Gjest HeltVanligPar Skrevet 31. desember 2000 Del Skrevet 31. desember 2000 Hei Alle sammen. Jeg er samboer med en deilig mann på 26 selv er jeg 24. Etter at vi hadde vært sammen i 2 år kjøpte vi en vibrator som var til "fellesbruk". Nå bruker vi denne stadig når vi har samleie, ved at jeg stimulerer klitoris samtidig som han "puler" meg. Pga. dette får jeg stort sett alltid orgasme. Er det vanlig at par her slike sex leketøy? Hvor lønner det seg å kjøpe dem? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13823-par-og-vibrator/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 31. desember 2000 Del Skrevet 31. desember 2000 Hvor det lønner seg å kjøpe de vet jeg ikke, men på www.kondomeriet.no kan du få tak i Samurai og G-punkt vibratoren! Og her i huset er det helt normalt med vibrator, han er 41 og jeg 36! ;-) http://www.doktoronline.no/homepage/amiga/ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13823-par-og-vibrator/#findComment-66819 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 31. desember 2000 Del Skrevet 31. desember 2000 Det er nok ikke så vanlig at par benytter seg av vibrator under samleie. Men i ditt tilfelle syns det å fungere bra, så fortsett. Det kan også være en tanke at dere noen ganger forsøker dere på samleie uten vibrator, for å sjekke om du er blitt "avhengig" av vibratoren for å få orgasme. Det lønner seg å kjøpe en vibrator med god kvalitet, ikke de billige og batteridrevne fordi de har tendens til raskt å gå i stykker. Massasjeapparater kan være godt egnet til denne bruken, bortsett fra at de kan være litt tunge å holde i under samleiet. En del klager over at det blir slitsomt i det lange løp. Lette, solide og elektrisk drevne fra nettet er de beste, men koster også mest, fra 400 til over 1000 kroner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13823-par-og-vibrator/#findComment-66849 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whip Skrevet 2. januar 2001 Del Skrevet 2. januar 2001 Det er nok ikke så vanlig at par benytter seg av vibrator under samleie. Men i ditt tilfelle syns det å fungere bra, så fortsett. Det kan også være en tanke at dere noen ganger forsøker dere på samleie uten vibrator, for å sjekke om du er blitt "avhengig" av vibratoren for å få orgasme. Det lønner seg å kjøpe en vibrator med god kvalitet, ikke de billige og batteridrevne fordi de har tendens til raskt å gå i stykker. Massasjeapparater kan være godt egnet til denne bruken, bortsett fra at de kan være litt tunge å holde i under samleiet. En del klager over at det blir slitsomt i det lange løp. Lette, solide og elektrisk drevne fra nettet er de beste, men koster også mest, fra 400 til over 1000 kroner. Jeg vil gjerne bare for kommenter herr professors utsagt her. For det første så er det MANGE par som bruker vibrator under samleie. De aller fleste av vennene mine gjør det, og jeg ser ikke noe galt i det. For det andre mener jeg utsagnet om at man bør prøve uten vibrator for å lissom "sjekke" om man er "avhengig" av vibratoren for å få orgasme er noe av det mest dustete jeg har hørt! Det er da ikke sånn at man glemmer hvordan man oppnår orgasme selv om man bruker vibrator ofte. Dessuten finnes det nok av jenter som ikke kan oppnå vaginal orgasme av forskjellige grunner, (noe sånn som 2/3 skal vi tro undersøkelser foretatt av forskjellige instanser) og dette utsagnet treffer dem sikkert i magen som en knyttneve. Herr professor hevder jo nærmest at man ikke har reelle orgasmer hvis man bruker vibrator/ikke kan oppnå vaginal orgasme. Det er det samme hvordan du koser deg, så lenge du koser deg sier nå jeg! Jenter som tar ansvar for seg selv og utforsker seksualiteten sin burde oppfordres til å fortsette med det, istedet for å bli nedverdiget på en sånn måte av en mann som lissom skal gi råd om sånne ting. Det er da ingen soom klager hvis noen bruker fingrene til å massere klitoris under samleie, så hvorfor skal ikke vi jenter få ha noen kjekke leketøy når det gjør ting enklere? Hvis det er ille at jenter bruker vibrator så stemmer jeg for at alle gutter må gå over til høvelbarbering, bare for å sjekke at de ikke er avhengige av barbermaskina si, og at de fremdeles KAN barbere seg med kniv! *WhipWhip* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13823-par-og-vibrator/#findComment-67396 Del på andre sider Flere delingsvalg…
