stallo1365380484 Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg og mannen min har prøvd å få barn i 3 år nå og under utredning så har det kommet fram at jeg har noe jeg tror kalles pco og nå fikk vi vite at det var INGEN svømmere i sædprøven hans. Mine problemer ble så små og uvensentlige når vi fikk det svaret... og stemningen hjemme er ikke bra. Vi har fra før 2 barn sammen så han har hatt aktivitet før men ikke noe nå. Vi skal vidre på utredning om 3 uker. Hva kan være årsaken til at han nå ikke har svømmere og kan det rettes på eller er 'løpet kjørt' for oss? Jeg har prøvd å søke litt om emnet på internett men finner ikke noen sider med god opplysning - noen tips??? Jeg har tusen spørsmål til men klarer ikke å få alt ned nå - er takknemlig for all info om dette!!! Veldig takknemlig for svar!!! . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/138098-noen-som-vet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.