Gå til innhold

Bakerst i køen

Anbefalte innlegg

Gjest Snu eller snike?

Jeg spør meg selv, er det verdt det? Jeg tror jeg er i ferd med å bli sammen med en kvinne, men er usikker på om det er så smart.

Jeg føler at jeg stiller bakerst i køen allerede nå. Hvis vi skal avtale et møte så er hun opptatt hver eneste kveld nesten, og jeg må alltid tilpasse meg hennes avtalebok hvis det skulle finnes en liten luke.

Jeg savner at hun kan si neste torsdag så møtes VI. At hun kan sette av tid til meg i boka før den blir full, og heller si til alle de andre at på torsdag så kan jeg ikke.

Det har skjedd noen ganger at hun har avlyst på grunn av at det har kommet noe annet i veien. Føler meg bare så utrolig lei av å ikke bli prioritert.

Hun liker meg og har ikke noen andre som noen sikkert tror, det er bare så utrolig mye ANNET hun bare MÅ gjøre.

Dette skremmer meg og nå er jeg blitt usikker på om det er verdt å satse på henne. Slike prioritering ting blir vel ikke bedre med tiden? Noen mennesker har alltid dårlig tid.

Har ikke lyst til å si det til henne, dette er noe hun SELV burde innse! Er det verdt å vente på henne? Noen løsninger?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138185-bakerst-i-k%C3%B8en/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg mener vel at forhold bør bygge på ærlighet og tillit slik at jeg synes du skal snakke med henne.

Vent til du er sammen med henne igjen og ta det opp på en rolig måte.

Hvis dere snakker om dine tanker rundt dette så kanskje hun kan si ting som får deg til å se ting på en annen måte.

Liker du jenta godt må det vel uansett være verdt å prøve...

Lykke til.

Hilsen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138185-bakerst-i-k%C3%B8en/#findComment-864877
Del på andre sider

Annonse

Gjest avtaleboka

Bit tennene sammen og la frøken kostbar komme med initiativet en periode.

Hvis hun ikke gjør det, så vet du altså at du er interessant som fyllmasse i avtaleboka. Og da er jo løpet kjørt.

Hvis hun kaster seg over deg, savner deg og vil møtes, kan du gå ut fra at hun er forelsket, men av typen "må være engasjert på alle fronter døgnet rundt, ellers kjeder jeg vettet av meg". Noen mennesker er bare sånn.

Men hvis man skal etablere et kjæresteforhold, må det gjøres en innsats, man må jo gå seg til sammen. Det kan du si på en hyggelig måte. Pass på at du ikke gir inntrykk av at du vil ha grepet på livet hennes, da kan du regne med at hun får klaus. Som sagt, noen kan ikke leve uten å løpe rundt og delta i alt mulig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138185-bakerst-i-k%C3%B8en/#findComment-867182
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...