Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren min har et fint sexliv, men jeg begynner nå å blir litt lei av "vanlig" sex, og kunne derfor tenkt meg å prøve analsex (igjen), når jeg skriver igjen, mener jeg at vi har prøvd ut dette 2 ganger. Den første gangen gikk det ikke så bra, mens andre gangen gikk det veldig bra, (I hvertfall for meg :)) Saken er bare den at hun ikke har lyst til å prøve dette igjen. Kan jo til en viss grad skjønne det, for det kan umulig være veldig godt de første gangene, men er det ikke sånn at det blir bedre etterhvert som man prøver? Har jo også hørt om folk som faktisk får bedre orgasmer ved analsex enn vanlig sex...

Hva skal jeg si/gjøre for å få henne til å prøve? Hvis jeg spør under forspillet, får jeg bare til svar at "vi kan gjøre det en annen gang" (den andre gangen har ikke kommet hittil), mens når jeg spør om det når vi snakker om sex, får jeg liksom ikke noe ut av henne. Håper noen kan hjelpe...=)

Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138254-analsex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du skal respektere at hun ikke liker det. Noen liker det kanskje, men slett ikke alle. Jeg f.eks kunne aldri bli vant til analsex og synes det er ekkelt. Du ødelegger bare for dere hvis du driver og maser om noe hun ikke tenner på.

Har du prøvd selv? Lån en dildo, og prøv. Kanskje vil du mase mindre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138254-analsex/#findComment-865368
Del på andre sider

mange syns analsex er grusomt men det tror jeg er for dem som ikke vet hvordan det er eller som ikke gidder å jobbe med saken.det er faktisk utrolig deilig å bli stimulert i anus.der er en masse nerver og ved å stimlere her samtidig som man får orgasme er en helt intens deilig opplevelse, og jeg anbefaler alle til å prøve dette.

prøv under forspillet å stryke masse på og rundt anus.prøv feks dette mens du slikker henne.når hun slapper av kan du stikke en finger forsiktig inn i anus-ikke beveg den fort ut og inn men bare hold den der mens du fortsetter å slikke.jeg syns iallefall dette er utrolig deilig fordi det blir så intenst.hvis kjæresten din oppdager at dette er deilig kan det hende hun vil gå videre.kansje hun syns du er for hardhendt?jeg syns det best når penis går svært sakte inn og ut av anus, og ikke raske harde bevegelser.samtidig som dette er det viktig å beføle mange andre steder på kroppen.det er ikke spesielt godt hvis alt går ut på at penis går inn og ut av anus.jeg syns det er best hvis vi har nær kroppskontakt hele tida med masse kyssing og stryking.

det trengs masse øving..men hvis man orker vil man oppdage noe helt spesielt intenst og deilig!!garantert!=)

så til alle dere som ikke orker å prøve dette- dere har virkelig gått glipp av noe!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138254-analsex/#findComment-865707
Del på andre sider

mange syns analsex er grusomt men det tror jeg er for dem som ikke vet hvordan det er eller som ikke gidder å jobbe med saken.det er faktisk utrolig deilig å bli stimulert i anus.der er en masse nerver og ved å stimlere her samtidig som man får orgasme er en helt intens deilig opplevelse, og jeg anbefaler alle til å prøve dette.

prøv under forspillet å stryke masse på og rundt anus.prøv feks dette mens du slikker henne.når hun slapper av kan du stikke en finger forsiktig inn i anus-ikke beveg den fort ut og inn men bare hold den der mens du fortsetter å slikke.jeg syns iallefall dette er utrolig deilig fordi det blir så intenst.hvis kjæresten din oppdager at dette er deilig kan det hende hun vil gå videre.kansje hun syns du er for hardhendt?jeg syns det best når penis går svært sakte inn og ut av anus, og ikke raske harde bevegelser.samtidig som dette er det viktig å beføle mange andre steder på kroppen.det er ikke spesielt godt hvis alt går ut på at penis går inn og ut av anus.jeg syns det er best hvis vi har nær kroppskontakt hele tida med masse kyssing og stryking.

det trengs masse øving..men hvis man orker vil man oppdage noe helt spesielt intenst og deilig!!garantert!=)

så til alle dere som ikke orker å prøve dette- dere har virkelig gått glipp av noe!!!!

Jeg jobber nok i avløp på jobb!:-/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138254-analsex/#findComment-865709
Del på andre sider

Annonse

Gjest lørva

Jeg likte det heller ikke i starten. Typen trengte ikke å nevne det, for han fikk kun til svar: Vi kan gjøre det en annen gang... Men nå gjør vi det sånn når vi har lyst og bruker godt med glidemiddel.. :) men selvsagt, ikke alle som liker det.

Men for alt i verden, ikke PRESS,da er det ikke godt og visst du ikke er veeeeeldig forsiktig...

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138254-analsex/#findComment-866772
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...