deniseh Skrevet 2. januar 2001 Del Skrevet 2. januar 2001 Jeg vil gjerne bare for kommenter herr professors utsagt her. For det første så er det MANGE par som bruker vibrator under samleie. De aller fleste av vennene mine gjør det, og jeg ser ikke noe galt i det. For det andre mener jeg utsagnet om at man bør prøve uten vibrator for å lissom "sjekke" om man er "avhengig" av vibratoren for å få orgasme er noe av det mest dustete jeg har hørt! Det er da ikke sånn at man glemmer hvordan man oppnår orgasme selv om man bruker vibrator ofte. Dessuten finnes det nok av jenter som ikke kan oppnå vaginal orgasme av forskjellige grunner, (noe sånn som 2/3 skal vi tro undersøkelser foretatt av forskjellige instanser) og dette utsagnet treffer dem sikkert i magen som en knyttneve. Herr professor hevder jo nærmest at man ikke har reelle orgasmer hvis man bruker vibrator/ikke kan oppnå vaginal orgasme. Det er det samme hvordan du koser deg, så lenge du koser deg sier nå jeg! Jenter som tar ansvar for seg selv og utforsker seksualiteten sin burde oppfordres til å fortsette med det, istedet for å bli nedverdiget på en sånn måte av en mann som lissom skal gi råd om sånne ting. Det er da ingen soom klager hvis noen bruker fingrene til å massere klitoris under samleie, så hvorfor skal ikke vi jenter få ha noen kjekke leketøy når det gjør ting enklere? Hvis det er ille at jenter bruker vibrator så stemmer jeg for at alle gutter må gå over til høvelbarbering, bare for å sjekke at de ikke er avhengige av barbermaskina si, og at de fremdeles KAN barbere seg med kniv! *WhipWhip* Det viktige er vel at begge parter blir tilfredsstilt, ikke hva slags hjelpemidler og metoder man tar i bruk! Dette er individuelt uansett. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13823-par-og-vibrator/#findComment-67458 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 2. januar 2001 Del Skrevet 2. januar 2001 Jeg vil gjerne bare for kommenter herr professors utsagt her. For det første så er det MANGE par som bruker vibrator under samleie. De aller fleste av vennene mine gjør det, og jeg ser ikke noe galt i det. For det andre mener jeg utsagnet om at man bør prøve uten vibrator for å lissom "sjekke" om man er "avhengig" av vibratoren for å få orgasme er noe av det mest dustete jeg har hørt! Det er da ikke sånn at man glemmer hvordan man oppnår orgasme selv om man bruker vibrator ofte. Dessuten finnes det nok av jenter som ikke kan oppnå vaginal orgasme av forskjellige grunner, (noe sånn som 2/3 skal vi tro undersøkelser foretatt av forskjellige instanser) og dette utsagnet treffer dem sikkert i magen som en knyttneve. Herr professor hevder jo nærmest at man ikke har reelle orgasmer hvis man bruker vibrator/ikke kan oppnå vaginal orgasme. Det er det samme hvordan du koser deg, så lenge du koser deg sier nå jeg! Jenter som tar ansvar for seg selv og utforsker seksualiteten sin burde oppfordres til å fortsette med det, istedet for å bli nedverdiget på en sånn måte av en mann som lissom skal gi råd om sånne ting. Det er da ingen soom klager hvis noen bruker fingrene til å massere klitoris under samleie, så hvorfor skal ikke vi jenter få ha noen kjekke leketøy når det gjør ting enklere? Hvis det er ille at jenter bruker vibrator så stemmer jeg for at alle gutter må gå over til høvelbarbering, bare for å sjekke at de ikke er avhengige av barbermaskina si, og at de fremdeles KAN barbere seg med kniv! *WhipWhip* Hvor mange det er som bruker vibrator vet vi ikke med sikkerhet. Det er nå det ene. Det andre er at vibratoren er ment å være et hjelpemiddel til å komme over orgasmeterskelen, slik at kvinnen får den utløsningen hun savner. Terskelen er ofte så høy at vanlig samleie til å begynne med ikke gir henne orgasme.Da vil en vibrator kunne hjelpe.Kvinnen vil oppdage at det ikke er "farlig" å få orgasme, at hun ikke vil gå "i stykker". Når hun så får tryggheten på seg selv vil hun kunne fortsette med vibrator hvis hun ønsker det - ingen vil hindre paret i å ty til