Gå til innhold

hvor mye te kan jeg drikke??

Anbefalte innlegg

Det er så mye snakk om at man skal være forsiktig m.te,spesielt svart te,når man går gravid.Jeg,som teelsker,lurer:hvor alvorlig er dette egentlig?Kan barnet ta skade av det?Hvor mye te kan jeg drikke pr.dag?Og til slutt:hvis jeg begynner m.grønn te,kan jeg drikke ubegrenset av dette?må fortelle at jeg bruker 4-5 suketter i hver kopp,har hørt at dette ikke er bra også jeg...??Håper på svar,da jeg ikke klarer å slutte å drikke te...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/13813-hvor-mye-te-kan-jeg-drikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Att dricka några koppar te eller kaffe per dag, under graviditeten, är inte skadligt för barnet. Det gäller som med allting annat, att inte överdriva och dricka onormalt stora mängder. Jag vet inte om suketter är farligt men om du minskar ner mängden , så tror jag att inte heller detta skulle vara farligt. Lycka till!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...