Gå til innhold

Mimre om tidligere partnere?

Anbefalte innlegg

Gjest litagodd

Hender det at dere sitter og mimrer over tidligere kjærester og sex-partnere?

Tenker på hvordan de var, utseendet og personlighet, og mimrer om hvordan sexen og spenningen var liksom?

Hender det at dere savner noe av det, skulle ønske jeg hadde hatt noen som så sånn ut nå, eller var så god i senga for eksempel?

Har det noe å bety om dere er i forhold eller ikke når evt mimringen skjer? Og jeg vil gjerne se om det er forskjell på gutter og jenter på dette området..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138089-mimre-om-tidligere-partnere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmer heller om jenter jeg ikke har vært sammen med enn de jeg har vært sammen med. Det var en grunn til at det ble slutt. Og jeg er mer enn fornøyd med min samboer.

Menn er jo som kjent mer visuelle. Vi fantaserer og drømmer ikke så mye, og i alle fall ikke om x-er.

Gjest Ugga Bugga

Drømmer heller om jenter jeg ikke har vært sammen med enn de jeg har vært sammen med. Det var en grunn til at det ble slutt. Og jeg er mer enn fornøyd med min samboer.

Menn er jo som kjent mer visuelle. Vi fantaserer og drømmer ikke så mye, og i alle fall ikke om x-er.

Da jeg skrev at jeg mimret iblant, mente jeg mest at jeg tenker på ex'en i blant, og på de noen av de positive tingene jeg hadde sammen med ham.

Men jeg fantaserer ikke om ham seksuelt. Der er jeg nok som deg, at jeg heller fantaserer om de jeg IKKE har vært sammen med.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...