dette hjelpemidlet - men det kan være av interesse å se om hun kommer til målet på "normal" måte. Det var ikke annet jeg mente. At mitt utsagn skulkle være et knyttneveslag i magen på kvinnene oppfatter jeg som litt vel dramatiserende. De fleste er såpass fornuftige at de ser på mitt utsagn som en måte å se på sakene, uten at det behøver å være den eneste store sannheten. De baserer sine liv på sine egne erfaringer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13823-par-og-vibrator/#findComment-67524 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorbert Skrevet 6. januar 2001 Del Skrevet 6. januar 2001 Hvor mange det er som bruker vibrator vet vi ikke med sikkerhet. Det er nå det ene. Det andre er at vibratoren er ment å være et hjelpemiddel til å komme over orgasmeterskelen, slik at kvinnen får den utløsningen hun savner. Terskelen er ofte så høy at vanlig samleie til å begynne med ikke gir henne orgasme.Da vil en vibrator kunne hjelpe.Kvinnen vil oppdage at det ikke er "farlig" å få orgasme, at hun ikke vil gå "i stykker". Når hun så får tryggheten på seg selv vil hun kunne fortsette med vibrator hvis hun ønsker det - ingen vil hindre paret i å ty til dette hjelpemidlet - men det kan være av interesse å se om hun kommer til målet på "normal" måte. Det var ikke annet jeg mente. At mitt utsagn skulkle være et knyttneveslag i magen på kvinnene oppfatter jeg som litt vel dramatiserende. De fleste er såpass fornuftige at de ser på mitt utsagn som en måte å se på sakene, uten at det behøver å være den eneste store sannheten. De baserer sine liv på sine egne erfaringer. Når du skriver "vibratoren er ment å være et hjelpemiddel til å komme over orgasmeterskelen" og "terskelen er ofte så høy at vanlig samleie til å begynne med ikke gir henne orgasme". Vi må ikke se bort fra at de ALLER FLESTE vibratorer kjøpes av personer/par som faktisk IKKE er problemer med å "komme over orgasmeterskelen" ! Jeg påstår at den MEST VANLIGE bruken av vibratorer er som en alternativ kilde til nytelse, og jeg reagerer når du skriver "det kan være av interesse å se om hun kommer til målet på "normal" måte" - det kan tolkes som at bruk av vibrator er unormalt. Det er det IKKE. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13823-par-og-vibrator/#findComment-68910 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tha dogg Skrevet 11. januar 2001 Del Skrevet 11. januar 2001 Jeg vil gjerne bare for kommenter herr professors utsagt her. For det første så er det MANGE par som bruker vibrator under samleie. De aller fleste av vennene mine gjør det, og jeg ser ikke noe galt i det. For det andre mener jeg utsagnet om at man bør prøve uten vibrator for å lissom "sjekke" om man er "avhengig" av vibratoren for å få orgasme er noe av det mest dustete jeg har hørt! Det er da ikke sånn at man glemmer hvordan man oppnår orgasme selv om man bruker vibrator ofte. Dessuten finnes det nok av jenter som ikke kan oppnå vaginal orgasme av forskjellige grunner, (noe sånn som 2/3 skal vi tro undersøkelser foretatt av forskjellige instanser) og dette utsagnet treffer dem sikkert i magen som en knyttneve. Herr professor hevder jo nærmest at man ikke har reelle orgasmer hvis man bruker vibrator/ikke kan oppnå vaginal orgasme. Det er det samme hvordan du koser deg, så lenge du koser deg sier nå jeg! Jenter som tar ansvar for seg selv og utforsker seksualiteten sin burde oppfordres til å fortsette med det, istedet for å bli nedverdiget på en sånn måte av en mann som lissom skal gi råd om sånne ting. Det er da ingen soom klager hvis noen bruker fingrene til å massere klitoris under samleie, så hvorfor skal ikke vi jenter få ha noen kjekke leketøy når det gjør ting enklere? Hvis det er ille at jenter bruker vibrator så stemmer jeg for at alle gutter må gå over til høvelbarbering, bare for å sjekke at de ikke er avhengige av barbermaskina si, og at de fremdeles KAN barbere seg med kniv! *WhipWhip* jeg bare ternkte på hvis noe av f****saften kom inn i ledningene....BZZZTBZZZTT BZZZZZ. AU 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/13823-par-og-vibrator/#findComment-71034 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.