Gå til innhold

tenke på tidligere partnere?

Anbefalte innlegg

Gjest litagodd

Hender det at dere sitter og mimrer over tidligere kjærester og sex-partnere?

Tenker på hvordan de var, utseendet og personlighet, og mimrer om hvordan sexen og spenningen var liksom?

Hender det at dere savner noe av det, skulle ønske jeg hadde hatt noen som så sånn ut nå, eller var så god i senga for eksempel?

Har det noe å bety om dere er i forhold eller ikke når evt mimringen skjer? Og jeg vil gjerne se om det er forskjell på gutter og jenter på dette området..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138090-tenke-p%C3%A5-tidligere-partnere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mandarin1365380635

Av og til tenker jeg på tidligere partnere, det er vel ikke til å unngå. Men det er ikke noe jeg bruker tid på for å si det sånn.. Har ikke hatt så mange partnere, men bl.a. ett langt forhold på 19 år.

Disse tilhører fortiden, og jeg er helt klart ferdig med dem.

Har ny partner nå som jeg er veldig glad i..

Hadde det veldig fint med min forrige partner, så lenge det varte da..Syntes bl.a. vi hadde himmelsk sex, og ble helt knust da jeg ble dumpa.

Men når jeg tenker på det nå, så tenker jeg "jo vi hadde det fint", men aller finest har jeg det akkurat nå, med min nåværende partner..

Spesielt han som jeg faktisk har delt halve livet sammen med, og vel så det, tenker jeg på i ny og ne. Vi er gode venner, og han er far til mine barn.

Men om min nåværende partner hadde vært tankeleser, hadde han ikke en eneste gang kunnet følt seg uvel av mine tanker. Tenker bare på de som venner, da de er en del av min fortid.. Og det er umulig at de ikke streifer innom når det er snakk om ditt og datt fra tidligere år. Hva man har gjort, ferier o.l.

De er nå der, men inngår helt klart ikke i noen av mine fantasier..

Hvis man har hatt ett eller flere forhold som var seriøse nok til at den andre var en viktig del av ens liv, er det selfølgelig normalt at man ikke hvisker disse ut av hukommelsen. Jeg vil vel nesten heller si at å aldri ofre tidligere partnere en tanke er mer unormalt.

"......................."

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...