Gå til innhold

I helgene savner jeg eks'en

Anbefalte innlegg

Gjest helga_er_verst

Nå er det vel en mnd siden det ble slutt. Vi ble enige om D, men jeg angrer, og savner partneren, spesielt i helgene og mest på søndagene.

Vi har litt kontakt via meldinger, men prater ikke om forholdet vi har hatt, bare om løst og fast. Hun sa for ca 1 uke siden at hun ofte tenkte på meg, å jeg ble litt forvirret, hva er det hun mener med D. Jeg svarte jo som sant var at jeg også tenkte på henne. Sa det også ved en litt senere anleding men fikk ikke noe svar?

Hva er det egentlig hun vil? Jeg er så usikker, å vet ikke om jeg vil begi meg ut på en ny runde med henne, tiltross for at jeg ofte savner henne voldsomt.

Noen som har opplevd noe av det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138134-i-helgene-savner-jeg-eksen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Hun sier at hun tenker på deg, men fikk inntrykk av at det ikke var på den måten at hun vil ha et forhold til deg igjen.

Det er bare en mnd. siden det ble slutt mellom dere, så det er ikke så rart at du føler det sånn.

vist du er usikker og syntes det blir vanskelig, så spør henne og be henne være ærlig.

Selv syntes jeg du burde komme deg videre. Gå ut med venner og ha det gøy. Har du noen interesser, så hvorfor ikke begynne med det nå?

Tror du hadde hatt godt av det også. Mener også at vist du fortsatt holder endel kontakt med henne, vil det gjøre det vanskeligere å komme videre.

Gjest lørva

At helgene er verst er utrulig sant. Jeg savner min eks utrulig mye, men som sagt, mest i helgene. Det er nå 4 mnd siden vi begge ble enig om at det skulle være slutt. Men jeg saaavner han så fælt. Vi har kontakt over mld,ser/møter han ofte, nesten hver dag, men det er kun på gata,eller møtende i bil... Men det verste er det å se han, men ikke prate med han... så masse jeg vil si.. men tør ikke å ringe han..huff det er ikke lett..

I helgene når jeg er på fest, blir det masse mld frem og tilbake, for da tør jeg jo si mye mer enn jeg tør i edru tilstand... men aldri noe vondt.. jeg savner han, men jeg vet ikke om det er likt fra hannes side..Å bedre blir det jo ikke når felles venner,mine venner, hans venner går rundt å sier at det vil til slutt bli oss to, ingen andre passer så godt sammen som oss..det er liksom meiningen at det SKAL være oss to...

Å det sier han selv å, det blir nok oss to tilslutt men vi har vel bare en såkalt pause, liker ikke slike laaaange pauser jeg...Men ingen av oss har noen andre på våre kanter.. huff det er ikke lett..

føler med deg...

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...