magnolia Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Hvordan kan jeg spore opp en person i sverige, da evt. postadresse og tlf nr? 0 Siter
Gemini Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Sveriges "gule sider" har også privatperson-søk, på samme måte som i Norge. http://privatpersoner.eniro.se// Tror i alle fall det er den offisielle telefonkatalogen. Fant noen svenske jeg kjenner med en gang i alle fall. 0 Siter
magnolia Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Skrevet 27. februar 2004 Sveriges "gule sider" har også privatperson-søk, på samme måte som i Norge. http://privatpersoner.eniro.se// Tror i alle fall det er den offisielle telefonkatalogen. Fant noen svenske jeg kjenner med en gang i alle fall. Takk! Hmm...finner et 10 sifret mobilnr på personen jeg søker. Kan jeg sende sms til henne? 0 Siter
Gemini Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Takk! Hmm...finner et 10 sifret mobilnr på personen jeg søker. Kan jeg sende sms til henne? I de fleste tilfeller går det greit. Men jeg tror det krever at Telenor eller Netcom etc. har en såkalt roaming-avtale med det aktuelle mobilselskapet i Sverige. Som regel har de det. Men jeg opplevde for noen få år siden problemer med å sende tekstmeldinger til ei som hadde ab. i det minste greske mobil-selskapet (som faktisk er del-eid av Telenor!), da jeg selv har Netcom-ab. Vet ikke om det har blitt løst senere. Men som sagt, mest sannsynlig går tekstmeldingen din igjennom. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Sveriges "gule sider" har også privatperson-søk, på samme måte som i Norge. http://privatpersoner.eniro.se// Tror i alle fall det er den offisielle telefonkatalogen. Fant noen svenske jeg kjenner med en gang i alle fall. Hurra! Nå fant jeg en person vi ikke har vært i kontakt med på nesten ti år! Han flyttet til Sverige, og vi prøvde en gang å spore ham opp, men mislyktes. Nå fant jeg ham med en gang :-) Tenker mannen min tar en lang telefonsamtale til Sverige i kveld :-) 0 Siter
magnolia Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Skrevet 27. februar 2004 I de fleste tilfeller går det greit. Men jeg tror det krever at Telenor eller Netcom etc. har en såkalt roaming-avtale med det aktuelle mobilselskapet i Sverige. Som regel har de det. Men jeg opplevde for noen få år siden problemer med å sende tekstmeldinger til ei som hadde ab. i det minste greske mobil-selskapet (som faktisk er del-eid av Telenor!), da jeg selv har Netcom-ab. Vet ikke om det har blitt løst senere. Men som sagt, mest sannsynlig går tekstmeldingen din igjennom. skal jeg skrive 0046 foran? 0 Siter
Gemini Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 skal jeg skrive 0046 foran? Ja, selvsagt :-) 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 skal jeg skrive 0046 foran? Tror du må skrive + foran heller enn 00 0 Siter
Gemini Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Tror du må skrive + foran heller enn 00 Det går ut på det samme. Men når man er i andre land er det greit å være vant med å taste +, fordi ikke alle land har 00 som utenlands-prefiks. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.