Fant noen svenske jeg kjenner med en gang i alle fall.

Takk!

Hmm...finner et 10 sifret mobilnr på personen jeg søker. Kan jeg sende sms til henne?

Skrevet

Takk!

Hmm...finner et 10 sifret mobilnr på personen jeg søker. Kan jeg sende sms til henne?

I de fleste tilfeller går det greit. Men jeg tror det krever at Telenor eller Netcom etc. har en såkalt roaming-avtale med det aktuelle mobilselskapet i Sverige. Som regel har de det.

Men jeg opplevde for noen få år siden problemer med å sende tekstmeldinger til ei som hadde ab. i det minste greske mobil-selskapet (som faktisk er del-eid av Telenor!), da jeg selv har Netcom-ab. Vet ikke om det har blitt løst senere.

Men som sagt, mest sannsynlig går tekstmeldingen din igjennom.

Skrevet

Hurra!

Nå fant jeg en person vi ikke har vært i kontakt med på nesten ti år! Han flyttet til Sverige, og vi prøvde en gang å spore ham opp, men mislyktes. Nå fant jeg ham med en gang :-)

Tenker mannen min tar en lang telefonsamtale til Sverige i kveld :-)

Skrevet

I de fleste tilfeller går det greit. Men jeg tror det krever at Telenor eller Netcom etc. har en såkalt roaming-avtale med det aktuelle mobilselskapet i Sverige. Som regel har de det.

Men jeg opplevde for noen få år siden problemer med å sende tekstmeldinger til ei som hadde ab. i det minste greske mobil-selskapet (som faktisk er del-eid av Telenor!), da jeg selv har Netcom-ab. Vet ikke om det har blitt løst senere.

Men som sagt, mest sannsynlig går tekstmeldingen din igjennom.

skal jeg skrive 0046 foran?

Annonse

Gjest uten signatur
Skrevet

skal jeg skrive 0046 foran?

Tror du må skrive + foran heller enn 00

Skrevet

Tror du må skrive + foran heller enn 00

Det går ut på det samme.

Men når man er i andre land er det greit å være vant med å taste +, fordi ikke alle land har 00 som utenlands-prefiks.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...